Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز – ایرنا - آیین استقبال از کاروان ورزشی خوزستان شرکت کننده در بازی های پاراآسیایی جاکارتا 2018 روز دوشنبه با حضور مسئولان استانی در فرودگاه اهواز برگزار شد.

به گزارش ایرنا،کاروان ورزشی خوزستان در بازی های پاراآسیایی جاکارتا 2018 موفق به کسب 6 نشان طلا، 6 نقره و هفت نشان برنز شد که در نوع خود بی سابقه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این رقابت ها علیرضا قلعه ناصری (ماده پرتاب دیسک)، هاشمیه متقیان (ماده پرتاب دیسک)، مهناز امینی (ماده پرتاب نیزه)، غلامرضا رحیمی (تیراندازی با کمان، تیم میکس ریکرو)، عادل طرفی (تیم‌ ملی بسکتبال با ویلچر) و فاطمه برقول (شطرنج نابینایان و کم بینایان در بخش تیمی) به نشان طلا رسیدند.
الهام صالحی (ماده پرتاب نیزه)، هاشمیه متقیان (ماده پرتاب نیزه)، امان‌اله پاپی (ماده پرتاب نیزه)، فاطمه برقول (شطرنج نابینایان و کم ‌بینایان)، سید امید جعفری (جودو تیمی نابینایان و کم بینایان) و عبدالرضا جوکار (پرتاب نیزه) دیگر ورزشکاران خوزستانی بودند که به نشان نقره رسیدند.
همچنین علی امیدی (ماده پرتاب نیزه)، امید جعفری (جودوی نابینایان و کم‌ بینایان انفرادی)، فاطمه برقول (شطرنج انفرادی نابینایان و کم ‌بینایان)، جواد حردانی (ماده پرتاب نیزه)، شهلا حدیدی (ماده پرتاب وزنه)، مریم حسام آبادی (گلبال بانوان) و دانیال دیانی (دوی پنج هزار متر مردان) نشان برنز را کسب کردند.
در آیین استقبال از کاروان ورزشی خوزستان در مسابقات پاراآسیایی، مدیران کل ورزش و جوانان، و بهزیستی خوزستان، همایون یوسفی از نمایندگان مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، مسئولان
هیات های جانبازان و معلولان و نابینایان و کم بینایان خوزستان و جمعی از علاقه مندان به ورزش و مردم حضور داشتند.
کاروان ورزشی ایران در سومین دوره بازی‌ های پاراآسیایی جاکارتا با 51 نشان طلا، 42 نقره و 43 برنز در رده سوم جدول این رقابت ها قرار گرفت.
9879/ 6037

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش بازي هاي پارآسيايي جاكارتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۶۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی باشگاه‌های ورزشی با اصول باشگاه داری نوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیرکل دفتر توسعه ورزش وزارت ورزش و جوانان کشور در کارگاه آموزشی حقوق ورزشی و باشگاه داری نوین به میزبانی استان گفت: در محدوده هر باشگاه ورزشی مسولیت مستقیم برعهده موسس باشگاه است و موسسین باشگاه باید از قوانین مرتبط با باشگاه‌ها مطلع باشند تا با چالش مواجه نشوند.
سیروس احمدی افزود: سامانه صدور مجوز‌ها تغییراتی داشته است تا مراحل صدور و تمدید باشگاه‌ها تسهیل شود.
وی با اشاره به اهمیت استفاده از تجهیزات ورزشی استاندارد در باشگاه‌های ورزشی گفت: باشگاه‌های ورزشی ملزم به استفاده از تجهیزات ورزشی استاندارد و سالم هستند تا برای ورزشکاران آسیبی ایجاد نشود.

دیگر خبرها

  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • مراسم استقبال از ملی‌پوشان تیراندازی استان تهران برگزار شد
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • جامعه باید نحوه ارتباط با گروه‌های ویژه را آموزش ببیند
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • بانوان ملی پوش میهمان تمرین پرسپولیس
  • آشنایی باشگاه‌های ورزشی با اصول باشگاه داری نوین