Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - قهرمان کاراته جهان با بیان اینکه در مسابقات جهانی اسپانیا رقابت بسیار سخت خواهد بود، گفت: با قرار داشتن در شرایط ایده آل و ارائه توانایی های خود، می توانم بار دیگر به مدال طلای جهان دست یابم.

«امیر مهدی زاده» دارنده 2 مدال و یک برنز جهان در فاصله کوتاه باقی مانده تا مسابقات جهانی اسپانیا روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا، اظهار داشت: از اوایل سال در مسابقات متعددی شرکت کردم و مسابقات جهانی اسپانیا آخرین و سخت ترین آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه تنها بازیکنی است که در تمامی رویدادها روی تاتامی رفته، افزود: کاراته وان ترکیه، قهرمانی آسیا، بازیهای آسیایی و لیگ جهانی آلمان از رویدادهای است که در آن حضور داشتم.
مهدی زاده با اشاره به شرایط مناسبی که در آن قرار دارد، ادامه داد: البته در این چند ماه مجبور شدم چند بار وزن خود را کاهش بدهم که این مساله برای ورزشکاران بسیار دشوار است. به هر حال دنیای قهرمانی سختی های زیادی دارد که باید آنها را تحمل کرد.
وی که نخستین بار در مسابقات جهانی 2012 فرانسه به مدال طلا رسید، تصریح کرد: دیگر آن بازیکن ناشناخته سال 2012 نیستم و کار خیلی سختی دارم. علاوه بر حریفانی که از برزیل، اسپانیا و ایتالیا دارم، نفرات جوان و شایسته ای از ازبکستان، ژاپن و فرانسه نیز هستند که باید تلاش زیادی برای برتری مقابل آنان داشته باشم.
کاراته کای شایسته ایران معتقد است که با این وجود در صورت ارائه نمایش مناسب در تاتامی اسپانیا می تواند دوباره بر سکوی قهرمانی جهان قرار بگیرد.
وی در مورد کومیته تیمی که ایران کار سختی برای تکرار قهرمانی 2 دوره گذشته جهان دارد، توضیح داد: شرایط تیم ما با ادغام شدن نفرات باتجربه و جوان، ایده آل است. اگر ترکیه، جمهوری آذربایجان و ژاپن حریفان اصلی تیم ایران هستند نباید فراموش کنیم که ایتالیا و فرانسه نیز تیم خود را ترمیم کرده اند و اکنون بسیار قدرتمند هستند.
مهدی زاده در مورد حضور مداوم در اردوها و دوری از همسر و فرزندش، گفت: این مساله واقعا سخت است، اما همسرم خودش کاراته کا بوده و همواره مشوقم برای ادامه فعالیت در دنیای قهرمانی است، چرا که خانواده ما هدف مشترک مقدسی که همان افتخارآفرینی برای ایران است را دنبال می کند.
ورزشی**3783**1597

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش رزمي كاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۶۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سید ابوالفضل حسینی در مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی نونهالان ایران جهت اعزام به مسابقات آسیایی پس از دو برد ۱۰ بر صفر و یک ضربه فنی برابر حریفانی از قم، گیلان و تهران در نیمه نهایی برابر کشتی گیر مازندرانی با نتیجه ۱۱ بر یک به برتری دست یافت.

وی، در فینال نیز کشتی گیر کرمانی را با ضربه فنی شکست داد و ضمن کسب عنوان قهرمانی مسافر مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن شد.

مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن در اواخر خرداد ماه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • قهرمانی پاس قم در لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور
  • پاس قم فاتح لیگ برتر کاراته/ قهرمان لیگ آینده سازان معرفی شد
  • ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران
  • آغاز اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره بعد از یکسال
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی