Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@21:28:33 GMT

ترجمه و چاپ کتاب در زمینه‌های تخصصی و عمومی

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۶۳۶۰

ترجمه و چاپ کتاب در زمینه‌های تخصصی و عمومی

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، کار فرهنگی همیشه اهمیت ویژه‌ای داشته و روز به روز با بالا رفتن آگاهی افراد جامعه، نیاز به کتاب بیشتر در بین این افراد حس می شود. به همین خاطر ترجمه و چاپ کتاب به صورت تخصصی و حرفه‌ای به عنوان یک نیاز برای جامعه است.

آشنایی با اندیشکده روابط بین الملل و ترجمه و چاپ کتاب

کار ترجمه و چاپ کتاب کاری است که مراکز زیادی انجام می دهند اما انجام یک کار حرفه‌ای از هر کسی برنمی آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اندیشکده روابط بین الملل یک مرکز پژوهشی است که طیف وسیعی از خدمات تخصصی مرتبط با این حوزه را به صورت کاملا حرفه‌ای ارائه می دهد. در زیر به برخی از این خدمات می پردازیم:

ترجمه تخصصی و حرفه‌ای انواع متون از فارسی به انگلیسی و بالعکس

تولید انواع محتوای آموزشی و پژوهشی در حوزه‌های مرتبط با روابط بین‌الملل و مطالعات راهبردی

برگزاری انواع دوره‌ها و نشست‌های تخصصی جهت بالا بردن کیفیت کار و مشاوره

مشاوره پایان نامه در تمامی رشته های علوم انسانی

گرافیک، ویرایش حرفه‌ای، صفحه بندی و ...

انجام مقالات و تحقیقات دانشجویی در زمینه های مختلف به ویژه علوم انسانی

چاپ کتاب و پایان نامه به صورت حرفه‌ای و انجام تمامی مراحل کار

و بسیاری خدمات دیگر که می توانید از این موسسه دریافت کنید.

اما روش کار با این موسسه به چه نحوی است؟ ترجمه و چاپ کتاب یک کار کاملاً حرفه ای است که باید به افراد با سابقه محول شود. اندیشکده روابط بین الملل با سابقه ای درخشان و ۱۳ ساله می تواند بهترین کار را در زمینه ی ترجمه متون ارائه دهد. برای چاپ کتاب در اندیشکده روابط بین المللی باید در این سایت فرم درخواست را پر کنید و کارشناسان با شما تماس گرفته و نوع کار و مبالغ مربوطه را تعیین می کنند. تمامی قراردادها به درب منزل یا محل کار شما فرستاده می شود و نیازی به مراجعه حضوری شما نیست. تمامی مجوزهای چاپ و نشر نیز توسط این مرکز برای چاپ کتاب شما اخذ می شود.

برای ترجمه متون مورد نظر شما، باید متون خود را به ایمیل این مرکز ارسال کنید تا ارزیابی های لازم جهت زمان کار و هزینه ها صورت گیرد و به مشتری اطلاع داده شود. سپس ترجمه ی متون با پرداخت ۳۰ درصد هزینه ها شروع می شود و پس از پایان کار ترجمه در کمترین زمان ممکن، مابقی هزینه پرداخت و کار تحویل گرفته می شود. این روند بسیار راحت است و برای افرادی که قصد ترجمه و چاپ کتاب دارند و مشغله کاری زیادی نیز دارند، می تواند بسیار مفید باشد.

مزایای ترجمه و چاپ کتاب با اندیشکده روابط بین الملل

مهمترین و اساسی ترین مزیت اینکه کار ترجمه و چاپ کتاب خود را به گروه حرفه ای اندیشکده روابط بین الملل بسپارید، مهارت و کیفیت کاری است که تحویل می گیرید. در این مرکز از بهترین و ماهر ترین افراد برای کار ترجمه، ویرایش، صفحه آرایی و ... بهره برده می شود.

با توجه به اینکه امروزه انجام فعالیت ها به صورت غیرحضوری بسیار دارای اهمیت است، کار با اندیشکده روابط بین الملل و ترجمه و چاپ کتاب با این مرکز، به شما کمک می کند تا به مقدار زیادی در وقت خود صرفه جویی کنید و نیاز به رفت و آمد زیاد نداشته باشید.

همچنین شما می توانید کار تولید محتوای تخصصی خود را نیز به این گروه خبره بسپارید و با تولید انواع محتوای آموزشی، پژوهشی در حوزه های مرتبط با روابط بین الملل و مطالعات راهبردی هر چه بهتر و مفیدتر کار خود را پیش ببرید. همچنین با برگزاری انواع دوره ها و نشست های تخصصی در این زمینه به تولید محتوای مد نظر خود دامن بزنید. علاوه بر این با ترجمه، تألیف و انتشار انواع کتب و اسناد راهبردی در حوزه های مربوطه علم خود را گسترش و انتشار دهید.

شما برای ترجمه و چاپ کتاب و یا تولید محتوای تخصصی خود، در مراحل مختلف در جریان کار قرار می گیرید و در هر مرحله پس از تأیید کار توسط شما به مرحله ی بعد وارد می شوید و ادامه کار ترجمه و چاپ کتاب یا تولید محتوای شما انجام می شود.

همچنین برای چاپ کتاب نیازی به اقدام شما برای اخذ مجوزهای مورد نیاز نیست و مرکز خود تمامی کارهای مربوط به مجوزهای چاپ، پخش و ... را که مربوط به وزارت خانه های مختلف و وزارت فرهنگ و ارشاد است انجام می دهد.

انجام کار ترجمه تخصصی کاری راحت نیست و باید از افراد متخصص در تمامی رشته ها بهره برد تا بتوان ترجمه تخصصی و حرفه ای انجام داد. این ترجمه ها ویراستاری می شوند و در نهایت کاری بسیار با کیفیت و روان تحویل فرد متقاضی داده می شود.

ترجمه و چاپ کتاب، مقاله، پایان نامه و تولید محتوا که به مرکز تخصصی و با سابقه ی درخشان اندیشکده روابط بین الملل انجام می دهد، توسط چند نفر از افراد متخصص در این زمینه ها بررسی و سپس تحویل داده می شود. در نهایت هنگامی که کار مورد تأیید بود پروسه پایان می یابد.

با تمام این مزایایی که برای این مرکز ذکر شد، فرد کار خود را بدون هیچ ریسکی انجام می دهد. بدین صورت که علاوه بر اینکه کار چاپ و ترجمه کتاب کاملا حرفه ای و با سرعت و کیفیت بالا صورت می گیرد، فرد در صورت عدم رضایت می تواند تقاضای بازگشت وجه را داشته باشد و موسسه اندیشکده ی روابط بین الملل تضمین سرعت، کیفیت و بازگشت وجه را نیز جز خدمات خود قرار داده است.

مژده: چنانچه به هر یک از خدماتی (مواردی) که در مقاله فوق به آنها اشاره شد نیاز دارید، می‌توانید با ثبت سفارش خود از چهل درصد تخفیف ویژه پاییزه اندیشکده بهره مند شوید.

همچنن اگر به مطالعه ی کتابها و گزارش های مرتبط با روابط بین الملل و مسائل راهبردی علاقه مندید، می توانید با پرداخت مبلغ ۱۷۰ هزار تومان، کل محصولات چاپی و الکترونیکی اندیشکده شامل ۱۶ گزارش ویژه، ۴ کتاب چاپی، ۱۷ کتاب لاتین، ۱۱ تلخیص کتاب، ۲ مقاله و سه شماره ماهنامه اندیشه روابط بین الملل (به ارزش ۴۲۷ هزار تومان) را همراه با ارسال رایگان دریافت کنید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4430863

منبع: مهر

کلیدواژه: فعالیت فرهنگی معرفی کتاب کتاب اربعین ۹۷ داتیس خودرو واردات خودرو حمل و نقل کسب و کار بانک پاسارگاد فروشگاه اینترنتی خرید آنلاین سفارش آنلاین روز ملی دامپزشکی مشتری مداری افق کوروش خودروهای لوکس فروشگاه زنجیره ای بازار ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۶۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه های حفظ تخصصی، عمومی و موضوعی قرآن تشریح می شود

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری دبیرخانه ملی حفظ قرآن کریم با موضوع تشریح برنامه‌های حفظ تخصصی، عمومی و موضوعی، به همراه رونمایی از پوستر حفظ عمومی از سوی سازمان دارالقرآن برگزار می‌شود.

این نشست با حضور حجت الاسلام تقی زاده، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم، حجت الاسلام حسینی، دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی، باقری، مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش و دکتر بحرالعلوم، مسؤول دبیرخانه ملی حفظ و برخی مدیران قرآنی کشور برپا خواهد شد.

این نشست یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ صبح در سازمان دارالقرآن به نشانی خیابان حافظ، پایین‌تر از خیابان طالقانی، خیابان رشت، پلاک ۳۹، سازمان دارالقرآن الکریم، طبقه پنجم، سالن جلسات برپا خواهد شد.

کد خبر 6086501 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • نزدیکی نگاه به حجاب در اسلام و مسیحیت
  • کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • انتشار کتابی متفاوت درباره آلبرکامو
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۲/ رئالیسم نوین ایرانی
  • ورود «مسافر و مهتاب» با «فرقه خودبینان» به کتابفروشی‌ها
  • نظر ۶ استاد روابط بین‌الملل درباره اقدام ایران علیه اسرائیل
  • معرفی سرگذشت رباعیات خیام و 4 کتاب دیگر
  • برنامه های حفظ تخصصی، عمومی و موضوعی قرآن تشریح می شود
  • نقدی بر پنج ترجمه از کتاب «فصوص الحکم» ابن عربی
  • انتشارات علمی و فرهنگی چگونه از عرش به فرش رسید؟