Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی عشقی، مدیر فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به آغاز رقابت‌های دانشگاهیان دانشگاه پیام نور در بیست و دومین دوره این مسابقات در مرحله کشوری آن به میزبانی استان کرمانشاه، گفت: این دوره با حضور 250 نفر از نخبگان قرآنی سراسر کشور به میزبانی استان کرمانشاه در حال برگزار شدن است و این نخبگان قرآنی در حقیقت گلچین شده از حدود 17 هزار نفر از دانشجویان مشتاقی بودند که در مرحله مقدماتی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امسال مسابقات جشنواره را در سی و دو رشته برگزار کردیم و از این سی و دو رشته 10 رشته آوایی را پوشش می‌دهیم.
عشقی اظهار کرد: وجه تمایز این دوره با دوره‌های قبل حضور اساتید در این مسابقات است و بر این اساس این دوره بیست و دومین دوره مسابقات دانشگاهیان پیام نور شامل اساتید و دانشجویان است.
مدیر فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه تصریح کرد: از 250 نخبه قرآنی حاضر در رقابت‌های مرحله کشوری این مسابقات 200 نفر جمعیت دانشجویی هستند و 50 نفر در بخش اساتید به رقابت خواهند پرداخت.
وی افزود: در بخش دانشجویی سعی شده تا تمامی سلایق دانشجویان پوشش داده شود و در بخش‌های آوایی، معارفی، پژوهشی، ادبی، هنری و ... در مجموع 32 رشته رقابتی داشتیم.
مدیر فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه با اشاره به سطح بالا این مسابقات، اظهار کرد: قراء و حفاظ برجسته کشوری در این مسابقات حضور دارند و در حقیقت بسیاری از دانشجویان ما به مراحل فینال مسابقات اوقاف راه پیدا کرده‌اند و برخی که با تأخیر به این مسابقات می‌رسند به علت حضور در مسابقات اوقاف است.
مسئول کمیته اجرایی بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان دانشگاه پیام نور با اشاره به رقابت در بخش اساتید، گفت: امسال حضور اساتید در جشنواره قرآنی پیام نور 2 برابر شده است.
وی با اشاره به سطح این دوره از مسابقات قرآن دانشگاه پیام نور با دوره‌های قبل، افزود: سال گذشته این مسابقات در مشهد مقدس برگزار شد و اساتید حضور نداشتند و امسال پس از چندین سال وقفه اساتید در جشنواره در طیف گسترده‌ای شرکت دارند.
مدیر فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه گفت: در کرمانشاه رقابت فشرده‌تر است چرا که در مشهد سطح مسابقات بالا بود اما در هر استان در هر رشته‌ای 30 نفر شرکت داشتند که پس از برگزاری یک مرحله داوری در سازمان مرکزی تعداد یاد شده به نصف تقلیل یافت و براین اساس رقابت‌ها امسال فشرده‌تر و جذاب‌تر شده است.
مسئول کمیته اجرایی بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان دانشگاه پیام نور در پایان به داوری این دوره از مسابقات نیز اشاره و اظهار کرد: در بخش‌های آوایی، تجوید، وقف و ابتدا، صوت و لحن و حسن حفظ به ترتیب اساتید ملکشاهی، پورزرگری، حیدرپور، یاری و اسکندری مسابقات را داوری و در بخش بانوان به ترتیب خانم‌ها بایست، امیری، زارعی و نهوشیان قضاوت را برعهده دارند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمانشاه فعالیت های قرآنی عشقی مسابقات دانشگاه پیام نور مرحله کشوری حضور اساتید استقبال سطح بالا استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۶۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «انعکاس شیطان» و پشت سر گذاشتن مراحل فنی، این فیلم ترسناک آماده رقابت در جشنواره‌های بین المللی می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «مردی میانسال که سرایدار مدرسه است در یک شب بارانی مورد حمله ارواح شیطانی قرار می‌گیرد.»

از جمله عوامل این فیلم می‌توان به تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان: سحر میرزاییان‌فر و کامران محمدی، مدیر فیلمبرداری: داوود امیری، بازیگران: حسام حسینی، مریم رختیانی و حمیدرضا نبی، مدیر صدابرداری: بهنام حقانی، تدوین و جلوه های ویژه: علی عباسی، موسیقی: مهدی حسینی، طراح صحنه: مونا عزیز، دستیار صحنه: کوثر صداقت، دستیار صدا: کوشا برجیان، دستیار فیلمبردار: رضا کاظمی، امیر اردلان دین صفت و کوروش معماری، طراح گریم: آرزو محمد حسین، پوستر: فرشته علیجانی، مدیر تولید: پوریا حامد شکاری، پخش بین‌الملل: کمپانی سون اسکای.

«پیام خصوصی» به کانادا رفت

فیلم «پیام خصوصی» اثر آمین صحرایی به پنجاه‌ و یکیمین جشنواره کونکوردیا کانادا راه پیدا کرد.

جشنواره بین‌المللی کونکوردیا به‌عنوان بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین جشنواره فیلم دانشجویی در آمریکای شمالی، یک جشنواره غیرانتفاعی و دانشجویی است که با همکاری مدرسه سینمای مل هوپنهایم (MHSoC) و دانشگاه Concordia هر ساله در ماه می در مونترال کانادا برگزار می‌شود و امسال فیلم «پیام خصوصی» نماینده ایران در این فستیوال است.

هدف این جشنواره نمایش آثار تولیدشده توسط طیف متنوعی از فیلم‌سازان سراسر جهان، به‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز دانشگاهی برای مطالعه فیلم در کانادا و با مجموعه‌ای از آثار که در جشنواره‌های سراسر جهان نیز مورد تحسین قرار می‌گیرند، است.

جشنواره فیلم کنکوردیا (CFF)، پنج رویداد نمایشی را ارایه می‌کند؛ «اسپات لایت» شامل پنج بخش در طول جشنواره است که برای همه دانشجویان سینما و ارتباطات و رسانه برگزار می‌شود.

فیلم‌های کوتاه «مرگ تدریجی» و «سنگبال» ۲ اثر دیگر آمین صحرایی، همزمان در سی‌ و نهمین جشنواره فجر پذیرفته شدند و همچنین به طور همزمان در جوایز ایسفا حضور داشتند و جوایز بین‌المللی و ملی متعددی را برای کارگردان به ارمغان آوردند.

کد خبر 6087296

دیگر خبرها

  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا
  • حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • برگزاری سمینار کوچینگ ورزش‌های رینگی
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • الفت با مفاهیم غنی قرآنی از آسیب‌های مدرن اجتماعی جلوگیری می‌کند  
  • اختتامیه نخستین دوره مسابقات فرهنگی، قرآنی مسطورا در شهرستان خواف