Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-19@05:52:31 GMT

نخستین اجرای نمایش نقطه رهایی روی صحنه می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۶۴۱۶

نخستین اجرای نمایش نقطه رهایی روی صحنه می‌رود

به گزارش خبرنگار ایکنا به نقل از  رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مراسم افتتاحیه و نخستین اجرای نمایش محیطی «نقطه رهایی» روز دوشنبه، ۲۳ مهرماه با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و جمعی از مدیران شهری و مسئولان لشکری و کشوری در ضلع شمالی مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایش «نقطه رهایی» روایتی متفاوت از دفاع مقدس است که در آن با نوآوری در نحوه ارائه مضمون و فضاسازی دوران دفاع مقدس، روایتی از حضور یک رزمنده در جبهه‌های دفاع مقدس تصویر می‌شود. در این نمایش سعی شده با استفاده از جلوه‌های ویژه، انفجار، تیراندازی، نور و صدا فضای جبهه‌های جنگ برای بازدیدکنندگان تداعی شود. این نمایش محیطی در ۱۲ بخش گوناگون با حضور بیش از ۶۰ بازیگر در فضایی به وسعت ۱۰ هکتار اجرا می‌شود.

«نقطه رهایی» از ۲۳ مهرماه به مدت ۱۰ روز هر روز از ساعت ۱۷ در چهار نوبت متوالی اجرا می‌شود. هر اجرا ۹۰ دقیقه به طول می‌انجامد و بازدیدکنندگان در گروه‌های ۱۵۰ نفره وارد نمایش می‌شوند. علاوه بر اجرای عمومی برای شهروندان، اجراهای اختصاصی‌ای برای دانش آموزان، ناشنوایان و هنرمندان خانه سینما و خانه تئاتر نیز در نظر گرفته شده است.

حضور در این نمایش برای شهروندان آزاد و رایگان است و علاقه‌مندان برای ثبت نام و دریافت بلیت می‌توانند به نزدیک‌ترین فرهنگ‌سرای محل سکونت خود یا نشانی noghterahai.ir مراجعه کنند.
نشانی محل اجرای نمایش «نقطه رهایی» بزرگراه شهید همت (غرب به شرق)، بعد از بزرگراه شهید مدرس، ورودی شمالی مصلای امام خمینی (ره) است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: نقطه رهایی مراسم افتتاحیه نمایش مصلی ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۶۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«او» از علی حیاتی در هندوستان روی پرده رفت

ایسنا/خوزستان فیلم «او» ساخته‌ علی حیاتی در بخش مسابقه ‌نخستین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم بایسکوپ (Bioscope) هندوستان به نمایش درآمد.

فیلم‌هایی که در این جشنواره به نمایش گذاشته می‌شوند ترکیب متنوعی از فرهنگ‌ها، پیشینه‌ها و داستان‌های سراسر جهان را نشان می‌دهند که درک و همدلی بین‌ فرهنگی را تقویت می‌کنند.

به گزارش ایسنا، این جشنواره ادای احترامی است به زنان استثنایی که در همه‌ جنبه‌های فیلم‌سازی از کارگردانی و تهیه‌کنندگی گرفته تا نویسندگی و بازیگری نقش داشته‌اند و فرصتی برای ارج ‌نهادن به دستاوردهای آن‌ها و تأثیرشان بر هنر و صنعت سینماست.

اسامی عوامل تولید این فیلم به این شرح‌ هستند:

نویسنده و کارگردان: علی حیاتی- تصویربردار: رضا تیموری- تدوین: علی حیاتی- صدابردار: علی‌رضا شیرالی- صداگذار: آرش قاسمی- دستیار کارگردان: احمد حیاتی- عکاس: میثم رستگاری- مدیر تولید: ایوب مروانی‌پور- بازیگران: لیلا قطب‌الدین، فردین ارفع، خدیجه بابادی، محمد غدیرزاده.

نخستین دوره‌ این جشنواره‌ بین‌المللی اسفند ۱۴۰۲ در دهلی‌نو، پایتخت هندوستان، برگزار ‌شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهدی فتحی؛ بازیگری هزار نقش که با «عمروعاص» ماندگار شد
  • اجرای «کمی کمتر بدزدین» فروردین ماه
  • «خواب مرد مرده» دوباره می‌آید
  • روی صحنه «برف» می‌آید
  • در تعطیلات نوروز چه نمایش‌هایی را ببینیم؟
  • «او» از علی حیاتی در هندوستان روی پرده رفت
  • سجاد افشاریان در تدارک اجرای چند تئاتر
  • تعطیلات نوروز چه نمایش‌هایی اجرا دارند؟
  • اجرای ۷۰۰ نمایش خیابانی در ۳۵۰ نقطه شهر مشهد
  •  «فین جین» در عمارت نوفل لوشاتو تمدید شد/ اجرای کمدی زندگی امیرکبیر !