Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، طاهر موهبتی مدیرعامل بیمه سلامت ظهر امروز در برنامه نشست با روسای سازمان بیمه گر که در ساختمان مرکزی این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: در اجرای قانون بودجه سال 97 و برنامه ششم توسعه تفاهم نامه‌ای میان سازمان بیمه و دیگر صندوق‌های بیمه گر با هدف ایجاد پایگاه درمان بیمه شدگان، استحقاق سنجی و رفع همپوشانی و اجرای راهنمای بالینی به امضا رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رفع هم‌پوشانی وظیفه بیمه سلامت است
 
وی ادامه داد: مسئولیت رفع همپوشانی بر عهده بیمه سلامت است و واقعیت این است که در خصوص دیگر سازمان‌های بیمه‌گر هنوز به وحدت رویه نرسیده‌ایم و مانند بسیاری از مسائل به دلیل نبود وحدت رویه به مشکلات مختلفی برمی‌خوریم.
 
موهبتی افزود: شیوه‌نامه همپوشانی که امروز آغاز می‌شود بخشی از کارهایش در سال 96 انجام شده است.
 
مدیرعامل بیمه سلامت اضافه کرد: 48 هزار فایل از سازمان تأمین اجتماعی به بیمه سلامت رسیده است که تعداد 2 میلیون نفر دفترچه‌شان حذف شده است و بخش باقی مانده مربوط به صندوق روستاییان است که دفترچه‌ آنها اعتبار 5 ساله دارد.
 
وی گفت: در هنگام دریافت خدمت کنترل همپوشانی انجام می‌شود و شیوه نامه‌ای که امروز اصلاح می‌شود برای وحدت رویه بیشتر در بین سازمان‌های بیمه‌گر کشور است.
65 هزار دفترچه بیمه نیروهای مسلح حذف شده است
 
موهبتی یادآوری کرد: امروزه 205 هزار رفع همپوشانی در نیروهای مسلح انجام شده است که از این تعداد تا به امروز تعداد 65 هزار نفر رفع هم پوشانی شده‌اند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بیمه سلامت دفترچه بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۶۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت اختلال در سامانه نسخه‌نویسی "بروزرسانی" است

رئیس مرکز فناوری اطلاعات سازمان بیمه سلامت ایران، دلیل اختلال اخیر در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک را بروزرسانی نرم‌افزاری این سامانه اعلام کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فاطمه حاجی علی‌عسگری در یک گفت‌وگوی تلویزیونی، خبر تسنیم مبنی بر قطعی و اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک را تأیید و اظهار کرد: در روز‌های اخیر با موارد کندی سامانه نسخه‌نویسی مواجه بودیم و در این راستا بررسی‌هایی توسط تیم فنی صورت گرفت. تصمیم گرفتیم که افزایش ظرفیت، زیرساخت و بروزرسانی سامانه و ارتقای نرم‌افزار را داشته باشیم و برای بهبود سطح امنیت اطلاعات، ۷۲ ساعت بازه زمانی را برای بروزرسانی سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت در نظر گرفتیم.

حاجی علی‌عسگری ادامه داد: احتمالاً تا ۲۴ ساعت آینده بتوانیم تا ۹۰ درصد این اختلال سامانه نسخه‌نویسی الکترونیکی را برطرف کنیم.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات سازمان بیمه سلامت ایران تصریح کرد: همزمان، نسخه‌نویسی کاغذی را به عنوان مسیر جایگزین اعلام کرده‌ایم.

وی بیان کرد: باید امر بروزرسانی را در پیک کاری انجام می‌دادیم تا مشکلات احصا می‌شد و در تلاش هستیم که افزایش ظرفیت را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهیم.

دیگر خبرها

  • ارتقا سامانه، علت وقفه در ارائه خدمات نسخه نویسی الکترونیکی
  • ارتقای سامانه نسخه نویسی الکترونیکی برای پاسخگویی سریعتر
  • افسردگی شایع‌ترین اختلال روان/ تدوین پیش نویس سند سلامت روان
  • علت اختلال در سامانه نسخه‌نویسی "بروزرسانی" است
  • واکنش بیمه سلامت به اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیک
  • (ویدئو) علت اختلال در سامانه نسخه‌نویسی بیمه سلامت چه بود؟
  • اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیک
  • اختلال در سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت
  • سازمان پدافند غیرعامل مرجعی قابل اتکا در میان مردم است/ همپوشانی بین امور استانها و شهری سازمان
  • پرداخت ۱۹۵میلیارد تومان به بیمارستان‌های دولتی دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد