Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@15:27:48 GMT

هفته نخست لیگ فوتبال پیشکسوتان قم برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۶۴۷۲

هفته نخست لیگ فوتبال پیشکسوتان قم برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، دهمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ پیشکسوتان استان قم با یاد و خاطره مرحوم حاج علی عادل و گرامیداشت شادروانان حسین نیکوبیان، عامر نورسیده  و مصطفی رضوانی، هفته نخست خود را پشت سر گذاشت و در هفته نخست ۶ بازی برگزار شد.

در بازی‌های انجام شده در ورزشگاه شهید حیدریان قم، ۱۷ گل به ثمر رسید که پرگل‌ترین آن مربوط به دیدار تیم‌های پردیس و منطقه یک بود البته زیبایی لیگ پیشکسوتان، حضور چهره‌های قدیمی فوتبال قم در کنار هم و یادآوری خاطرات است گرچه نمایش فنی برخی از این چهره‌ها چشم نواز است و کمتر از فوتبالیست‌های جوان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رقابت‌ها تیم فوتبال صنعت نفت برابر مهر ۲ بر یک نتیجه را واگذار کرد و در دیدار تیم‌های منطقه یک و پردیس که جذاب‌ترین بازی هفته نخست بود و ۲ تیم پا به پای هم پیش رفتند تیم منطقه یک با حساب ۴ بر ۳ پردیس را شکست داد.

تنها دیدار بدون گل هفته نخست، مسابقه تیم‌های هلال احمر و بهمن گلریز بود که با تساوی خاتمه پیدا کرد اما تیم مبتکر توانست در دیدار برابر استقلال ۲ بر یک پیروزی را به دست بیاورد و مسابقه شاهین و جنداب ۲ بر صفر به سود شاهین پایان یافت.

افشین و سازمان آب نیز در مسابقه هفته نخست خود در نهایت با تساوی یک بر یک امتیازات را تقسیم کردند. این رقابت‌ها به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود. مسابقات لیگ پیشکسوتان در فوتبال قم از جایگاه خاصی برخوردار است.

کد خبر 4430396

منبع: مهر

کلیدواژه: پیشکسوت فوتبال پیشکسوتان فوتبال ایران فوتبال اربعین ۹۷ اربعین 97 کرمانشاه خبرگزاری مهر اربعین حسینی بوشهر گرگان مشهد یاسوج شیراز خرم آباد شهرکرد سنندج بارش باران خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۶۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود

طرفداری| مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می شود.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه آلومینیوم اراک را به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • شمس‌‍آذر هم جریمه مالی شد و هم معنوی
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر
  • فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو
  • روایت مسئول برگزاری لیگ یک از لغو عجیب بازی سرنوشت‌ساز