Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@15:01:52 GMT

اعزام کاروان خادمان زوار کربلا از ساری

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۶۴۷۸

اعزام کاروان خادمان زوار کربلا از ساری

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مردم ولایت مدار مازندران بسان سال‌های گذشته عزم خود را برای برپایی موکب پذیرایی از زائران حرم امام حسین (ع) جزم کردند و عازم کشور عراق شدند.

این کاروان ٥٠ نفره که شامل ٤٢ مرد و ٨ زن می‌شود به مدت دو هفته در شهر کربلا موکب برپا خواهند کرد.

گفتنی است هزینه این کاروان‌ها به صورت خودجوش و مردمی بوده و این زائرین حتی بخشی از نیازمندی‌های اولیه خود را به همراه خواهند برد و باقی مایحتاج نیز از کشور مقصد تامین خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/آ

اعزام زائرین کربلا برای برپایی موکب در کربلا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عتبات عالیات مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۶۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲ درصدی پرواز و مسافر از فرودگاه های کشور

تین نیوز

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از رشد ۲ درصدی اعزام و پذیرش مسافران هوایی و نشست و برخاست هواپیما در فرودگاه های تحت مالکیت این شرکت از ۲۴ اسفند سال گذشته تا نهم فروردین خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، رضا نخجوانی اظهار کرد: طبق اطلاعات دریافت شده از سوی گروه آمار و اطلاعات هوانودری، از آغاز عملیات نوروزی 24 اسفند 1402 تا نهم فروردین، یک میلیون و 495 هزار و 450 مسافر از فرودگاه های تحت مالکیت این شرکت اعزام و پذیرش شده اند.

نخجوانی افزود: طی این مدت دوازده هزار و 684 نشست و برخاست هواپیما در فرودگاه ها انجام شده است.

وی تصریح کرد: فرودگاه بین المللی مهرآباد به عنوان پرترافیک ترین فرودگاه کشور طی مدت مذکور چهار هزار و 993 نشست و برخاست و 599 هزار مسافر را اعزام و پذیرش کرده است.

نخجوانی گفت: فرودگاه بین المللی مشهد نیز با اعزام و پذیرش 330 هزار و 55 مسافر و دو هزار و 411 نشست و برخاست رتبه بعدی را در ترافیک فرودگاه های کشور از آن خود دارد.

به گفته نخجوانی، فرودگاه شیراز با اعزام و پذیرش 118 هزار و 189 مسافر و نشست و برخاست یک هزار و 38 پرواز، فرودگاه بین المللی اصفهان با اعزام و پذیرش 75 هزار و 979 مسافر و نشست و برخاست 658 پرواز و فرودگاه بین المللی تبریز با اعزام و پذیرش 67 هزار و 453 مسافر و نشست و برخاست 601 پرواز، بیشترین مسافر و پرواز را پس از مهرآباد و مشهد در جمع فرودگاه های بین المللی تحت مالکیت شرکت فرودگاه ها داشته اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • سفیر جدید ایران به باکو اعزام خواهد شد/ سفارت آذربایجان در ایران بازگشایی می‌شود
  • سفیر جدید ایران در آذربایجان به باکو اعزام خواهد شد/ سفارت آذربایجان در ایران بازگشایی می‌شود
  • ویدیو/ حرمین کربلا در عزای پدر سیاه‌پوش شدند
  • پذيرايي موكب خانوادگي از روزه داران در گرمسار
  • رشد ۲ درصدی پرواز و مسافر از فرودگاه های کشور
  • آنچه که امروز در غزه در جریان است، درواقع تکرار حادثه کربلا است
  • رئیس جمهور شنبه نمایشگاه قرآن می‌آید
  • اعزام بیش از ۱۳۰۰ کاروان سلامت به مناطق محروم روستایی
  • ثبت افزون بر ۸ میلیون تردد در استان سمنان
  • اعزام ۲ مصدوم انفجار گاز در نوشهر با بالگرد به مرکز مازندران