Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@22:39:22 GMT

وفاق و همدلی بستری برای توسعه ملایر است

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۶۵۸۴

وفاق و همدلی بستری برای توسعه ملایر است

به گزارش ایرنا، باب الله فتحی روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه مسئول حراست فرمانداری ویژه شهرستان ملایر، رعایت حقوق شهروندی، جلب رضایت خداوند و مردم در تمامی امور و ایجاد امیدواری در جامعه را از وظایف مهم مسئولان برشمرد.
فرماندار ویژه ملایر افزود: باید برای مدیرسازی تلاش بیشتری داشته باشیم تا هنگام جابجایی مدیران بتوانیم از نیروهای توانمند شهرستان استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضمن تشریح اقدامات و برنامه های انجام شده طی چند ماه گذشته در این شهرستان، ثبت جهانی انگور دره جوزه ملایر را گامی مهم برشمرد و ابراز امیدواری کرد: با حضور نمایندگان سازمان خواربار و کشاوری ملل متحد (فائو) در 25 و 26 مهرماه، شاهد ثبت جهانی انگور ملایر باشیم.
فتحی با بیان اینکه ملایر در زمینه جذب تسهیلات اشتغالزایی خوب عمل نکرده است، ادامه داد: در این راستا طی ماه های گذشته پیگیری ها و حرکت های جدی انجام شد تا بتوانیم رتبه شهرستان را ارتقا دهیم.
فرماندار ویژه ملایر گفت: تاکنون کمتر از 30 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در این شهرستان جذب شده است که رضایت بخش نیست و این قول را می دهیم که طی ماه های آتی ملایر در صدر جدول جذب تسهیلات اشتغال قرار گیرد.
فتحی همچنین از زحمات و تلاش های «حسین پیرحیاتی» به عنوان فردی با اخلاق، پیگیر و دلسوز در حراست فرمانداری تقدیر و ابراز امیدواری کرد: مسئول جدید حراست فرمانداری ویژه ملایر که یکی از نیروهای مفید و موثر فرمانداری است، بتواند برای همدلی بیشتر مجموعه و در فضایی به دور از تنش تلاش کند.
مدیرکل حراست استانداری همدان نیز در این آیین گفت: در شرایطی که دشمن تمام توان خود را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته است، تکلیفی جز تقویت دولت تدبیر و امید و امیدواری مردم نداریم.
مصطفی آزادبخت اظهار داشت: همه باید برای تقویت دولت تدبیر و امید که مورد تایید و پشتیبانی رهبر معظم انقلاب است، تلاش کنیم.
وی تاکید کرد: نباید مردم که صاحبان اصلی انقلاب هستند، دلسرد و ناامید شوند، این یک تکلیف برای همه مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی بویژه مسئولان حراست است.
آزادبخت ادامه داد: استکبار جهانی و صهیونیست چون نمی توانند تعرضی به نظام جمهوری اسلامی داشته باشند، در صدد دلسرد و ناامید کردن مردم هستند و می خواهند با تحریم های اقتصادی، فضای مجازی و سرمایه گذاری های کلان به مردم و نظام ما ضربه بزنند.
وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی سد راه دشمنان است و آنها این قدرت و اقتدار ما را برنمی تابند، خاطرنشان کرد: دشمنان می خواهند ما را در داخل مشغول کنند تا آثار انقلاب اسلامی ایران در دنیا کمرنگ و ضعیف شود، اما نهضت های آزادی بخش به تاسی از انقلاب اسلامی در برابر دشمنان ایستاده اند.
مدیرکل حراست استانداری همدان جایگاه فرمانداری ها را بسیار رفیع و حساس برشمرد و افزود: فرمانداری ها و بخشداری ها با جلب رضایت مندی مردم و ارایه خدمات مطلوب، باید الگو و شاخصی برای سایر دستگاه های اجرایی باشند.
آزادبخت با اشاره به جایگاه خطیر و تکلیف مهم مسئولان حراست فرمانداری ها، بر لزوم رصد تمامی اطلاعات و رعایت عدالت و منطق در انجام وظیفه تاکید کرد و ادامه داد: مسئول حراست باید خود در جلب رضایت مندی مردم و برخورد همراه با منطق و اخلاق پیشتاز باشد.
آزادبخت ضمن تقدیر از زحمات 2 ساله «حسین پیرحیاتی» مسئول سابق حراست فرمانداری ویژه ملایر، وی را فردی متعهد، با اخلاق و قابل اطمینان به فرمانداری دانست و افزود: وی در این مدت ضمن رعایت حقوق مردم کمک های فراوانی به فرمانداری داشت.
وی ابراز امیدواری کرد: «محمد زنگنه» مسئول جدید حراست فرمانداری ویژه ملایر نیز که از افراد باتقوا و متعهد این فرمانداری است، بتواند ضمن ارزیابی خوب مسایل، پیشنهادهای اصلاحی نیز داشته باشد.
7528/2090
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی ایران جامعه نظام جمهوری اسلامی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۶۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران/ سرانجام ایجاد شهرداران ویژه ناحیه چه شد؟

رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران از توسعه مسیر و گذرهای گردشگری در پایتخت خبر داد.

احمد علوی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد توسعه مسیر و گذر گردشگری در شهر تهران با بیان اینکه گذر گردشگری تعریفش با مسیر گردشگری متفاوت است گفت: در مورد گذر گردشگری می‌توان به اقداماتی که در باب همایون، سی‌تیر و... انجام شده، اشاره کرد اما در مورد مسیرهای گردشگری موضوع متفاوت است به‌گونه‌ای که در مسیر گردشگری ممکن است مردم به صورت عادی زندگی کنند اما چندین نقطه گردشگری و میراثی وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه مثلا خانه نیما یوشیج و خانه جلال و سیمین به دلیل همجواری یک مسیر گردشگری هستند، گفت: اما گذر گردشگری با برنامه‌ریزی ایجاد می‌شود. حتما تعداد مسیرهای گردشگری را افزایش داده و در سال گذشته نیز تعداد این مسیرها را به 19 مسیر رساندیم و همچنین تلاش می‌کنیم که گذرهای گردشگری را ایجاد کنیم کما اینکه دو گذر غذا در منطقه 9 و 4 ایجاد شده است.

رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر در مورد انتخاب شهردار ویژه ناحیه بازار با بیان اینکه از قبل این موضوع مطرح بود چرا که ما در تهران مناطق و محلات ویژه ای داریم که در بحث میراث فرهنگی و گردشگری خاص هستند گفت: باید شهردار ناحیه علاوه بر مضوعات شهری به موضوعات میراثی و مرمت و... وارد باشد و برای اینکه شهرداران ویژه را راه‌اندازی کنیم براساس مصوبه شورای شهر، این شهرداران ویژه نواحی را با اولویت شهردار ویژه ناحیه بازار تصویب کردیم و الان توپ در زمین شهرداری تهران است که باید این مصوبه را اجرایی کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • رقم زدن حرکات توسعه‌ای با جذب سرمایه گذار
  • تجلیل ازاعضای شوراهای اسلامی شهرستان نقده
  • منطقه ویژه سلفچگان با تکمیل فرودگاه قم توسعه می‌يابد
  • (ویدئو) یک دختر جواد عزتی را بغل کرد؛ حراست گیر داد
  • آیت‌الله محمدی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است
  • فهرست وفاق برای دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران مشخص شد
  • توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران/ سرانجام ایجاد شهرداران ویژه ناحیه چه شد؟
  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند