Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گلستان گفت: با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، کتابخانه‌های مشارکتی و قرائت‌خانه‌ها برای استفاده مددجویان این نهاد در استان ایجاد می‌شود. ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، رضا قوانلو ظهر امروز با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تفاهم‌نامه منعقد شده با کمیته امدادامام خمینی (ره)، حوزه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کتاب و کتابخوانی مورد غفلت قرار گرفته است و باید با هم‌اندیشی و هم‌افزایی در توسعه کتاب و کتابخوانی استان قدم‌های خوبی برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این نهاد ساختمان‌هایی در شهرستان‌های مختلف دارد که قرار است در قالب تفاهم‌نامه از این ظرفیت‌ها برای احداث قرائت‌خانه‌ها و ایجاد کتابخانه‌های مشارکتی بهره بگیریم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ادامه داد: عضویت رایگان اعضای تحت پوشش کمیته امدادامام خمینی ( ره)، کارکنان و خانواده‌های آنان، مسابقه کتابخوانی و حمایت از نوقلمان تحت پوشش این نهاد، بهره‌گیری از فضاهای موجود و نقد و بررسی کتاب توسط مددجویان از جمله برنامه‌هایی است که در قالب این تفاهم‌نامه به آنها تأکید شده است.

وی با بیان اینکه مسابقات لیگ کتابخوانی در استان برگزار خواهد شد، اظهارداشت: این مسابقات در قالب روستاها، شهرستان‌ها و استانی برنامه‌ریزی شده است و دستگاه‌های مختلفی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره)، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش و همچنین نهاد کتابخانه‌ها به عنوان داوران این دوره از مسابقات خواهند بود. این کار با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در روستاها و بین اقشار مردم برنامه‌ریزی شده است.

اسکندر اسکندری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هم در این‌باره اظهارداشت: طبق اساسنامه و بنا به دستور مقام معظم رهبری، یکی از وظایف مهم این نهاد استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی برای کمک به محرومین و منفعت رساندن به آنها است.

وی با بیان اینکه انعقاد این تفاهم‌نامه و اجرای آن، می‌تواند موجب شناسایی استعدادهای جامعه هدف شود، گفت: سعی داریم تا فرهنگ کتابخوانی را بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی ( ره)  به ویژه فرزندان جامعه هدف که آینده‌دار و آینده‌ساز هستند، گسترش دهیم.

انتهای پیام/ش

R41471/P1377/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۶۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین مسکن مددجویان یزدی

شجاعان مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد با اشاره به اینکه مساحت واحد‌های مسکونی کمیته امداد امام خمینی (ره) بین ۷۵ تا ۱۰۰ متر مربع است، گفت: برای ساخت این واحدها، خانواده‌ها مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه دریافت کرده اند و مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض به مددجویان برای ساخت واحد‌ها پرداخت شده و خود مددجویان هم بر اساس توانایی خود آورده می‌آورند.

وی افزود: در مجموع در استان باید ۲۵۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان ساخته شود تا دیگر مددجوی بدون مسکن در استان یزد نداشته باشیم.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزدگفت: برای تحقق این امر ۴۶۰ واحد مسکونی در حال احداث است که ۱۷۴ واحد از آن تحویل داده شده است و بقیه تا پایان سال تکمیل و تحویل داده می‌شود.

وی یادآور شد: نهضت ساخت و ساز مسکن در استان ادامه دارد تا همه مددجویان بتوانند دارای سرپناه شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ۸۳۹ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد اصفهان افتتاح شد
  • تأمین مسکن مددجویان یزدی
  • واگذاری ۵۱۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد قزوین
  • ۸۰ مددجوی کمیته امداد قم صاحبخانه شدند
  • واگذاری ۸۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در قم
  • واگذاری ۱۷۴ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان یزد
  • واگذاری ۳۳۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کرمانشاه
  • واگذاری ۵۱۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد
  • واگذاری ۱۷۴۱ واحد مسکونی به مددجویان لرستان
  • واگذاری ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد