Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با ابراز اینکه‌ ‌"از اصول خود دست برنمی‌دارم"، تأکید کرد: بنده پاسبان حرم امام رضا(ع) هستم و از هیچ چیز هراس ندارم و نباید اجازه دهم آن‌ها با هویت مشهد بازی کنند. ناطقان: آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی،‌ با تأکید به اینکه باید ‌هویت ‌شهر امام رضا(ع) ‌محفوظ بماند، اظهار داشت: اجرای برنامه‌هایی ‌با ‌هویت امام رضا(ع) در مشهد مقدس منافاتی ندارد، ‌اما برنامه‌های اباحی‌گری نباید در مشهد مقدس اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه شادی حرام نیست، افزود: ‌حتماً در شادی باید فساد و فسق و فجور باشد؟ ما با فسق و فجور مخالف هستیم و نه با شادی.‌ کسی نمی‌تواند منکر معجزه هنر هفتم شود؛ موسیقی به‌عنوان یک هنر در استخدام ارزش‌های دین اثر بالایی دارد، اما با ابتذال مخالفیم.
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با اعلام اینکه "من ضدهنر نیستم و این را ثابت کرده‌ام"، تصریح کرد: فیلم می‌بینم و این جزو برنامه‌ مرتب بنده است، اما سینما نمی‌روم و فیلم را در منزل می‌بینم، ولی بر این ‌نکته‌‌ تأکید دارم که برنامه ابتذال، جامعه را فاسد می‌کند و این فساد می‌تواند در سینما و تئاتر و خیابان باشد‌؛ بحث ما با کنسرت نیست بلکه مخالفت‌مان با بازار کنسرت است.
وی با ابراز اینکه‌ ‌"از اصول خود دست برنمی‌دارم"، تأکید کرد: بنده پاسبان حرم امام رضا(ع) هستم و از هیچ چیز هراس ندارم و نباید اجازه دهم آن‌ها با هویت مشهد بازی کنند.
منبع: تسنیم برچسب ها: آیت الله علم الهدی ، کنسرت ، مشهد ، موسیقی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: آیت الله علم الهدی کنسرت مشهد موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۶۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل چهاربانده همدان- بهار- گل‌تپه- علیصدر نیازمند تزریق اعتبار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فتح‌الله توسلی در شورای اداری شهرستان بهار گفت: این طرخ یکی از مطالبات چندین ساله بزرگ و مهم استان همدان بود که اکنون در حال اجراست و برای تکمیل باید اعتبار آن تأمین شود. 

او در ادامه با تأکید بر مدیران دستگاه‌های اجرایی مبنی بر تعیین نقشه راه و هدف‌گذاری برای مجموعه خود افزود: نیاز است مدیران گزارش دقیقی از عملکرد و برنامه خود ارسال و ارائه کنند چراکه به طور قطع این امر برنامه‌ریزی و جذب اعتبارات بهتری را برای حوزه این شهرستان به همراه خواهد داشت.

توسلی با اشاره به اینکه بازگشت اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای به خزانه پذیرفتنی نیست، تصریح کرد: نقش مدیران شهرستانی در برنامه‌های توسعه و پیشرفت شهرستان باید بسیار پررنگ و تأثیرگذار باشد و بی‌اطلاعی مدیران در رابطه با اعتبارات و اولویت‌های شهرستان به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس با بیان اینکه استان همدان به ویژه حوزه انتخابیه ظرفیت بالایی در صنایع تبدیلی دارد، تأکید کرد: اقلیم شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ کشاورزی است، اما به علت تغییر اقلیم و خشکسالی محیط جدیدی ایجاد شده که این شرایط را برای ما سخت‌تر کرده است و باید فکری برای صنایع تبدیلی شود.

توسلی با انتقاد از عملکرد بانک‌ها افزود: عملکرد برخی از بانک‌ها در بخش تسهیلات تکلیفی و اشتغال و سرمایه‌گذاری قابل‌قبول نیست و موجب ایجاد نارضایتی‌هایی شده است لذا نظارت دوچندان بر عملکرد بانک‌ها ضروری است.

این مسئول در ادامه با اشاره به وضعیت استان و اینکه ۹۶ درصد درآمد استان همدان از محل مالیات است، گفت: عمده مالیات در استان در سه بخش مالیات بر شرکت‌ها، ارزش افزوده و مشاغل و حقوق کارکنان است و ما تکلیف داریم درآمد‌های غیرمالیاتی را افزایش دهیم.

او با اشاره به نامگذاری شعار سال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» تأکید کرد: باید از اقتصاد نفتی فاصله گرفت و امکانات کشور و منابع بانک‌ها را به چرخه تولید اختصاص داد چراکه جهش تولید و مشارکت مردم، به عنوان نقطه هدف در اقتصاد به شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • دکتر جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است
  • جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است
  • دهه کرامت، فرصت مناسبی برای نمایش الگوی شادی حلال
  • رئیس رسانه ملی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر هویت است
  • تأکید امام جمعه اردبیل بر افزایش تولیدات هنری برای رفع نیازهای روز جامعه
  • کارکنان سازمان فرهنگی سربازان مقابله با هجمه فرهنگی هستند
  • تأکید بر ارتباط ستاد نماز جمعه و جامعه علمی و نخبگانی
  • تکمیل چهاربانده همدان- بهار- گل‌تپه- علیصدر نیازمند تزریق اعتبار
  • زائران عمره از فرودگاه‌های مشهد و امام (ره) اعزام می‌شوند
  • واکنش پاکستان به تحریم شرکت‌های وابسته به برنامه‌ موشکی