Web Analytics Made Easy - Statcounter

موانع مهمی برای امضای قرارداد رسمی یوسین بولت با سنترال کوست مرینرز وجود دارد. در واقع استرالیایی ها به کیفیت فوتبالی او خوش بین نیستند.

طرفداری- یوسین بولت، سریع ترین انسان دنیا و قهرمان المپیک در سال های 2008، 2012 و 2016 در دوی صد متر سرعت، پس از خداحافظی از دنیای دو و میدانی تصمیم گرفت تا به رویای فوتبالیست شدن خود جامه عمل بپوشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، ESPN گزارشی در خصوص وضعیت این روزهای بولت منتشر کرده است.

بولت پس از شرکت در تمرینات دورتموند در زمستان گذشته، از ماه ژوئن در تمرینات باشگاه سنترال کوست مرینرز استرالیا حضور یافت تا دوران فوتبال خود را در سن 32 سالگی آغاز کند. پس از چند ماه تمرین، اخیرا بولت در یک مسابقه دوستانه برای سنترال مرینرز به میدان رفت و توانست دو گل به ثمر برساند. گلزنی او نیز در سراسر دنیا از طریق رسانه ها بازتاب یافت اما او در طول بازی تنها دو پاس سالم به ثبت رساند. این در حالی است که پاس دادن، یکی از اصول اولیه ای است که یک فوتبالیست باید از آن بهره ببرد. همین موضوع، باعث ایجاد واکنش های منفی نسبت به بولت فوتبالیست شده است. علاوه بر این موضوع، بولت اصلا قراردادی حرفه ای با باشگاه استرالیایی ندارد و فقط مجوز حضور در تمرینات و بازی های دوستانه را داراست.

به زودی مسابقات A-League یا همان لیگ برتر استرالیا شروع می شود و یک چند دستگی و تردید میان استرالیایی ها جهت امضای قرارداد حرفه ای با یوسین بولت ایجاد شده اند. عده ای معتقدند که چهره جهانی بولت می تواند لیگ استرالیا را مطرح تر کند و از طریق تبلیغات، درآمد زایی بیشتری ایجاد شود. از طرفی نیز برخی اعتقاد دارند که بولت واقعا استعداد فوتبالیست شدن را ندارد و سرمایه گذاری روی او، می تواند با شکست مواجه شود چرا که دستمزد یوسین بولت قطعا پایین نخواهد بود. ضمن این که لیگ استرالیا همین حالا نیز چهره های مطرحی چون کیسوکه هوندا، هافبک ژاپنی سابق میلان و استیون تیلور، کاپیتان سابق نیوکاسل را در اختیار دارد.

همان طور که گفته شد، دستمزد بالای بولت یکی دیگر از عوامل تردید سران باشگاه سنترال مرینرز است. اخیرا این باشگاه استرالیایی، از دولت استرالیا مبلغ یک میلیون دلار درخواست کمک کرد تا بتواند بخشی از هزینه های حضور بولت در این باشگاه را تامین کند که البته فدراسیون فوتبال استرالیا، درخواست باشگاه سنترال مرینرز را نپذیرفت. لیگ استرالیا به زودی شروع می شود و سنترال کوست مرینرز در امضای قرارداد با بولت، مردد است. آیا رویای فوتبالیست شدن سریع ترین مرد جهان، خیلی زود به پایان خواهد رسید؟

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۶۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه

پوستر فیلم سینمایی «همسایه شما، زهره» به کارگردانی علی درخشنده که از چهارشنبه ۵ اردیبهشت در سینماهای گروه «هنر و تجربه» اکران می‌شود؛ منتشر شد. پوستر این فیلم سینمایی را مجید برزگر طراحی کرده است.

این درام روانشناختی، نخستین اثر سینمایی علی درخشنده است.

رویا افشار، ندا جبرئیلی، مسعود دلخواه، قربان نجفی، علی بی غم، سینوهه دانشمند، توران یاقوتی و سعید آرمند در «همسایه شما، زهره» به ایفای نقش پرداختند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: «شیوا گفت: همه‌اش احساس می‌کنم شهاب هر شب داره از پشت این درخت‌ها بهمون نگاه می‌کنه! و زهره به آهستگی سرچرخاند سمت پنجره.»

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سامانه بلیت فروشی نسبت به تهیه بلیت و تماشای این فیلم اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • یوسین بولت: به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه منچسترسیتی را گرفتی
  • فرآیند پرورش و فرآوری شیر هزاران بز توسط کشاورزان استرالیایی (فیلم)
  • به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه سیتی را گرفتی!
  • امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی ها در حوزه شمال کشور​
  • رویا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • مسلمان شدن ۳۰ زن استرالیایی با الهام از مقاومت زنان غزه
  • آخرین وضعیت «رویا» درنای بلژیکی + فیلم
  • ۱۱.۵ میلیارددلار قرارداد نفتی، آن هم در سکوت رسانه ای؛ چرا؟
  • امضای ۱۱.۵ میلیارد دلار قرارداد نفتی در سکوت رسانه‌ای
  • امضای قرارداد توسعه زیرساخت شهر هوشمند بین ایرانسل و شهرداری قائمشهر