Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@01:07:04 GMT

17 هزار لیتر روغن موتور در البرز کشف و ضبط شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۶۶۶۷

17 هزار لیتر روغن موتور در البرز کشف و ضبط شد

سیامک آقایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت در حین بازرسی از سطح بازار متوجه شدند که یک واحد صنفی از عرضه کالای خود امتناع کرده است.
وی اضافه کرد: این واحد صنفی متخلف پلمب و ارزش ریالی روغن ها بیش از 4 میلیارد ریال برآورد شده است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، طرح ویژه برخورد با قاچاق کالا، احتکار و امتناع از عرضه کالا به صورت ویژه در استان البرز اجرایی شده و با متخلفان به شدت برخورد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آقایی یادآور شد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه قاچاق ، احتکار و امتناع از عرضه کالا می توانند گزارش های خود را از طریق سامانه 124 برای رسیدگی به سازمان صنعت ،معدن و تجارت این استان ارائه دهند.
وی یادآور شد: در زمان حاضر با توجه به شرایط موجود بازرسان این اداره به صورت 24 ساعته با حضور در سطح استان، نظارتهای لازم را از انبارها، واحدهای صنعتی و صنفی و شرکت های وارداتی به صورت مستمر انجام می دهند.
2098/6993
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 استان البرز بازرسان سازمان صنعت معدن و تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت شرایط اقتصادی کشف و ضبط منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۶۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد

علی رحیمی‌آذر افزود: با شکایت شاکی خصوصی و گزارش بازرسان سازمان صمت استان مبنی بر وقوع تخلف گرانفروشی و تقلب در ساخت یک دست مبل به لحاظ کیفیت و کمیت منطبق با کالای نشان داده شده، به پرونده واحد صنفی مبل فروشی متخلف در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهر اردبیل رسیدگی شد.

او گفت: با توجه به محتویات پرونده و انجام تحقیقات لازم توسط شعبه و اخذ آخرین دفاع، اتهام انتسابی محرز و متهم علاوه بر پرداخت ۲۳۰ میلیون ریال به عنوان جبران خسارت به شاکی به پرداخت مبلغ سه میلیارد و ۹۰۰ریال جریمه نقدی در حق دولت محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل اظهار کرد: با اخلال‌گران نظم اقتصادی و برهم‌زنندگان آرامش بازار و افرادی که دست به احتکار، افزایش خودسرانه قیمت و یا قاچاق کالا می‌زنند مماشات نشده و برای پرونده‌های تعزیراتی در سریع‌ترین زمان ممکن حتی در محل بازرسی واحد‌های صنفی حکم تعزیراتی مقتضی صادر می‌شود.

رحیمی آذر بیان کرد: تمامی واحد‌های تولیدی، خدماتی و توزیعی و اصناف در استان زیر ذره‌بین تعزیرات هستند و به صورت مداوم بر نحوه عملکرد آنها نظارت می‌شود.

او پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و اضافه کرد: برخورد با فرصت‌طلبان و سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های دستگاه قضایی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل ادامه داد: هموطنان می‌توانند گزارش‌های خود در رابطه با احتکار، قاچاق کالا، گرانفروشی و کم‌فروشی، عرضه کالا خارج از شبکه توزیع و یا هر گونه تخلف اقتصادی واحد‌های صنفی را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه تلفن گویای ۱۳۵ و سایت tazirat ۱۳۵ اطلاع دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می رسد
  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می‌رسد
  • نمایشگاه عرضه مستقیم کالا، هدیه و سوغات در گله‌دار
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود
  • علت چرب شدن شمع خودرو و نحوه رفع آن