Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-28@18:28:52 GMT

انهدام باند سارقان حرفه‌ای در زاهدان

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۶۶۹۰

رکنا: رئیس پلیس آگاهی استان سیستان وبلوچستان از انهدام باند حرفه‌ای سرقت باطری‌های خودرو در زاهدان با ۱۰ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ ابراهیم ملاشاهی رئیس پلیس Police آگاهی استان سیستان وبلوچستان گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت Stealing باطری خودرو‌های سواری در محدوده خیابان دانشگاه و دانش شهر زاهدان تیمی از اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی دقیق سرقت‌ها و شناسایی مناطق آسیب پذیر گشت‌های هدفمندی را با همکاری کلانتری‌های سطح شهر زاهدان آغاز تا اینکه ساعات پایانی شب گذشته یکی از تیم‌های کلانتری ۱۸ به سه سرنشین یک دستگاه سواری پراید مظنون و آن‌ها را به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: پس از طی مسافتی ۲ سرنشین پراید از خودرو پیاده و در حال بازکردن درب موتور یک دستگاه خودرو پراید بودند که توسط ماموران کلانتری قبل از فرار Escape از محل دستگیر شدند.

متهمان جوان پس از بازجوئی‌های اولیه در کلانتری با هماهنگی مقام قضائی به پلیس آگاهی منتقل و در چندین مرحله بازجوئی‌های علمی پلیس به ۱۰ فقره سرقت باطری‌های خودرو‌های پراید و پژو در محدوده خیابان دانشگاه، شهید بهشتی، دانش، سعدی و فروش اموال مسروقه به فردی مالخر اعتراف کرد.

سرهنگ ملاشاهی با اشاره به دستگیری فرد مالخر افزود: متمهان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تیر خلاص پزشکی قانونی در پرونده مرگ جنجالی «دنیا ویسی» انتقام سخت از دختر تهرانی توسط جوان کرجی! + تصاویر دوربین های مداربسته گیاهی که 10 دقیقه ای لاغرتان می کند مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فوری / حمله بمب گذار انتحاری به سفارت ایران در ترکیه دردسر وزش باد در مراسم عروسی سلطنتی + عکس اعدام 8 مرد خطرناک در تهران ! + جزییات درگیری عجیب کارگران چینی با پلیس بخاطر زنان خیابانی ! این مرد روزها عبادت می کرد شب ها سرقت/ تصاویر دوربین مدار بسته او را لو داد + عکس جزئیات حمله اراذل و اوباش به معلم شیرازی سر کلاس درس+عکس هشدار رییس پلیس تهران به دور دور بچه پولدارها با شیر و پلنگ + عکس تصاویر دیده نشده از نابغه علم فیزیک جهان شرط عجیب ازدواج زن مطلقه با پیرمرد با زخم بستر! این رییس بانک در مخفیگاهش دستگیر شد! + جزییات سحر خانم منشی جمشید بود و وسوسه به جانش افتاد + عکس 2 زن عامل دوئل مرگبار 2 مرد تهرانی بودند! این معلم در برابر صبر دانش آموزش زانو زد+ فیلم تبهکاران تهرانی به این 2 جرم خیابانی بیشتر علاقه دارند! گرانی پوشک باعث قتل دختر 10 ماهه شد! +عکس اقدام شنیع کارکنان مدرسه با پسربچه اتیسمی+فیلم و عکس لو رفتن رسوایی یک زن بی وفا به شوهرش در برنامه زنده تلویزیون! + فیلم زنی شوهرش را بخاطر مدفوع سگ چاقو چاقو کرد + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه پلیس Police سرقت Stealing فرار Escape اخبار حوادث خودرو رئیس پلیس باند زاهدان سارقان حرفه ای عکس ایران قتل تصاویر زن فیلم جوان یک زن پرونده همسرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۶۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت 

سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: ششم فروردین ماه ماموران کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا در محدوده خیابان "سازمان برنامه شمالی" تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ با چهار سرنشین با چهره‌های نامتعارف که در حال زاغ زنی خودرو‌های پارک شده بودند مواجه شده و ماموران دستور ایست وسیله نقلیه مذکور را صادر نمودند. 

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: سارقان خودرو پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی از محل متواری شدند و به هشدار‌های پلیس اعتنایی نمی‌کردند. 

این مقام انتظامی با اشاره به آغاز عملیات تعقیب و گریز ادامه داد: ماموران پلیس با ایجاد طرح مهار به تعقیب سارقان ادامه داده و متهمان جهت جلوگیری از دستگیر شدن توسط ماموران از میخ‌های سه پر استفاده کردند ولی ماموران با استفاده از قانون بکارگیری سلاح، پس از طی مسافتی نهایتا موفق شدند خودرو را متوقف و دو تن از متهمان را دستگیر کنند.

سرهنگ قاسم پور بیان کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات خودرو و ۲۰ فقره سرقت مشابه دیگر اعتراف کردند. متهمان دستگیر شده جهت ادامه روند رسیدگی به پرونده تحویل کارآگاهان اداره آگاهی شده و دستگیری دو نفر دیگر از متهمان که متواری شدند در دستور کار پلیس قرار دارد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان توصیه نمود که از جا گذاشتن وسایل قیمتی داخل خودرو خودداری نموده و خودرو را همیشه در معابر شلوغ و مطمئن پارک نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • انهدام باند ۲۰۰ میلیارد ریالی سارقان منزل
  • کشف ۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در زنجان
  • یک دستگاه خودرو سرقتی در بیجار کشف شد
  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • دستگیری باند سارقان احشام در بهشهر
  • انهدام باند سارقان و خریداران شمش فولاد در هرمزگان
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی یک باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت 
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان