Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@09:01:32 GMT

واکنش تاج به حواشی اخیر کی‌روش

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۶۷۰۷

واکنش تاج به حواشی اخیر کی‌روش

رییس فدراسیون فوتبال با انتقاد از صحبت‌هایی که در روزهای اخیر از سوی ارکان تیم‌های ملی بزرگسالان و امید مطرح شده، گفت: نباید با این صحبت‌های آرامش تیم ملی را بر هم زد.

به‌ گزارش ‌مشرق، مهدی تاج با بیان این که امکانات خوبی برای تیم‌های ملی فراهم شده است، اظهار کرد: در مدت زمان اخیر امکانات مناسبی را فراهم کردیم و تیم‌ها می‌توانند بدون مشکل تمرین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین با انتقاد از صحبت‌های مطرح شده از سوی ارکان تیم‌های بزرگسالان و امید گفت‌: این صحبت‌ها مناسب نیست و نباید آرامش تیم‌های ملی را بر هم زد.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز اربعین فدراسیون فوتبال کارلوس کی روش مهدی تاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۶۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقدر گریه نکن، فوتبال بازی مردان است! | واکنش تند به حرکت یک ستاره

به گزارش همشهری آنلاین گریه‌های اخیر وینیسیوس قبل از دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال برزیل برابر اسپانیا واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت.

این بار نوبت به چیلاورت اسطوره فوتبال پاراگوئه رسید تا واکنش نشان دهد که البته او واکنشی متفاوت را از خود نشان داد و انگشت اتهام را به طرف وینیسیوس گرفت.

چیلاورت در پستی که منتشر کرد، نوشت: نخستین کسی که توهین می‌کند و به حریف حمله می‌کند خود.... است. از او نخواهید که متفاوت باشد. فوتبال برای مردان است.

وینیسیوس بارها در اسپانیا هدف شعارهای نژادپرستانه قرار گرفته است. رفتارهای او در زمین باعث شده در بیشتر ورزشگاه‌ها علیه او شعار سر داده شود و به نظر می‌رسد که او تنها در برنابئو محبوب است.

او در نشست خبری اخیر خود در حالی که اشک می ریخت از خبرنگاران خواست که درباره نژادپرستی از او سوال نکنند و به او اجازه دهند که تنها به فوتبال فکر کند.

دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال اسپانیا و برزیل در نهایت با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید. وینیسیوس ۷۰ دقیقه بازی کرد بدون آن بتواند گلی به ثمر برساند یا پاس گل بدهد.

کد خبر 840923 برچسب‌ها ویژه ورزشی تیم رئال مادرید

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه سپاهان به حواشی در آستانه بازی با تراکتور
  • دوگاری: امباپه در تیم ملی فقط راه می‎‌رود!
  • حواشی یک سکانس سانسور نشده؛ ملاقات شرعی با طعم سیاست و نفرت!
  • ضرورت افزایش اعتبارات و امکانات هلال احمر گلستان
  • واکنش حمید مطهری به بیانیه استقلال درباره تیم ملی
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال و انتقادات از لیست تیم ملی
  • تصمیم ناگهانی برای موزه ها/واکنش وزارت میراث به انتقاد از گرانی!
  • انقدر گریه نکن، فوتبال بازی مردان است! | واکنش تند به حرکت یک ستاره
  • انتقاد فرماندار از کمبود امکانات، تجهیزات ونیرو درآتش نشانی
  • انتقاد تند چیلاورت از وینیسیوس: بچه‌ننه نباش، فوتبال برای مردها است