Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@18:55:59 GMT

روزهای سخت استقلال تمام شد؟

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۶۷۱۳

تیم فوتبال استقلال هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال را در حالی آغاز کرد که در ابتدای فصل با حریفان مدعی روبرو شد. آبی‌پوشان در هفته اول با پیکان، هفته دوم ذوب‌آهن، هفته سوم با تراکتورسازی، چهارم با پارس جنوبی جم، پنجم با فولاد، ششم با نفت مسجدسلیمان، هفتم با نساجی و هشتم باپرسپولیس دیدار کرده است.

در واقع آبی‌پوشان با بسیاری از تیم‌های مدعی دیدار کرده‌اند و به نظر می‌رسید بازی‌های آسان این تیم شروع شود، اما قرعه جام حذفی هم برای شاگردان وینفرد شفر قرعه سختی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها پس از انجام بازی با نفت مسجدسلیمان در لیگ هم به مصاف این تیم رفتند. اکنون استقلالی‌ها باید ۲۷ مهرماه در ورزشگاه تختی و زمین ناهموار آن در هفته نهم به مصاف سایپا بروند. یک هفته بعد در ورزشگاه آزادی، پذیرای تیم مدعی سپاهان خواهند بود. چند روز پس از آن هم با سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی دیدار خواهند داشت.

این بازی‌های سخت برای استقلال هم تکراری شده و هم سرنوشت ساز. به این جهت که اگر نتیجه بگیرند در روند صعودی قرار گرفته و در غیر این صورت دوباره وارد بحران می‌شوند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال پارس جنوبی نفت نساجی بازی زمین سایپا جام حذفی استقلال استقلال جام حذفی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۶۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی

به گزارش ورزش سه، دو تیم ملوان و سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران به مصاف یکدیگر خواهند رفت که در این بازی شاگردان تارتار برای شکست نارنجی پوشان انگیزه بسیار زیادی دارند.

ملوانی‌ها در شرایطی باید دیدار حذفی خود را برگزار کنند که این تیم نتوانسته در دو بازی اخیر خود برابر پرسپولیس و سپاهان نتیجه خوبی بگیرد و از فرصت مناسب پیش آمده برای صعود به رتبه چهارم جدول استفاده کند و این دیدار می‌تواند یک فرصت بسیار مناسب برای شاگردان مهدی تارتار جهت برگشت به روند پیروزی و صعود به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی باشد.

ترکیب تیم مهدی تارتار برای این دیدار به شرح زیر است: افشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری، ابوذر صفرزاده، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، پرهام موقعری، محمدرضا بردبار، مهران احمدی، محمد عمری و محمدرضا سلیمانی

دیگر خبرها

  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی
  • شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور
  • نگاهی به دومین مصاف سپاهان در جام حذفی
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: شورای تأمین تکلیف دیدارهای خانگی ما را مشخص کرد
  • ورزشگاه دیدار ملاثانی و سپاهان در جام حذفی تغییر کرد
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی