Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@22:44:44 GMT

مدافع سابق پرسپولیس با سپیدرود قرارداد بست

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۶۷۷۲

مدافع سابق پرسپولیس با سپیدرود قرارداد بست

بابک حاتمی با امضای قراردادی تا انتهای فصل به سپیدرود پیوست و کارش را زیر نظر علی کریمی ادامه می‌دهد.

مدافع سابق تیم‌های سایپا، پرسپولیس و پدیده مشهد با امضای قراردادی رسمی به سپیدرود پیوست و تا انتهای لیگ هجدهم کار خود را در این تیم پیگیری می‌کند.
بابک حاتمی از سه هفته گذشته در تمرینات سپیدرود شرکت کرده بود تا با جلب رضایت علی کریمی به عضویت این تیم درآید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت این بازیکن صبح امروز قرارداد خود با سپیدرود را نهایی کرد و می‌تواند از بازی با ذوب‌آهن در ترکیب تیمش قرار بگیرد./ ورزش سه

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۶۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی‌ها در حوزه شمال کشور

روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران اعلام کرد: قرارداد اجاره شناور‌ها به منظور عملیات هدایت، پهلو دهی و جدا سازی کشتی‌ها در حوزه شمال کشور به امضای حسین یونسی، مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان به نمایندگی از بنادر شمالی و سیاوش رضوانی مدیر عامل شرکت مهندسی و خدمات دریایی نگین سبز خاورمیانه رسید.

اله مراد عفیفی پور سرپرست اداره کل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در این مراسم طی سخنانی، عملیات راهنمایی و یدک کشی را از ارکان مهم فعالیت‌های حوزه دریایی سازمان بنادر و دریانوردی برشمرد.

او افزود: عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی‌ها در سه حوزه شمال، جنوب غرب و جنوب شرق کشور در حال انجام است که امروز قرارداد حوزه شمال کشور در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر به امضا رسید.

عفیفی پور گفت: خوشبختانه فعالیت شرکت‌های خصوصی فعال در حوزه دریایی در بنادر سراسر کشور در سطح و تراز شرکت‌های بین المللی است.

در این مراسم مدیران کل بنادر گیلان، مازندران و امیر آباد در خصوص مشکلات و چالش‌های موجود در زمینه انجام عملیات هدایت، پهلو دهی و جدا سازی کشتی‌ها در حوزه شمال کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند و خواستار رفع این مشکلات از سوی شرکت پیمانکار طرف قرارداد شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی‌ها در حوزه شمال کشور
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • تیاگو سیلوا در انتهای فصل از چلسی جدا می شود
  • ماجرای خطر یک کلاهبرداری بزرگ از قربانیان جنگ تحمیلی
  • ۹۵ هزارتن نهاده دامی در اختیار جامعه عشایر قرار گرفت
  • ۱۱.۵ میلیارددلار قرارداد نفتی، آن هم در سکوت رسانه ای؛ چرا؟
  • محکومیت پرسپولیس برای قرارداد هافبک سابق
  • بازیکن سابق استقلال به نساجی پیوست
  • امضای ۱۱.۵ میلیارد دلار قرارداد نفتی در سکوت رسانه‌ای