Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@08:55:40 GMT

نمایشگاه رویش در دانشگاه علوم پزشکی تبریز افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۶۸۰۹

نمایشگاه رویش در دانشگاه علوم پزشکی تبریز افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تبریز، نمایشگاه رویش با هدف معرفی فعالیت های دانشجویی به دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز با حضور دکتر محمد آقازاده معاون دانشجویی فرهنگی این دانشگاه، محمود فیضی مدیر امور فرهنگی این دانشگاه، جمعی از دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تبریز افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایشگاه رویش شامل غرفه های معرفی فعالیت های دانشجویی و هر کدام از تشکل ها و ارگان های دانشجویی برای معرفی ساختار و فعالیت های خود غرفه ای در این نمایشگاه مختص خود دارند.

از جمله غرفه های این نمایشگاه می توان غرفه معرفی تشکل های دانشجویی، کانون های فرهنگی، جشنواره فرهنگی هنری، قرآن و عترت، نشریات، مرکز سلامت، ارداره مشاوره و سلامت روان، اداره سلامت دانشجویی و سفیران سلامت را نام برد.

دکتر محمد آقازاده پس از افتتاح این نمایشگاه به همراه محمود فیضی از غرفه های دایر شده در آن بازدید کرد. این نمایشگاه تا روز شنبه ۲۸ مهرماه در محوطه ورودی مجتمع فرهنگی رفاهی امید دایر است.

کد خبر 4431028

منبع: مهر

کلیدواژه: آغاز سال تحصیلی جدید دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز اربعین ۹۷ دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه تهران سازمان سنجش حکم انتصاب آموزش پزشکی پذیرش دانشجو منصور غلامی اربعین 97 دوره دکتری پذیرش بدون آزمون آغاز سال تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۶۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال بودن ۳۸۰ مرکز جامع سلامت در مازندران

به گزارش قدس آنلاین،  فرهاد غلامی شنبه شب در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به نقش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها انقلاب اسلامی اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی از موفق‌ترین دستگاه‌ها در انقلاب اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه این دانشگاه در پیشگیری، درمان و توانبخشی پیشتاز بوده است، وجود ۲۶ بیمارستان، ۲۲ هزار و ۴۰۰ پرسنل، هزار و ۱۰۰ خانه بهداشت و ۳۸۰ مرکز جامع سلامت را از دستاوردهای نظام پزشکی اعلام کرد.

غلامی با اشاره به اینکه مجاهدت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی در کرونا از دستاوردهای برجسته به شمار می‌آید، از آمادگی این دانشگاه برای تشکیل کارگروه دانشگاه علوم پزشکی و دستگاه‌های نظام سلامت در ستاد بزرگداشت دفاع مقدس و مقاومت خبر داد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • معرفی تیمهای برتر مسابقات والیبال بانوان کانون وکلای اصفهان
  • استقرار کانکس‌های ایستگاه سلامت نوروزی در لرستان
  • فعال بودن ۳۸۰ مرکز جامع سلامت در مازندران
  • تجهیز و راه اندازی دو باب خوابگاه دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
  • ۴۸۰۰ ایثارگر نظام سلامت در مازندران وجود دارد
  • ورود دانشگاه علوم پزشکی به مسائل تهدیدکننده سلامت در استان بوشهر
  • دانشگاه علوم پزشکی تبریز وارد کارزار کاهش بیماری‌ها می‌شود
  • معرفی توانمندی‌های ۱۶ شرکت ایرانی در نمایشگاه سلامت کنیا
  • فعالیت ۲۴ تیم بازرسی و نظارتی لرستان در برنامه سلامت نوروزی و سلامت ماه رمضان
  • اجرای طرح سلامت نوروز در تبریز