Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@13:20:26 GMT

پشتیبانی شبکه های کامپیوتری

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۶۸۲۳

پشتیبانی شبکه درواقع به معنای نگهداری شبکه است که به آن Support and Maintenance گفته می شود. نگهداری از مجموعه سیستم های اصلی و جانبی که به یکدیگر متصل بوده و ارتباط آن ها با هم شبکه داخلی یک سازمان یا مجموعه را شکل می دهد. مدیران سازمان به ویژه مدیران بخش IT باید همواره به دنبال بهترین راه ها برای نگهداری شبکه باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکلاتی که ممکن است شبکه های کامپیوتری با آن رو به رو شوند مواردی مانند قطع ارتباط میان اجزای شبکه، مشکلات سروری، مشکلات امنیتی، مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری و ... است. به همین جهت پشتیبانی شبکه باید به تیمی متشکل از متخصصین حوزه های مختلف شبکه و کامپیوتر سپرده شود. رایان پشتیبان این افتخار را دارد که با سال ها تجربه موفق در این زمینه تیمی حرفه ای را در اختیار سازمان ها قرار می دهد.

پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری از این جهت اهمیت دارد که موجب ایجاد یک سیستم شبکه پایدار در سازمان می شود. سیستمی که روند جریان یافتن اطلاعات در سازمان را تسریع کرده و امکان تبادل اطلاعات و فایل های مختلف را میان بخش ها و افراد مختلف در سازمان فراهم می آورد. این امر علاوه بر نکات مثبتی که دارد ضرورت وابستگی سازمان ها به این خدمات شبکه و پشتیبانی شبکه را بیشتر آشکار می نماید. وجود تیم پشتیبانی شبکه های کامپیوتری را می توان به عنوان یکی از الزامات ادارات و سازمان ها دانست. تیم پشتیبانی شبکه رایان پشتیبان که متشکل از متخصصین خوش فکر، جوان و کار آزموده در زمینه پشتیبانی شبکه های کامپیوتری است می تواند در خصوص نگهداری شبکه در سازمان در کنار مدیران باشد.

 

 

 

عوامل اثر گذار در پشتیبانی شبکه های کامپیوتری

همان طور که اشاره شد انتخاب یک تیم حرفه ای برای پشتیبانی شبکه بسیار مهم است. تیمی که بتوانند همه عوامل موثر در پشتیبانی شبکه های کامپیوتری را مورد توجه قرار داده و با هزینه ای مناسب و کیفیت بالا خدمت رسانی جهت خدمات شبکه را به سازمان های مربوطه انجام دهد.

تیم پشتیبانی شبکه رایان پشتیبان در زمان بررسی شبکه عوامل زیر را مورد توجه قرار می دهد:

تعداد کامپیوتر ها و همچنین تعداد کاربرانی که از شبکه استفاده می کنند. این کاربران شامل کاربران فعال و غیر فعال و کاربرانی که به شکل دور کار از شبکه استفاده می کند می شود. تعیین مشخصات سرورهای موجود در شبکه شامل سرور های مجازی و فیزیکی. در این قسمت تیم پشتیبانی شبکه رایان پشتیبان نوع و برند و قدرت سرور را مورد ارزیابی قرار داده و وضعیت کلی شبکه را مشخص می نمایند. تعیین انواع سرویس هایی که روی شبکه وجود دارند. تهیه لیستی کامل از تجهیزات موجود در شبکه و مشخصات هر یک از آن ها. این تجهیزات شامل مواردی مثل روتر و سوییچ ها، اکسس پوینت، فایروال، یو تی ام و ... هستند. علاوه بر تعداد کامپیوتر ها باید سایر سیستم های متصل به شبکه نیز مشخص شده و لیستی از آن ها تهیه شود. تیم پشتیبانی شبکه رایان پشتیبان لیستی از ماشین های اداری موجود در شبکه شامل پرینتر ها و اسکنر ها و همچنین سانترال و دوربین های تحت شبکه تهیه می کند. مشخص نمودن سرویس های ارتباطی مانند وایرلس، LAN و WAN

 

 

پشتیبانی شبکه با رایان پشتیبان

پشتیبانی شبکه های کامپیوتری رایان پشتیبان پس از تعیین مواردی که در بالا به آن ها اشاره شد. ارزیابی دقیقی از شبکه موجود به مدیران سازمان ارائه می دهد. در واقع می توان اذعان داشت که گام اول در موضوع نگهداری از شبکه، تعیین وضعیت فعلی آن است. تعیین وضعیت فعالی شبکه به مدیران و کارشناسان شبکه کمک می کند تا در ابتدا نسبت به رفع نواقص احتمالی اهتمام ورزیده و در گام بعد در جهت ارتقاء کیفیت شبکه با توجه به نیاز های سازمان حرکت نمایند. هنگامی که وضعیت شبکه به شرایط ایده آل رسید نوبت به پشتیبانی شبکه و در واقع نگهداری شبکه می رسد. در طول مدتی که وظیفه پشتیبانی شبکه به تیم رایان پشتیبان محول می گردد. اعضای این تیم خود را عضوی از سازمان مربوطه دانسته و ضمن حفظ اسرار سازمان سعی در رفع سریع مشکلات احتمالی به وجود آمده خواهند داشت. همراهی با مدیران و پرسنل و سعی در رفع سریع مشکلات تیم پشتیبانی شبکه رایان پشتیبان را سایر رقبا متمایز می نماید.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: کامپیوتر پشتیبانی شبکه خدمات شبکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۶۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی است

رئیس سازمان صدا و سیما ضمن ارائه توضیحاتی درباره وضعیت نظارت ساترا بر محتوا و فرایندهای اقتصادی شبکه نمایش خانگی از پیگیری‌ها در زمینه جلوگیری از تخلفات احتمالی محتوایی در تولیدات سکوها به کمک آیین‌نامه‌ها و قوانین تکمیلی خبر داد و گفت: ساترا در حال بررسی و ارزیابی وضعیت اقتصاد حوزه نمایش خانگی است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط‌ عمومی صداوسیما، پیمان جبلی امروز و در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر برخی حواشی و اظهارات مطرح شده در روزهای اخیر پیرامون وضعیت پرداخت‌ها در حوزه نمایش خانگی اظهار کرد: به طور کلی تنظیم‌گری در این حوزه شامل اقتصاد و وضعیت مالی پروژه‌های تولیدی هم می‌شود.
وی افزود: سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر علاوه‌ بر وظیفه نظارت بر محتوای تولیدات نمایش خانگی، وظیفه تنظیم‌گری و نظارت بر فرآیندهای اقتصادی این حوزه را نیز برعهده دارد.

رئیس سازمان صداوسیما با اشاره به اینکه فرایندهای اقتصادی در حوزه نمایش خانگی باید به‌گونه‌ای باشد که فعالان خرد در این حوزه هم بتوانند فعالیت کنند گفت: ساترا در حال بررسی این موضوع است و نتایج بررسی‌های ساترا و برنامه‌هایش جهت اقدام لازم، ارائه خواهد شد. ‌

جبلی همچنین درباره نحوه نظارت بر محتوای تولیدات نمایش خانگی عنوان کرد: با ریل‌گذاری قانونی درستی که انجام شده سازمان صداوسیما از طریق ساترا موظف به نظارت بر محتوای صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی در حوزه نمایش خانگی است و فضای همکاری و تعامل نسبتا خوبی بین تهیه‌کنندگان،  سکوها و ساترا وجود دارد.

وی تأکید کرد که البته برای جلوگیری از تخلفات احتمالی باید آیین‌نامه‌ها و قوانین تکمیلی به کمک حوزه تنظیم‌گری بیایند و پیگیری‌ها در این زمینه ادامه دارد.

رئیس صداوسیما درخصوص عملکرد رسانه ملی در پوشش خبری عملیات «وعده صادق» گفت: از لحظات اولیه شروع این عملیات و براساس آمادگی‌های ایجاد شده و برنامه‌ریزی‌های قبلی و تقسیم وظایف میان حوزه‌های مختلف محتوایی سازمان، عملیات گسترده رسانه‌ای پوشش جامع این عملیات غرورآفرین آغاز شد.

وی از پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته این عملیات سخن گفت و اظهار کرد: شبکه‌های مختلف صداوسیما، حوزه خبر و نیز شبکه‌های برون‌مرزی متناسب با وظایف تعریف‌شده به پوشش جامع تصویری، اطلاعاتی و تحلیلی این عملیات پرداختند که این روند تا کنون هم در برنامه‌های مختلف ادامه دارد. ‌

جبلی پوشش عملیات وعده صادق و نیز اقدام فوری و مؤثر صداوسیما در پوشش حادثه صبح جمعه گذشته در اصفهان را مصداق روشن به دست گرفتن «روایت اول» در رویدادهای مهم دانست و گفت: آثار و نتایج این حضور فوری و مؤثر رسانه ملی مبتنی بر آمادگی‌های قبلی، در جریان‌سازی و تأثیر بر افکار عمومی داخلی،  منطقه‌ای و بین‌المللی و در درون رژیم صهیونیستی مشهود است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نگهداری ۴۲هزار نسخه خطی در سازمان اسناد وکتابخانه ملی کشور
  • آماده‌باش هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • تولید ۲۰ محصول دانش‌بنیان در شرکت‌های زیرمجموعه اوقاف
  • موج واگذاری حیوانات خانگی در شبکه‌های اجتماعی/پت‌های خانگی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند
  • (تصاویر) مرکز نگهداری و اشتغال معتادان
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی است