Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هوانوردی و امور فرودگاهی شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام از برنامه‌ریزی برای برقراری پروازهای جدید در مسیرهای مشهد، کیش، کرمانشاه و ایلام خبر داد.

به گزارش ایسنا، منوچهر اتقیایی گفت: استقبال از پروازهای مسافری فرودگاه پیام از سوی مردم افزایش چشمگیری پیدا کرده و تقاضای برقراری مسیرهای جدید از سوی مردم بسیار زیاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به در پیش بودن ایام اربعین حسینی گفت: فرودگاه پیام با امکانات خوب موجود امکان ارائه خدمات به پروازهای بین المللی در مسیر نجف اشرف را داراست و این موضوع به اطلاع مراجع ذیربط رسیده است و هرچند فرصت کمی برای برنامه‌ریزی این پروازها وجود دارد اما برای خدمات‌رسانی بهتر به زائرین اباعبدالله الحسین در حال رایزنی برای برقراری پرواز فوق العاده در مسیر کرمانشاه و ایلام هستیم و امیدواریم چند پرواز در این مسیرها دایر نماییم تا سهمی در خدمت به زائرین اربعین داشته باشیم.

معاون هوانوردی و امور فرودگاهی با اشاره به انجام منظم پروازهای مسیر مشهد گفت: پروازهای مسیر کرج – مشهد و بلعکس از فرودگاه پیام در روز های چهارشنبه و جمعه بصورت منظم و با استقبال مردم در حال انجام است و انشاالله در آبان حداقل دو پرواز دیگر در این مسیر در سایر روزها برقرار می‌گردد تا مردم استان البرز گزینه‌های بیشتری برای سفر به مشهد مقدس در اختیار داشته باشند.

اتقیایی در خصوص زمان برقراری پرواز در مسیر کیش و سایر مسیرها گفت: متقاضی زیادی برای برقراری پرواز در مسیر کیش وجود دارد که با مذاکرات صورت گرفته انشاالله هواپیمایی (کیش ایر) قول داده است در آبان ماه حتما این پرواز را دو روز در هفته از کرج به کیش برقرار کند. برای سایر مسیرهای پر متقاضی مثل اهواز و بندرعباس نیز در حال مذاکره هستیم و زمان دقیق برقراری این پروازها متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام منطقه البرز هواپيما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۶۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 744630

دیگر خبرها

  • توقف پروازهای دبی؛ مسافر پیش‌از عزیمت به فروگاه پروازها را چک کند
  • توقف فوری پروازهای ایران به دبی
  • سیل در امارات، انجام پروازهای فرودگاه امام به دبی را متوقف کرد
  • پروازهای شارجه و دبی از سر گرفته شد
  • پروازهای دبی از سرگرفته شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • هواپیمایی قطر پرواز هایش را به ایران از سر گرفت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول