Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-19@20:19:57 GMT

پاری‌سن‌ژرمن در کمین دخه‌آ

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۶۹۹۸

به گزارش پارس نیوز، 2 روز بعد از آنکه رسانه‌های انگلیس گزارش کردند منچستریونایتد مصمم است قرارداد داوید دخه‌آ را تمدیدکند، روزنامه دیلی‌میل گزارش داد ممکن است این اتفاق نیفتد. زیرا باشگاه پاری‌سن‌ژرمن راه‌های تماس با گلر اسپانیایی را جست‌وجو می‌کند.

مطابق این گزارش، سن‌ژرمن در دستور کار خود رایزنی با مرد شماره یک اولدترافوردی‌ها را قرارداده و برای فصل بعد تصمیم دارد وی را از آن خودکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دخه‌آ هم اکنون با شیاطین سرخ تا سال 2020 قرارداد دارد و در صورت تصمیم به ترک اولدترافورد و رفتن به پاریس یا جایی دیگر رقم قابل توجهی را به عنوان حق ترانسفر مجبور به پرداخت است.

او از سال 2011 در خدمت تیم انگلیسی است و در 241 بازی حضور داشته است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: انگلیس بازی پارس کمین پاری سن ژرمن پارس نیوز دخه آ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۶۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عثمان دمبله به حذف تیم سابقش توسط پاری سن ژرمن / انیمیشن عمر مومنی

عثمان دمبله در دیدار شب گذشته بارسلونا و پاری سن ژرمن، تمامی نفرت و اعتراض هواداران آبی و اناری را بر علیه خود آن ها استفاده کرد و پس از به ثمر رساندن یک گل نقش مهمش در صعود پاریسی ها به نیمه نهایی، عنوان برترین بازیکن میدان را نیز به خود اختصاص داد. انیمیشن عمر مومنی به همین مناسبت را مشاهده می کنید.

دانلود (1.2MB)

دیگر خبرها