Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما سید حسن سیادتان رئیس جامعه هتلداران از رزرو ۴۵ درصدی هتل‌های فارس تا پایان ماه مهر توسط گردشگران خارجی خبر داد و گفت: ارزان بودن سفر به ایران یکی از دلایل اصلی افزایش سفر گردشگران خارجی به استان‌های گردشگر پذیر از جمله استان فارس است.
وی گردشگران اروپایی را همچنان در صدر گردشگران ورودی به استان فارس اعلام کرد و گفت: در صورت تقویت زیرساخت‌ها تعداد گردشگران خارجی افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی امسال بیش از چهار هزار و ۵۰۰ اتاق در ۷۵ هتل فارس آماده میزبانی از مسافران و گردشگران داخلی و خارجی است.

از ابتدای امسال بیش از ۱۳۹ هزار گردشگر خارجی از جاذبه‌های گردشگری استان فارس دیدن کردند که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۲ درصد رشد داشته است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: فارس گردشگر خارجی رزرو هتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۷۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، وحید زاهد منش گفت: پرونده کشف یک دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز به ارزش یک میلیارد و ۴۲۸ میلیون ریال در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی فارس رسیدگی شد.
رئیس شعبه سوم تعزیرات حکومتی شیراز افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط موتورسیکلت کشف شده، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
زاهد منش گفت: ماموران یگان امداد هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی، گزارش این تخلف را کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی فارس ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • طلا دوباره از جا برخاست
  • افزایش ۲۰ درصدی میزان بازدید گردشگران از آثار تاریخی سلطانیه
  • طلای جهانی دوباره از جا برخاست
  • کشف یک دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • افزایش ۱۳۰ درصدی اسرای فلسطینی از زمان عملیات طوفان الاقصی
  • ضرغامی در پاسخ به قدس آنلاین بیان کرد: تکذیب خروج ایران از ایکوم و ایکوموس
  • افزایش میزان گردشگران خارجی در سال گذشته به بیش از ۵۰ درصد
  • ضرغامی: از شورای بین‌المللی «کمیته ملی موزه‌ها» و «محوطه‌ها و بناهای تاریخی» خارج نشدیم
  • میزان گردشگران خارجی در سال گذشته بیش از ۵۰ درصد افزایش یافت