Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-28@19:10:31 GMT

رونمایی از تیزر تازه عرق سرد با پوشش متفاوت سحر دولت شاهی+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۷۰۲۱

‍‍‍‍‍‍

رکنا: عرق سرد فیلمی به کارگردانی و نویسندگی سهیل بیرقی و تهیه‌کنندگی مهدی داوری محصول سال ۱۳۹۶ است.

حجم ویدیو: 6.16M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00

فیلم سینمایی «عرق سرد» تابستان ۱۳۹۶ در تهران جلوی دوربین رفت. یکی از نکات جالب توجه دربارهٔ فیلم تازه سهیل بیرقی، حضور باران کوثری در نقش یک فوتبالیست است. کوثری برای بازی در این نقش تمرینات بسیار سخت و تخصصی رشته فوتبال را پشت سر گذاشت و بیش از ۲۰ کیلو وزن کم کرده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سهیل بیرقی این فیلم توسط حوزه هنری تحریم شده و اجازه اکران در سینماهای این حوزه داده نمی‌شود.

فضای فیلم «عرق سرد» نسبت به کار قبلی کارگردان «من» بسیار متفاوت است و نخستین نمایش این فیلم در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر بوده است.[۵] این فیلم براساس واقعیت ساخته شده و قصه زندگی افروز اردستانی، بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان است که حق‌اش را تضییع می‌کنند و مانع از حضور او در فینال بازی‌های آسیایی می‌شوند. خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تیر خلاص پزشکی قانونی در پرونده مرگ جنجالی «دنیا ویسی» انتقام سخت از دختر تهرانی توسط جوان کرجی! + تصاویر دوربین های مداربسته گیاهی که 10 دقیقه ای لاغرتان می کند مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فوری / حمله بمب گذار انتحاری به سفارت ایران در ترکیه دردسر وزش باد در مراسم عروسی سلطنتی + عکس اعدام 8 مرد خطرناک در تهران ! + جزییات درگیری عجیب کارگران چینی با پلیس بخاطر زنان خیابانی ! این مرد روزها عبادت می کرد شب ها سرقت/ تصاویر دوربین مدار بسته او را لو داد + عکس جزئیات حمله اراذل و اوباش به معلم شیرازی سر کلاس درس+عکس هشدار رییس پلیس تهران به دور دور بچه پولدارها با شیر و پلنگ + عکس تصاویر دیده نشده از نابغه علم فیزیک جهان شرط عجیب ازدواج زن مطلقه با پیرمرد با زخم بستر! این رییس بانک در مخفیگاهش دستگیر شد! + جزییات سحر خانم منشی جمشید بود و وسوسه به جانش افتاد + عکس 2 زن عامل دوئل مرگبار 2 مرد تهرانی بودند! این معلم در برابر صبر دانش آموزش زانو زد+ فیلم تبهکاران تهرانی به این 2 جرم خیابانی بیشتر علاقه دارند! گرانی پوشک باعث قتل دختر 10 ماهه شد! +عکس اقدام شنیع کارکنان مدرسه با پسربچه اتیسمی+فیلم و عکس لو رفتن رسوایی یک زن بی وفا به شوهرش در برنامه زنده تلویزیون! + فیلم زنی شوهرش را بخاطر مدفوع سگ چاقو چاقو کرد + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه فیلم باران کوثری جشنواره پوشش دولت تهران فیلم نمایش ویدیو ها عکس ایران تصاویر قتل فیلم زن جوان یک زن زندگی همسرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۷۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زارع‌پور: در سال ۱۴۰۳ رویدادهای فضایی متعددی خواهیم داشت

وزیر ارتباطات گفت: سال ۱۴۰۲ با انجام ۶ پرتاب تحقیقاتی و عملیاتی تعداد پرتاب‌های صورت گرفته در دو سال و اندی به ۱۲ پرتاب رسیدکه با تعداد پرتاب‌های سه دولت گذشته برابری می‌کند. - اخبار سیاسی -

عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، درخصوص اقدامات این وزارتخانه در سال 1402 بیان کرد: سال گذشته پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها به عنوان مهمترین پروژه بخش ارتباطات کشور طبق برنامه ادامه یافت و میزان پوشش از 2.5 میلیون خانوار در سال گذشته همین موقع با افزایش تقریبا سه برابری به حدود 7 میلیون خانوار رسید.

زارع پور: تا پایان دولت تمام کشور تحت پوشش فیبر نوری قرار می‌گیرندوی افزود: پوشش فیبر در بیش از یکصد شهر کشور به اتمام رسیده و در بیش از 200 شهر دیگر در حال اجراست. در تلاشیم امسال میزان پوشش را به حداقل دوبرابر برسانیم. در سال 1402 در قالب افتتاح‌های صورت گرفته برای این پروژه بنده سفرهای زیادی به شهرهای مختلف داشتم و در منازل و کسب و کارهای هموطنان سرعت‌های تا 1000 مگابیت بر ثانیه را در قالب این طرح تقدیم‌شان کردیم.

وزیر ارتباطات درخصوص اقدامات دولت سیزدهم در حوزه فضایی نیز عنوان کرد: سال گذشته سال ویژه‌ای برای صنعت فضایی بود و رشد شتابان صنعت فضایی ادامه داشت. سال 1402 با انجام 6 پرتاب تحقیقاتی و عملیاتی تعداد پرتاب‌های صورت گرفته در دو سال و اندی به 12 پرتاب رسیدکه با تعداد پرتاب‌های سه دولت گذشته برابری می‌کند. این نشان‌دهنده توجه جدی دولت به صنعت مهم و راهبردی فضایی است.

زارع‌پور ادامه داد: تزریق موفق ماهواره‌های ثریا، نور 3، مهدا، کیهان، هاتف و پارس1، احیای زیست در فضا پس از یک دهه با پرتاب آزمایشی نسل جدید کپسول‌های زیستی کشور، طراحی و ساخت انواع ماهواره‌های بومی، توسعه فعالیت بخش خصوصی در صنعت فضایی، توسعه ارتباطات بین المللی در صنعت فضایی با کشورهای مختلف و پیشرفت قابل ملاحظه در ساخت بزرگترین پایگاه فضایی کشور، گوشه‌ای از دیگر دستاوردهای دانشمندان صنعت فضایی کشور در سال 1402 است.

وی اضافه کرد: در سال 1403 نیز رویدادهای فضایی متعددی پیش بینی شده است که طبق نقشه ده ساله توسعه صنعت فضایی کشور به پیش می‌رود.

وزیر ارتباطات درخصوص همکاری این وزارتخانه در انتخابات اسفند 1402 گفت: از آنجا که برای اولین بار ممهور شدن شناسنامه حذف و هموطنان می‌توانستند از طریق مدارک هویتی اقدام به رای دادن کنند، موضوع ارتباطات و پایداری آن از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بود و الحمدلله با پوشش 99.5  درصدی ارتباطات در قریب به 58 هزار شعبه در قالب 95 هزار نقطه رای گیری، 99 درصد استعلامات حتی از دور افتاده ترین و صعب العبور ترین نقاط کشور به صورت کاملاً برخط صورت گرفت.

زارع‌پور خاطر نشان کرد: این اتفاق تاریخی که برای نخستین بار در کشور رخ داد مرهون اقدامات صورت گرفته در سال‌های اخیر برای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی کشور است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زارع‌پور: در سال ۱۴۰۳ رویدادهای فضایی متعددی خواهیم داشت
  • جزییات تازه درباره مصوبه افزایش جریمه‌هایی راهنمایی و رانندگی؛ افزایش ۵ برابری برخی جرایم!
  • «با بابام» در شبکه پویا تماشایی می‌شود/ رونمایی از تیزر جدید
  • واکنش جالب سحر دولت‌شاهی به شنیدن کلمه خیانت (فیلم)
  • نگاهی متفاوت به قسمت چهاردهم «گناه فرشته» که بازتاب‌های بسیاری به همراه داشت
  • وداع تهرانی‌ها با تازه شهید مدافع حرم
  • تازه‌ترین تیزر «زیرخاکی» منتشر شد/ آیا فریبرز به گنج می‌رسد؟
  • روایتی تازه از میزان افزایش حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳
  • راه حل تازه عضو حزب موتلفه برای رسیدن به جهش تولید/ از دلال‌ها بیشتر مالیات بگیرید
  • روایتی تازه از تصویب میزان افزایش حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳