Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-06@14:11:44 GMT

دفاع تمام قد هیلاری کلینتون از همسرش

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۷۰۴۳

دفاع تمام قد هیلاری کلینتون از همسرش

هیلاری کلینتون که در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ رقیب دونالد ترامپ بود، گفت، اینکه همسرش بیل کلینتون در رسوایی غیراخلاقی جنسی سال ۱۹۹۸ از سمتش استعفا نکرده، کار کاملا درستی بوده است.

هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه سابق آمریکا و همسر بیل کلینتون، رئیس‌جمهور اسبق این کشور در مصاحبه‌ای گفت کار همسرش در استعفا ندادن از بابت رسوایی رابطه غیراخلاقی با مونیکا لوینسکی "کاملا درست" بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین گفت: مونیکا لوینسکی در آن زمان ۲۲ سال سن داشته و یک فرد بزرگسال محسوب می‌شده‌ است.

تونی دوکوپیل، مجری شبکه سی‌بی‌اس در مصاحبه با هیلاری کلینتون از وی سوال کرد با نگاهی به گذشته آیا شما فکر می‌کنید که بیل کلینتون می‌بایست در پی رسوایی رابطه با مونیکا لوینسکی استعفا می‌داد؟ کلینتون پاسخ داد: "مطلقا خیر".

دوکوپیل در ادامه پرسید: آیا این سوءاستفاده از قدرت نبود؟ کلینتون مجددا پاسخ داد: خیر، خیر.

همچنین زمانی که دوکوپیل به نظری استناد کرد مبنی بر اینکه یک رئیس‌جمهور نمی‌تواند یک رابطه مبتنی بر رضایت دو طرف با کارآموز خود به دلیل "نامتوازن بودن بسیار زیاد قدرت" داشته باشد، کلینتون به این اشاره کرد که لوینسکی در زمان این رابطه یک فرد بزرگسال بوده است.

رسوایی مونیکا لوینسکی

مونیکا لوینسکی در زمانی که این رسوایی به راه افتاد یک کارآموز جوان کاخ سفید بود در حالی که بیل کلینتون در آن زمان ۴۹ سال سن داشت و رئیس‌جمهور آمریکا بود.

در جریان این مصاحبه هیلاری کلینتون به چندین مورد اتهام مربوط به روابط غیراخلاقی و جنسی علیه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا اشاره کرد.

این در حالی است که ترامپ قاطعانه دست داشتن خود در چندین پرونده مرتبط با این موضوع در دادگاه‌ها را رد کرده است.

به دنبال به راه افتادن یک جنبش حمایت از قربانیان اذیت و آزار جنسی در آمریکا با هشتگ "من هم"، چندین زن از جمله مونیکا لوینسکی، بیل کلینتون را متهم به سوءرفتار جنسی کرده‌اند.

لوینسکی از این رابطه به عنوان "سوءاستفاده فاحش از قدرت" یاد کرده است.

با این حال هیلاری کلینتون از میان همه اتهامات مطرح شده علیه شوهرش تنها روابط وی با لوینسکی و یک خواننده و بازیگر آمریکایی به نام جنیفر فلاورز را تایید کرد و این در حالی است که تا همین سال ۲۰۱۸ هر دوی این روابط عمدتا با رضایت دو طرف در نظر گرفته شده بودند.

هیلاری کلینتون در ادامه گفت‌وگویش با دوکوپیل تاکید کرد که "هیچ نقشی" در تضعیف شخصیت زنانی که اتهامات را علیه همسرش مطرح کردند، نداشته است.

قرار است زوج کلینتون به زودی یک تور سراسری برای ایراد سخنرانی در آمریکا به راه بیندازند و انتظار می‌رود که در جریان این سخنرانی‌ها به شکل علنی از زندگی خود در زمان فعالیت‌های سیاسی و همچنین رخدادهای کنونی صحبت کنند.

انتظار می‌رود که این تور سفر این دو نفر بعد از برگزاری انتخابات میان دوره‌ای آتی کنگره آمریکا در ماه نوامبر آغاز شود.  / ایسنا

در ادامه نیز چند روز پیش دسترسی های امنیتی هیلاری کاینتون به درخواست خود وی بسته شده بود

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۷۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روس‌ها

منابع روسی به دستاورد‌های جدید ارتش این کشور علیه نیرو‌های اوکراینی در جبهه‌های جنگ اشاره کردند.

 به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه از انهدام انبار مهمات وابسته به نیرو‌های اوکراینی در کراسنوارمیسکی خبر دادند.

منابع روسی به انفجار و انهدام کامل این انبار مهمات اشاره کردند.

از سوی دیگر نیرو‌های روسی یک تانک آبرامز ساخت آمریکا را نیز هدف قرار داده و منهدم کردند.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیرو‌های مسلح اوکراین ۳۶۰ نیرو، چند دستگاه تانک آبرامز آمریکایی به همراه خودرو و نفربر‌های نظامی و نیز یک توپ ام ۱۰۹ ساخت آمریکا را از دست دادند.

همچنین وزارت دفاع روسیه از دستاورد‌های جدید در جبهه دونتسک و در هم شکستن نیرو‌های اوکراینی خبر داد.

گفتنی است که روسیه از زمان عملیات نظامی خود در اوکراین در ۲۴ فوریه سال ۲۰۲۲، ادوات و تجهیزات ارسالی غرب برای نیرو‌های اوکراینی از جمله تانک‌های لئوپارد۲ آلمانی و نیز ادوات زرهی آمریکایی و انگلیسی و نیز تانک‌ها و تجهیزات ارسال شده از سوی ناتو به اوکراین را منهدم کرده است.

دیگر خبرها

  • (ویدیو) دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو ۳۵‌ها به ایران در تلویزیون سعودی
  • تماس تلفنی وزیر دفاع آمریکا با وزیر جنگ اسرائیل
  • دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو 35 ها به ایران در تلویزیون سعودی
  • آمریکا یک محموله مهمات به اراضی اشغالی را تعلیق کرد
  • دفاع تمام قد چمران از شهرداری؛ درختی در پارک لاله قطع نخواهد شد/ قرارداد خرید اتوبوس برقی هیچ مشکلی ندارد
  • سالیوان: توافق دفاعی آمریکا با عربستان بدون رابطه ریاض با اسرائیل امکان‌پذیر نیست
  • ترامپ به من گفت در مورد رابطه با «خانم بازیگر» حرفی نزنم
  • برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روس‌ها
  • حمایت دبیرخانه "سوگواره ملی تعزیه ده زیار کرمان" از اجرای طرح نور