Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-20@04:11:40 GMT

انتخاب روسا و اعضای دفتر سیاسی حزب همبستگی

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۷۰۵۴

به گزارش ایلنا، محمد سالاری، قائم مقام حزب همبستگی ایران اسلامی با اعلام این خبر گفت: در جلسه اخیر شورای مرکزی این حزب، ولی‌الله توکلی به عنوان رئیس دفتر سیاسی و علی اصغر احمدی، محمد سالاری و... به عنوان شورای دفتر سیاسی حزب تعیین شدند.

رئیس هیات اجرایی حزب همبستگی ادامه داد: در جلسات قبل روسای جدید کمیته‌‌ها و شاخه‌‌‌های حزب تعیین شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش، هدایت‌‌‌الله جمالی‌‌‌‌پور به عنوان رئیس کمیته آموزش و تحقیقات، علی توکلی یرکی رئیس کمیته مدیریت شهری، محمدرضا پوینده رئیس کمیته فرهنگی و اجتماعی، مهرداد مسعودی رئیس کمیته تشکیلات، ناصر رضاپور رئیس کمیته مالی و پشتیبانی، احمد قاسمی رئیس کمیته اقتصادی، فاطمه کی‌‌‌‌قبادی رئیس کمیته بانوان، مرتضی ملک‌‌‌‌‌‌پور رئیس کمیته حقوقی و همچنین ولی‌الله کاشکی رئیس شاخه ایثارگران، محمود کلهر رئیس شاخه اصناف، علی داوطلب رئیس شاخه جوانان، محمد نورائی رئیس شاخه کارگری، سیدحسین دلبری رئیس شاخه فرهنگیان، مهدی گندمی رئیس شاخه مهندسان، علی داستانی بیرکی رئیس شاخه دانشگاهیان انتخاب شدند. 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: محمد سالاری حزب همبستگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۷۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنگره سراسری انتخابات اعضای سازمان جوانان هلال احمر کشور در محمد شهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، آیت الله معزی نماینده ولی فقیه در سازمان جوانان هلال احمر کشور در این خصوص گفت: مهمترین هدف این سازمان این است که جوانان بتوانند در رابطه با خدمات اجتماعی حاضر شده و مسئولیت اجتماعی را پذیرفته و جامعه پذیر شوند و به مردم کمک کنند تا در طول زندگی و خدمت به عنوان یک عنصر خدمتگزار به جامعه معرفی شوند.   آیت الله معزی در ادامه گفت: وضعیت سازمان جوانان بسیار خوب بوده  و حضور جوانان فعال با استقبال خوبی روبرو شده است.   حجت الاسلام حسینی المدنی رئیس سازمان جوانان هلال احمر کشور با اشاره به داوطلب محور بودن این مجموعه گفت: در همین راستا تلاش می‌شود در تصمیمگیری‌ها و اجرای برنامه‌ها حداکثر استفاده از اعضای جوانان انجام شود و وظیفه ما در سازمان جذب سازماندهی توانمندسازی نگهداری تخابات کانون‌ها می‌باشد.   وی در ادامه گفت عضای حاضر در مرحله کشوری ابتدا از مرحله کانون دانشگاه‌ها کانون روستایی و کانون جوانان به عنوان دبیر کانون انتخاب شده و سپس در سطح شهرستان و بعد در انتخابات استانی حضور داشته و در مرحله پایانی نیز در انتخابات کشوری حاضر شده‌اند.  

دیگر خبرها

  • اسماعیل هنیه وارد ترکیه شد
  • نقش دفتر سیاسی طالبان در قطر برای تعامل کابل با کشورهای جهان
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • شهادت یکی دیگر از اعضای خانواده هنیه
  • هنیه به ترکیه می‌رود
  • سفر قریب‌الوقوع هنیه به ترکیه
  • برادرزاده هنیه هم در غزه به شهادت رسید
  • هنیه به ترکیه می‌رود/ برنامه دیدار با اردوغان
  • برگزاری کنگره سراسری انتخابات اعضای سازمان جوانان هلال احمر کشور در محمد شهر
  • برادرزاده اسماعیل هنیه هم در غزه به شهادت رسید