Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا:روزنامه ترکیه ای امروز اعلام کرد قاتل جمال خاشقجی روزنامه نگار عربستانی که او را مثله کرده بودند شناسایی شد. عکس جسد مثله شده امروز در رسانه های ترکیه ای و عربی منتشر شد که منتسب به جمال خاشقجی است.

به گزارش رکنا، روزنامه ینی شفق چاپ ترکیه گزارش داد،گروهی که خاشقجی را به قتل Murder رساندند دقایقی بعد کشور را ترک کرده و ماموریت گروه دوم که از بین بردن آثار جرم Crime بود، آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه نوشت محافظ شخصی بن سلمان نفر اصلی بوده که جمال خاشقجی را به قتل رسانده است.

ینی شفق روزنامه نزدیک به مقام های ترکیه جزئیات تازه ای را در باره خاشقچی رونامه نگار عربستانی که دوم اکتبر (۱۰مهر) داخل کنسولگری کشورش در استانبول ترکیه ناپدید شد، منتشر کرده است.

خاشقجی ۵۹ ساله که با روزنامه واشنگتن پست همکاری می‌کرد، چند روز پیش برای کارهای اداری مربوط به ازدواج خود به ساختمان کنسولگری عربستان در استانبول مراجعه کرد و از آن زمان اطلاعی از او در دست نیست.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تیر خلاص پزشکی قانونی در پرونده مرگ جنجالی «دنیا ویسی» انتقام سخت از دختر تهرانی توسط جوان کرجی! + تصاویر دوربین های مداربسته گیاهی که 10 دقیقه ای لاغرتان می کند مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فوری / حمله بمب گذار انتحاری به سفارت ایران در ترکیه دردسر وزش باد در مراسم عروسی سلطنتی + عکس اعدام 8 مرد خطرناک در تهران ! + جزییات درگیری عجیب کارگران چینی با پلیس بخاطر زنان خیابانی ! این مرد روزها عبادت می کرد شب ها سرقت/ تصاویر دوربین مدار بسته او را لو داد + عکس جزئیات حمله اراذل و اوباش به معلم شیرازی سر کلاس درس+عکس هشدار رییس پلیس تهران به دور دور بچه پولدارها با شیر و پلنگ + عکس تصاویر دیده نشده از نابغه علم فیزیک جهان شرط عجیب ازدواج زن مطلقه با پیرمرد با زخم بستر! این رییس بانک در مخفیگاهش دستگیر شد! + جزییات سحر خانم منشی جمشید بود و وسوسه به جانش افتاد + عکس 2 زن عامل دوئل مرگبار 2 مرد تهرانی بودند! این معلم در برابر صبر دانش آموزش زانو زد+ فیلم تبهکاران تهرانی به این 2 جرم خیابانی بیشتر علاقه دارند! گرانی پوشک باعث قتل دختر 10 ماهه شد! +عکس اقدام شنیع کارکنان مدرسه با پسربچه اتیسمی+فیلم و عکس لو رفتن رسوایی یک زن بی وفا به شوهرش در برنامه زنده تلویزیون! + فیلم زنی شوهرش را بخاطر مدفوع سگ چاقو چاقو کرد + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه قتل Murder جرم Crime روزنامه اخبار حوادث ترکیه مثله عکس خبرنگار جسد عکس ایران تصاویر قتل فیلم زن جوان یک زن زندگی همسرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۷۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین مدرک بین‌المللی داوری بدمینتون در دستان داور قمی

 سید امید مقدس زاده داور بین‌المللی قم توانست در مسابقات قهرمانی بدمینتون آسیا در چین افتخار آفرینی کند و در کلاس ارتقاء داوری به بالاترین مدرک داوری آسیا دست یابد.

این درحالی است که قبل از مقدس زاده در تاریخ بدمینتون جمهوری اسلامی ایران تنها ۵ داور به این مدرک دست یافته بودند که یکی از آنها استاد محمد حسن حسین زاده دیگر داور قمی است.

با قبولی مقدس زاده در این کلاس تعداد داوران ایرانی سرتیفیکیت آسیایی به ۶ داور افزایش یافت که دو داور از استان قم هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • واکنش بلینکن به حمله منتسب به رژیم صهیونیستی علیه ایران
  • اولین جام ۱۲۰ سال بعد از تاسیس به سبک مارادونای فقید؛ چگونه لورکوزن با کنارزدن بایرن مونیخ فاتح بوندس لیگا شد؟
  • آب پاکی روی دستان بایرن مونیخ؛ یولیان ناگلزمان در تیم ملی آلمان می‌ماند
  • رقابت غول‌های انگلیسی بر سر جواهر باواریایی‌ها؛ لیورپول شیفته جمال موسیالا
  • تصمیم قطعی گواردیولا؛ منچسترسیتی به سراغ جمال موسیالا می‌رود
  • شکایت مربی مشهور بعد از اخراج از تیم ملی!
  • تکاپوی اروپائیان در پی تهدید تلافی جویانه ایران
  • تمسخر کنسرت «معین» و مردم ایران در روزنامه‌های ترکیه
  • برترین مدرک بین‌المللی داوری بدمینتون در دستان داور قمی
  • حواشی کنسرت جدید معین به روزنامه‌های ترکیه رسید!