Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید خال  با اشاره به آمار فوت شدگان تهرانی در ۶ ماهه ابتدایی سال ۹۷ اظهار کرد: از ابتدای امسال ۲۷ هزار و ۹۵۸ نفر در پایتخت فوت کردند.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۷۳۴ نفر نوزاد بودند، اضافه کرد: همچنین ۱۶ هزار و نفر ۱۴ از فوت شدگان را آقایان و ۱۱ هزار و نفر ۲۱۰ را خانم‌ها به خود اختصاص داده اند.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) با بیان اینکه رده سنی (۵ تا ۹ سال (کمترین میزان فوت شدگان را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: در مجموع از ابتدای سال ۹۷، ۱۶۲ نفر در این رده سنی جان خود را از دست داده اند که ۹ نفر آن‌ها را نوزادان، ۹۳ نفر را افراد مذکر و ۶۰ نفر را افراد مونث به خود اختصاص داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خال با اشاره به اینکه بیشترین فوت شدگان از نظر سنی (۶۵ سال به بالا) اعلام شده اند، اضافه کرد: در مجموع در این رده سنی ۱۶ هزار و ۵۳۳ نفر جان خود را از دست داده اند که ۸ هزار و ۸۴۲ نفر از آن‌ها را افراد مذکر و ۷ هزار و ۶۹۱ نفر را افراد مونث به خود اختصاص داده اند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال ۹۷ تا پایان شهریور ماه در مجموع ۱۸ هزار و ۹۱۹ نفر در بهشت زهرا (س) دفن شده اند، گفت: از این تعداد ۶۲۳ نفر را نوزادان، ۷ هزار و ۷۷۸ نفر را افراد مونث و ۱۰ هزار و ۵۱۸ نفر را افراد مذکر به خود اختصاص داده اند.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) با بیان اینکه همچنین ۹ هزار و ۳۹ نفر در سال ۶ ماه ابتدایی سال ۹۷ خارج از بهشت زهرا به خاک سپرده شده اند، تصریح کرد: از این تعداد ۱۱۱ نفر را نوزادان، ۵ هزار و ۴۹۶ نفر را افراد مذکر و ۳ هزار و ۴۳۲ را افراد مونث به خود اختصاص داده اند.

خال با اشاره به کمترین و بیشترین علت فوت در مدت یاد شده عنوان کرد: بیماری سل دستگاه تنفسی با یک مورد فوتی (مونث) کمترین میزان علت فوت و ۲ هزار و ۷۲۴ نفر به علت سکته قلبی (آنفاکتوس) به تفکیک هزار و ۹۳ نفر خانم و هزار و ۶۳۱ نفر آقا، جان خود را از دست داده اند.

وی با بیان اینکه کمترین تعداد متوفیات در منطقه ۲۱ اعلام شده است، گفت: در این منطقه در مجموع ۲۱۰ نفر به تفکیک ۱۲۵ نفر مذکر، ۸۴ نفر مونث و یک نفر نوزاد بوده است.

به گفته مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) همچنین منطقه ۴ با هزار و ۷۴۰ مورد فوتی به تفکیک هزار و ۲۱ نفر آقا، ۷۱۴ نفر خانم و ۵ نفر نوزاد بیشترین تعداد فوتی را به خود اختصاص داده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فوت نوزاد بهشت زهرا زهرا خاک بیماری سل سکته قلبی بهشت زهرا بیماری سل پایتخت سکته قلبی فوت نوزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۷۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس ابتدایی کیش غیرحضوری است

به گزارش قدس آنلاین،صالح بهرام‌پور  اعلام کرد: با هماهنگی ستاد مدیریت بحران کیش، به دلیل احتمال ادامه بارش ها و آبگرفتگی معابر به منظور حفظ آرامش خانواده‌ها و امنیت دانش آموزان امروز چهارشنبه کلاس‌های درس مدارس ابتدایی این جزیره غیر حضوری خواهد بود.

وی افزود: دانش آموزان می توانند دربستر فضای مجازی تعریف شده آموزش های درسی خود را دریافت کنند.

به دلیل وضعیت جوی نامساعد و هشدار سطح قرمز هواشناسی، سه شنبه ۲۸ فروردین ماه نیز مدارس این جزیره غیر حضوری برگزار شد.

سرعت تند باد امروز در کیش به ۶۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع امواج نیز تا سه متر رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پرویز برومند: تلاش کردند تیم‌های تهرانی را تضعیف کنند؛ زمان ما اداهایی مثل کلین‌شیت نبود!
  • فوت ۹۱ نفر در اثر سوءمصرف مواد مخدر
  • استقبال ۷۲ درصدی تهرانی‌ها از مرحله سوم طرح کالابرگ
  • ثبت رکورد جدید برای سفرهای هوایی چین
  • نوجوانان و جوانان تهرانی یک‌ساله حافظ قرآن شوند
  • خبر خوش زاکانی برای تهرانی ها | پله های برقی بالاخره نونوار می شوند
  • مدارس ابتدایی کیش غیرحضوری است
  • غیر حضوری بودن مدارس ابتدایی در کیش، ۲۹ فروردین
  • اخلاق خوب از کجا سرچشمه می گیرد؟
  • تولید نفت ایران به ۳ میلیون و ۲۵۰ هزار بشکه در روز رسید