Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@04:09:31 GMT

مجلس:به دوتابعیتی‌ها رای اعتماد نمی‌دهیم

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۷۲۹۴

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: کمیسیون تلویحاً به دولت اعلام کرده است که مجلس به افراد دوتابعیتی رای اعتماد نخواهد داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدجواد حسینی کیا با اشاره به برخی گمانه‌ها مبنی بر معرفی «رضا ویسه» به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: کمیسیون صنایع تلویحا به دولت اعلام کرده است که به وزرای پیشنهادی دوتابعیتی رای اعتماد نخواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی ادامه داد: این افراد با تیم خاصی رابطه دارند و از افراد این تیم در سمت‌های مهم وزارت صنعت منصوب می‌کنند، لذا مجلس قطعا به آن‌ها رای اعتماد نمی‌دهد.   دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس، در خصوص برکناری محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت و عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی گفت: دولت قطعا هفته آینده آخوندی و شریعتمداری را برکنار و وزرای پیشنهادی را به مجلس معرفی می‌کند.   منبع: مهـــر

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۷۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه به کمیسیون امنیت ملی مجلس گزارش داد/ امیرعبداللهیان: موشک‌های ایرانی به دو پایگاهی که صهیونیست‌ها برای عملیات دشمن در دمشق مورد استفاده قرار داده بودند، ضربه اساسی وارد کردند

به گزارش جماران؛ حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه، عصر امروز با حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گزارشی از آخرین تحولات روابط خارجی کشورمان به ویژه در موضوع پاسخ جمهوری اسلامی ایران به حمله رژیم صهیونیستی در دمشق ارائه داد و به سوالات نمایندگان هم پاسخ گفت.

وزیر امور خارجه، حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق را نقض آشکار حقوق بین الملل و از جمله آن کنوانسیون دانست و گفت: پاسخ ایران به اقدام هم لازم و هم مشروع بود و در دو هفته گذشته با یک هماهنگی هم در زمینه بین المللی و هم نظامی این موضوع دنبال شد. 

امیرعبداللهیان با تأکید به اینکه لازم بود شورای امنیت سازمان ملل اقدام صهیونیست ها را محکوم کند، خاطرنشان کرد که امریکا، انگلیس و فرانسه با هدف کمک به رژیم صهیونیستی با زیرپا گذاشتن قواعد بین المللی مانع صدور بیانیه محکومیت شورای امنیت شدند. هرچند بسیاری از کشورها در منطقه و خارج منطقه مستقلا این تجاوز صهیونیست‌ها را تقبیح کردند.

وزیر امور خارجه، پاسخ نظامی ایران در ۲۶ فروردین را در چارچوب ماده ۵۱ منشور ملل متحد، اقدامی پذیرفته شده، مشروع و متناسب خواند و اظهار داشت: جمهوری اسلامی از بخشی از توانمندی بالای موشکی و پهپادی خود در این عملیات بهره گرفت و علیرغم اینکه رژیم صهیونیستی و متحدان اش تمام توان پدافندی شان را در مقابله با عملیات وعده صادق بکار گرفتند، موشک‌های ایرانی به دو پایگاهی که صهیونیست ها برای عملیات دشمن مورد استفاده قرار داده بودند، ضربه اساسی وارد کردند.

امیرعبداللهیان گفت: انجام این عملیات با استقبال مردم کشورهای منطقه به ویژه مردم مظلوم فلسطین مواجه شد. همچنین پیام ها و تماس های متعددی که از مقامات خارجی دریافت می کنیم، نشان از ضعف رژیم صهیونیستی است.

وی تاکید کرد: ما خواستار توسعه تنش در منطقه نیستیم اما اگر با تعدی صهیونیست ها مواجه شویم قویتر و گسترده تر پاسخ خواهیم داد.

به گزارش جماران؛ در این جلسه نمایندگان ضمن تجلیل از اقدام موثر نیروهای مسلح کشورمان در تنبیه رژیم صهیونیستی، از هماهنگی اثربخش میدان و دیپلماسی در تامین امنیت ملی تقدیر کردند.

دیگر خبرها

  • همایش بزرگ سرمایه گذاران استان سمنان آغاز به‌کار کرد
  • همه دلایلی که دولت را پای میز مذاکره مزدی برگرداند!
  • حضور وزیر امور خارجه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس
  • توضیحات وزیر کار درباره اصلاح بررسی دستمزدها در قانون کار
  • توضیحات مرتضوی درباره اصلاح بررسی دستمزدها در قانون کار
  • ۳.۵ میلیارد نفر امکان سفر بدون روادید به ایران را دارند
  • جزئیات نشست کمیسیون امنیت ملی با حضور امیرعبداللهیان
  • وزیر خارجه به کمیسیون امنیت ملی مجلس گزارش داد/ امیرعبداللهیان: موشک‌های ایرانی به دو پایگاهی که صهیونیست‌ها برای عملیات دشمن در دمشق مورد استفاده قرار داده بودند، ضربه اساسی وارد کردند
  • رژیم صهیونیستی در بین جهانیان تحقیر شد
  • اسماعیلی: امرو‌ز روز نصرت سپاهیان اسلام بر جنود شیطان و یوم الله است