Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@10:37:18 GMT

باند سارقان تجهیزات داخل خودرو در همدان منهدم شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۷۳۲۹

باند سارقان تجهیزات داخل خودرو در همدان منهدم شد

سرهنگ رضا زارعی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: به دنبال افزایش سرقت باطری خودرو در شهرستان همدان تحقیقات پیرامون موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام شگردهای خاص پلیسی، سارق حرفه ای قطعات خودرو که به تازگی از زندان آزاد شده بود تحت نظر قرار گرفت و حین سرقت قطعات خودرو در سطح شهر دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارعی اظهار داشت: متهم در بازجویی های فنی و تخصصی به ۱۱فقره سرقت باطری خودرو اعتراف و با راهنمایی وی ۲ نفر از خریداران اموال مسروقه نیز دستگیر و در بازرسی از گاراژهای آنان، ۵ دستگاه باطری مسروقه کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

کشف لوازم خانگی قاچاق در همدان

رئیس پلیس آگاهی استان همدان همچنین از کشف ۲۱ دستگاه جاروبرقی، ۲۴ دستگاه ترانس برق و یک دستگاه موتور سیکلت سنگین قاچاق در این استان خبر داد.

سرهنگ رضا زارعی گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی حین کنترل خودروهای عبوری در ایستگاه بازرسی شهید زارعی به یک دستگاه اتوبوس که از یکی از شهرستان های غربی به مقصد اصفهان در حال حرکت بود مشکوک و در بازرسی از آن، ۲۱دستگاه جاروبرقی، ۲۴ دستگاه ترانس برق به ارزش تقریبی ۶۰۰ میلیون ریال کشف و یک نفر متهم به مرجع قضایی معرفی شد.

وی ادامه داد: مأموران گشت خودرویی پلیس آگاهی استان همدان نیز یک دستگاه موتور سیکلت سنگین ۴۰۰ سی سی هوندا فاقد پلاک را متوقف و در بررسی ها مشخص شد ارکان این موتورسیکلت مخدوش و سنگ گرفته بوده و راکب آن فاقد هر گونه مجوز و مدارک قانونی است.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: در این راستا پرونده تشکیل و در تعزیرات حکومتی تحت رسیدگی است.

کد خبر 4430933

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا زارعی سرقت خودرو فرماندهی انتظامی همدان قاچاق اربعین ۹۷ اربعین 97 کرمانشاه خبرگزاری مهر اربعین حسینی بوشهر گرگان مشهد یاسوج شیراز خرم آباد شهرکرد سنندج بارش باران خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۷۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان ۱۰ میلیاردی تجهیزات بانک های دولتی در دام پلیس البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان گودرزی گفت: تیم تخصصی کلانتری ۱۱ مرکزی شهر کرج حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک می‌شوند و آن را متوقف می‌کنند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه میزان قابل توجهی تجهیزات الکترونیک مربوط به بانک کشف شد و مأموران در تحقیقات تکمیلی متوجه می‌شوند که متهمان اقدام به سرقت این اموال از انبار دو شرکت وابسته بانک‌های دولتی در ماهدشت کرده‌اند.

فرمانده انتظامی کرج مطرح کرد: در این خصوص یک مالخر اموال مسروقه نیز در استان تهران دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه او اموالی به ارزش حدود ۱۰ میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ گودرزی خاطرنشان کرد: شرکت‌ها نسبت به ایمن کردن اماکن و ساختمان‌های خود در جهت پیشگیری از سرقت اقدام کنند و هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6081853

دیگر خبرها

  • سارقان ۱۰ میلیاردی تجهیزات بانک های دولتی در دام پلیس البرز
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • اشد مجازات برای سارقان سابقه دار/ به هیچ عنوان به سارقان مرخصی داده نمی شود
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد
  • انهدام باند سارقان انبار کالاهای ملوانی در گناوه
  • سارقان ۵۰ میلیاردی طلاجات دستگیر شدند
  • کشف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در گیلان
  • دستگیری سارقان سابقه‌د‌ار خودرور و موتورسیکلت در شهرری
  • دستگیری باند سارقان کابل برق در تالش