Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا فداکار رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات نجف اشرف با بیان اینکه تعدادی از زائران هم اکنون خود را به شهر نجف به عنوان مبدأ پیاده‌روی اربعین رسانده‌اند، اظهار داشت: با بازگشایی صحن مطهر حضرت زهرا (س) از فردا(ششم صفر ۱۴۴۰) پذیرای زائران حرم مولای متقیان خواهیم بود.

 

 

وی با اشاره به افزایش شمار زائران اربعین در شهر نجف اشرف گفت: با تمهیدات اندیشیده شده و همت خادمان موکب‌های ایرانی و همکاری برادران عراقی، مشکلی در پذیرائی از زائران نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته اسکان و تغذیه نجف اشرف تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود با روند کنونی ورود زائران به شهر نجف اشرف، ظرفیت اسکان و تغذیه ایجاد شده با همت برادران عراقی و موکب‌های ایرانی پاسخگوی نیازها باشد.

 

 

فداکار خاطرنشان کرد: میزبانان اصلی مراسم اربعین حسینی مردم عزیز و دولت عراق هستند، لذا لازم است که هموطنان عزیز با رعایت آداب مهمانی به این زیارت مقدس مشرف شوند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نجف اشرف حضرت زهرا تغذیه دولت صحن حضرت زهرا س زائرین اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۷۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا، افتتاح کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی حضرت علی اصغر(ع) روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، ساعت ۱۶ درصحن جامع رضوی، ایوان شرقی باب الهادی برپا میشود.   این کارگاه با مشارکت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی و به همت مجمع جهانی حضرت علی الزمان (عج) با هدف آماده سازی لباس برای شیرخوارگان شرکت کننده در مراسم شیرخوارگان حسینی که در اولین جمعه ماه محرم برگزار می شود، برپا خواهد شد.     در این کارگاه، بانوان نیکوکار و عاشق اهل بیت (ع) با دستان پرمهر خود اقدام به دوخت لباس برای شیرخوارگان حسینی می‌کنند.    زائران و مجاوران آستان ملکوتی حضرت رضا(ع) می‌توانندبرای شرکت در این کارگاه و کمک به تهیه لباس برای شیرخوارگان حسینی  در این مکان حضور یابند.   امید است با همت و تلاش این بانوان نیکوکار، لباس های شیرخوارگان حسینی با عشق و ارادت به اهل بیت (ع) تهیه و در اختیار خانواده های آنها قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • فردا، افتتاح کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد
  • فال انبیا فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | فال پیامبران از حضرت شعیب تا حضرت خضر
  • ثبت ۷ میلی متر بارش باران در بوئین زهرا
  • فال انبیا فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زائران دسترسی مناسبی به حرم حضرت معصومه (س) و اطراف آن ندارند
  • فال انبیا فردا دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳