Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:51:34 GMT

ظرفیت اسکان ۲۰۰۰ زائر در موکب سامرا

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۷۴۵۷

ظرفیت اسکان ۲۰۰۰ زائر در موکب سامرا

به گزارش خبرنگار مهر، سیدموسی موسوی ظهر دوشنبه در نشست خبری با بیان اینکه در مورد وقف به هیچ وجه نمی‌توان سلیقه‌ای عمل کرد؛ چرا که این موضوع یک مقوله دینی و شرعی است، افزود: با توجه به اهمیتی که موضوع وقف در دین اسلام دارد، باید در این زمینه بیش از پیش حساسیت به خرج داده و نیت واقفان به درستی به اجرا گذاشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در ایامی قرار داریم که دهه وقف پیش روی‌مان قرار گرفته است، ادامه داد: بی‌تردید امسال نیز همانند سنوات گذشته برای هفته وقف که از ابتدای ماه ربیع‌الاول آغاز خواهد شد، برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده است که در این خصوص می‌توان به همایش وقف و رسانه به‌عنوان یکی از مهم‌ترین این برنامه‌ها اشاره کرد.

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای برگزاری هر چه بهتر پیاده‌روی اربعین گفت: قرار است موکب اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان به مدت ۱۵ روز در سامرا میزبان عاشقان اباعبدالله‌الحسین (ع) باشد که در این خصوص برای اسکان ۲۰۰۰ نفر، پیش‌بینی‌های لازم به عمل آمده است.

موسوی، زمان استقرار موکب اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در سامرا را بین روزهای ۲۸ مهرماه تا ۱۱ آبان‌ماه امسال عنوان و با اشاره به اینکه در طول این مدت تلاش می‌شود خدمت‌رسانی مطلوب به زائران پیاده‌روی اربعین انجام شود، اظهار کرد: در طول ۱۵ روز استقرار موکب این اداره‌کل در سامرا، در حدود ۲۵۰ هزار پرس غذای گرم در بین زائران توزیع خواهد شد.

کد خبر 4431004

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل اوقاف زنجان اربعین 97 اربعین ۹۷ اربعین 97 کرمانشاه خبرگزاری مهر اربعین حسینی بوشهر گرگان مشهد یاسوج شیراز خرم آباد شهرکرد سنندج بارش باران خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۷۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟

مدیرکل سرمایه‌گذاری استانداری زنجان از احصا ۵۵ طرح سرمایه‌گذاری برای ارائه به سرمایه‌گذاران خبر داد و گفت: زنجان در حوزه زیتون و نساجی زنجیره کاملی دارد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077729 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت ۵۰ نفر امین برای مدیریت موقوفات متصرفی سمنان
  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان
  • سرمایه‌گذاری اوقاف در پرورش ماهی
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  •  تقویت زیرساخت‌های مرز بین المللی خسروی در دستور کار استانداری
  • یکی از عملکردهای مثبت سازمان اوقاف در نهضت ملی مسکن است
  • باید از ظرفیت‌های ارزنده جوانان عشایر بیشتر بهره‌مند شویم
  • نگاهی به وظایف نظارت فنی در سازمان اوقاف
  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟