Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حکمی از سوی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرمانده جدید سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد. ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج،  در حکمی از سوی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرهنگ پاسدار حمید خرمدل جانشین سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر به عنوان فرمانده سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان بوشهر، فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر، معاون اطلاعات و جانشین سپاه امام صادق‌(ع) استان بوشهر از سوابق مدیریتی سرهنگ خرمدل است.

آئین تودیع و معارفه فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ساعت 8 صبح فردا سه‌شنبه 24 مهرماه با حضور برخی فرماندهان ارشد سپاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R41452/P4001/S6,69/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۷۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ قاطعانه ایران اسلامی به حماقت دشمن صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،  سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی پنجشنبه شب در یادواره ستارگان دوکوهه و بزرگداشت شهید حاج ابراهیم همت در پادگان دوکوهه اندیمشک با اشاره به اینکه دشمن از توان بالای رزم نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی بی اطلاع است، افزود: پاسخ مقتدرانه سپاه موجب شادی مستضعفان عالم و عزت ایران در جهان شد.

وی با بیان اینکه اگر دشمن صهیونیستی حماقت خود را ادامه می‌داد و به ایران اسلامی تعرض کند، پاسخی بسیار شدیدتر به آنها داده می‌شود، تصریح کرد: امروز حرف حق انقلاب اسلامی در دنیا طنین انداز شده است،   مردم کشور‌های جهان امروز همان ندای امام خمینی (ره) پیرامون خباثت، تجاوزگری و کودک کشی آمریکا و رژیم صهیونیستی را فریاد می‌زنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد:  حمله به کنسولگری و اماکن دیپلماتیک کشور‌ها در تمام قوانین ممنوع است ولی رژیم صهیونیستی با حماقتی تمام عیار به کنسولگری ایران در سوریه تجاوز کرد و پاسخ این حماقت خود را دید.

سردار سرتیپ پاسدار فدوی بیان کرد:  سپاه با پاسخ تنبیهی رژیم صهیونیستی این پیام را به دنیا اعلام کرد که پیروزی از آن حزب خدا است و حزب شیطان سرنوشتی جز شکست و نابودی ندارد.

وی  تصریح کرد: بسیاری از توان رزم نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی برای دشمنان ناشناخته است ولی در زمان موعود، وقتی این توان تجلی یابد، دشمنان از قدرت نیرو‌های مسلح ایران اسلامی متحیر خواهند شد.


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه  وعده خدا قطعی و تخلف ناپذیر است گفت: ایستادگی و استقامت در میدان‌های نبرد شرط پیروزی برابر مستکبران است و امروز جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین و غزه قدرتمندتر و محبوب‌تر از هر زمانی در میان مردم عالم است.

سردار سرتیپ پاسدار فدوی افزود: جبهه مقاومت در برابر خبیثان عالم ایستاده و افتخار آفرینی می‌کنند و پشتیبانی و تجهیز هر چه بیشتر از جبهه مقاومت دستور فرمانده کل قواست و سپاه پاسداران این دستور را به طور کامل انجام داده و می‌دهد.

وی اظهار کرد:  امپراطوری رسانه‌ای دشمن که به دنبال سانسور پاسخ سخت سپاه پاسداران بودند، در رسیدن به اهداف خود برای حفظ هیمنه آمریکا و رژیم صهیونیستی شکست خوردند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد:  رزمندگان دوران دفاع مقدس ادامه دهنده راه یاد شهدا و منتظران حقیقی تحقق آرمان‌های اسلام و انقلاب هستند و عزت و افتخار کنونی کشور مرهون تبعیت از امامان انقلاب و تقدیم بیش از ۲۰۰ هزار شهید در راه استقلال و عظمت کشور است.

سردار سرتیپ پاسدار فدوی افزود:   دلدادگان نظام اسلامی به عهد و پیمان خود استوار بودند و در تمام عرصه‌های مورد نیاز در میدان حاضر داشته و دارند و دوکوهه محل عروج شهدا و مناجات عارفانه رزمندگان است و بازماندگان دوران دفاع مقدس همچنان بر عهد و پیمان خود با امام و شهدا ایستاده اند.

وی با تجلیل از ۲۴ هزار شهید شهر تهران اظهار کرد: لشکر حضرت محمد رسول الله (ص) تهران در دوران دفاع مقدس هشت فرمانده لشکر تقدیم انقلاب و اسلام کرده است که این نشان دهنده در میدان بودن و در خط مقدم فرماندهان این لشکر است.

 

دیگر خبرها

  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • پاسخ قاطعانه ایران اسلامی به حماقت دشمن صهیونیستی
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • فرمانده سپاه خراسان رضوی: ۲۹ فروردین یادآور حماسه آفرینی‌های ارتش است
  • رسانه‌ها بزرگی عملیات وعده صادق را تبیین کنند
  • سپاه و ارتش در کنار هم دژ مستحکم برای صیانت کشور هستند
  • برگزاری نخستین یادواره ۲۸ شهید فرهنگ، هنر و رسانه کهگیلویه و بویراحمد
  • ارتش در کنار سپاه، دژ مستحکم صیانت از کشور و انقلاب است
  • فرمانده سپاه استان اردبیل روز ارتش را تبریک گفت
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو تعداوی از محکومان تعزیرات