Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: در ۶ ماهه نخست امسال از ۱۴۲ پرونده تشکیل شده در حوزه بهداشت و درمان به ۱۰۰ پرونده رسیدگی شده است. ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱ استانها خراسان جنوبی نظرات

محمدحسین اشرفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند، اظهار داشت: در شش ماهه نخست امسال به 466 پرونده در بخش کالا و خدمات در شعب اجرای احکام رسیدگی شده است که 26 میلیارد و 771 میلیون ریال جرائم تعیین شده در بخش قاچاق کالا و ارز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مدت 621 پرونده در شعب اجرای احکام مختومه اعلام شده اما در بخش بهداشت و درمان تاکنون به 100 پرونده رسیدگی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی از تشکیل 914 پرونده تخلف در بخش قاچاق کالا و ارز خبر داد و گفت: در این مدت 142 پرونده در بخش بهداشت در شعب تعزیات حکومتی تشکیل و 145 پرونده مختومه شده است.

اشرفی از وصول 27 میلیارد و 916 میلیون ریال از جرائم تعزیراتی خبر داد و گفت: 858پرونده مربوط به بخش کالا و خدمات بوده که از این تعداد 755 مورد مختومه اعلام شد ه است و تحویل کالای غیر بهداشتی، عدم رعایت دستورالعمل بهداشت بیشترین تخلفات در بخش بهداشت و عدم درج قیمت و گران فروشی مهمترین تخلفات صنفی در بخش کالا و خدمات بوده است.

وی با بیان اینکه در این مدت 142 پرونده در زمینه تخلفات ناشی از رعایت نکردن موازین بهداشتی نانوایی‌ها به تعزیرات ارسال شده است افزود: متخلفان به بیش از 328 ریال جزای نقدی محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی اظهار داشت: بعد از بررسی‌ها مشخص شد 4 نانوایی در بیرجند بیش از حد مجاز به خمیر نمک اضافه کرده که برای سلامتی مصرف کنندگان مضر است و این نانوایی‌ها به پرداخت بیش از 10 میلیون ریال محکوم شدند.

انتهای پیام/م

R41348/P1486/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۷۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، سید حمزه لقمانی گفت: در فروردین سال 1403 هزار و 358 پرونده تخلف اقتصادی وارد شعب این اداره کل و رسیدگی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: از این تعداد پرونده وارده هزار و 44 فقره مربوط به تخلفات کالا و خدمات، 217 فقره پرونده وارده مربوط به حوزه قاچاق کالا و ارز و تعداد97 فقره پرونده مربوط به حوزه بهداشت دارو و درمان بوده است.

لقمانی گفت: مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی در سه بخش قاچاق کالا و ارز، بهداشت دارو و درمان، کالا و خدمات، 218 میلیارد و 147 میلیون ریال بوده است.

خبرنگار: فائزه صداقت

انتهای خبر/

کد خبر: 1228376 برچسب‌ها تعزیرات حکومتی

دیگر خبرها

  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • مجازات قاچاقچی نوشابه انرژی زا
  • میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان