Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعید فائض پور پیش از ظهر یکشنبه در نشست معاون سیاسی استاندار با بخشداران استان مرکزی در اراک بیان کرد: با توجه به اینکه عوارض خارج از حریم توسط بنیاد مسکن اخذ و به حساب این نهاد واریز می شد، با مکاتبات انجام شده با دیوان محاسبات از این به بعد این عوارض باید به حساب دهیاری ها واریز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد : در خصوص حساب های دهیاری ها متاسفانه برخی از دهیاری ها مبالغ دریافتی را در بانک گذاشته و سود دریافت می کنند که خلاف قانون  است و این حق را ندارند.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری مرکزی عنوان کرد: با توجه به گرانی های ایجاد شده بسیاری از پیمانکاران که به منظور فعالیت های عمرانی روستا با آنها قرارداد منعقد شده از ادامه کار سر باز زده اند که بخشداران باید این قسمت را مدیریت کنند زیرا به توسعه روستا مرتبط است.

فائض پور در ادامه با اشاره به ضرورت توجه به بیمه روستاییان توضیح داد: در این زمینه با بنیاد برکت قراردادی منعقد شده  که باید به صورت جدی تر پیگیری شود، زیرا برخی از روستاها تحت پوشش بیمه نیستند. در این زمینه اگر شهرستانی بتواند بیمه گذاری را با شرایط بهتر از بیمه برکت برای روستاییان پیدا کند ما نیز استقبال می کنیم.

وی اظهار داشت: در زمینه وجود ماشین آلات در بخشداری ها و دهیاری ها حدود ۶۰۵ ماشین در سطح استان وجود دارد که ۶۰ درصد این ماشین آلات بلا استفاده هستند.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری مرکزی تصریح کرد: با توجه به اینکه حسابرسی در سطح دهیاری ها چندین سال است که  انجام نشده این اقدام امسال انجام خواهد شد، همچنین بررسی وضعیت شرکت های تعاونی روستایی در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 4431062

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری مرکزی دهیاریها اربعین ۹۷ اربعین 97 کرمانشاه خبرگزاری مهر اربعین حسینی بوشهر گرگان مشهد یاسوج شیراز خرم آباد شهرکرد سنندج بارش باران خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۷۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی

 به گزارش جام جم آنلاین از گرگان رسول خزینی اظهار داشت  : پوشش درمان کلیه  بیمه شدگان صندوق  روستاییان تحت پوشش بیمه سلامت ایران و همچنین  پوشش بیمه  درمان بیمه شدگان مشمول 5 دهک اول درآمدی صندوق بیمه سلامت  همگانی ایرانیان در سال 1403 بصورت متمرکز در سامانه های الکترونیک این سازمان بصورت گروهی و غیر حضوری تمدید اعتبار گردید .
این مقام مسئول افزود : بیمه شدگان می توانند جهت اطلاع از اعتبار پوشش بیمه درمان خود از طریق سرشماری # 1666* اقدام نمایند .

 وی افزود:  متقاضیان پوشش بیمه درمان مشمول دهک های 6 تا 9 نیز جهت برخورداری از تخفیفات قابل توجه دولت محترم در پرداخت حق بیمه درمان ، میتوانند از طریق  سامانه  خدمات غیر حضوری به آدرس اینترنتی csp.ihio.gov.ir  مراجعه و نسبت به تمدید اعتبار بیمه نامه خود اقدام و از خدمات بیمه ای این سازمان برخوردار گردند . 
  
رئیس اداره بیمه گری و درآمد تصریح کرد  : بیمه شدگانی که به خدمات غیر حضوری این سازمان را دسترسی ندارند ، می توانند از طریق مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت طرف قرارداد جهت تمدید اعتبار و و بهره مندی از خدمات بیمه ای این سازمان اقدام نمایند .

دیگر خبرها

  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال، برنامه ارائه دهند