Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: آینده همدان در گرو سه ضلع گردشگری تفریحی، سلامت و دانشجویی است. ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷ استانها همدان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، امیر خجسته ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار خود با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اظهار داشت: تقویت دانشگاه‌های استان زمینه ارتقاء جایگاه عملی این دانشگاه‌ها را در سطح کشور، بین الملی و جذب دانشجویان از سایر کشورها تسهیل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اخذ مجوز دانشگاه D8  در همدان و تقویت پذیرش علمی دانشجویان خارجی نام دانشگاه بوعلی سینا را جهانی می کند افزود: دانشگاه بوعلی سینا همدان از لحاظ ساختاری باید ساختاری بین المللی به خود بگیرد و در کناره آموزش‌های علمی، فرهنگ و زبان فارسی، را به دانشجویان منتقل کند.

عضو هئیت رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی جذب دانشجوی خارجی را در معرفی همدان در سطج بین الملی حائز اهمیت دانست و گفت: جذب دانشجوی خارجی میتواند پیوند روانی و احساسی در یک دانشجوی خارجی ایجاد کرده و یک جامعه آماری ثابت را در گردشگری خارجی همدان به وجود آورد و قطعا این اتفاق در کنار تلاش‌های انجام گرفته در توسعه گردشگری تفریحی و گردشگری سلامت آینده اقتصادی همدان را متحول می‌کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همدان ساختار غیر صنعتی دارد اظهار داشت : با تحقق ایجاد دانشگاه‌های صنعتی و کارآفرینی راهی برای تحقق رفع مشکلات اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی در سطح کشور واستان گشوده خواهد شد تا با تبدیل دانش به محصول و ایجاد کارهای نوآورانه فضای کسب و کار جدیدی در حوزه اشتغال کشور ایجاد شود.

عضو فراکسیون دانشگاهیان مجلس شورای اسلامی در ادامه خطاب به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: با مصوبه هیات دولت ایجاد دانشگاه کارآفرینی در فامنین باید شروع میشد که هنوزعملیاتی نشده و باید وزارت علوم نسبت به ایجاد این دانشگاه هرچه و دانشکده فناوری در شهرستان فامنین اقدام کند.

امیر خجسته با تاکید بر اینکه  ارتقاء مراکز علمی استان و تقویت رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌های همدان بایستی در دستور کار باشد گفت: ارتباط مستقیم صنعت با دانشگاه زمینه شناسایی و ایجاد فرصت های کارآفرینی رشته‌های مختلف را مهیا می‌سازد.

انتهای پیام/ن

R41405/P1361/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۷۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار زیاد نخاله با رئیس مجلس

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رییس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی امروز با حضور در بهارستان با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد. 

صبح امروز نیز اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تعطیلی اماکن گردشگری و تفریحی همدان در ۱۳ فروردین
  • تقویت زیرساخت‌های گردشگری منجر به ایجاد درآمدهای پایدار می‌شود
  • دیدار زیاد نخاله با رئیس مجلس
  • دیدار رییس مجلس شورای اسلامی با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین
  • مراکز تفریحی و گردشگری نصف‌جهان ۱۳ فروردین تعطیل است/ایجاد دومین کمپ گردشگری در شرق اصفهان
  • بیان بیماری‌های روحی و روانی حاصل تجربه ۱۴ هزار ساعت مشاوره
  • مراکز تفریحی و گردشگری نصف‌جهان ۱۳فروردین تعطیل است/ ایجاد دومین کمپ گردشگری در شرق اصفهان
  • تشریح بیماری‌های روحی و روانی حاصل تجربه ۱۴ هزار ساعت مشاوره 
  • ۴۷۹مورد ارائه خدمات درمانی به مسافران نوروزی در شش ایستگاه سلامت استان همدان
  • دیدارهای نوروزی رئیس مجلس شورای اسلامی