Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - «علي‌اکبر شکارچي» - آهنگساز و نوازنده‌ي برجسته‌ي کمانچه- به‌زودي اثر «آموزش نوين کمانچه‌نوازي» که شامل چند کتاب و دي‌وي‌دي است را منتشر مي‌کند. در اين اثر فرزندانِ شکارچي نيز حضور داشته‌اند و اثر هم‌اکنون در مرحله‌ي تدوين و نت‌نويسي است. اين اثر را مي‌توان حاصل تجربه‌ي ساليانِ «شکارچي» در زمينه‌ي نوازندگي کمانچه دانستکه طي چند دي‌وي دي و کتاب آموزشي منتشر مي‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته‌ي مهم در اين اثر، آن است که شکارچي، هم روش سينه به سينه و هم روش نت‌اموزي را مورد توجه قرار داده است.
از اين هنرمند چندي قبل، آلبوم تصويري «پنجگاه» ساخته علي‌اکبر شکارچي و يادواره‌اي براي پنج استاد بزرگ موسيقي ايران منتشر شد. اين اثر به ياد عطا جنگوک، داريوش صَفوَت، هابيل علي‌اُف، محمد رضا لطفي و احمد مُحسن‌پور ساخته شده است. اين آلبوم که به صورت تصويري توسط موسسه‌ فرهنگي هنري «کمان آواي آرش» تهيه شده شامل کمانچه‌نوازي و آوازهاي علي‌اکبر شکارچي است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۷۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پالنگان، میزبان جشنواره دف، در جمعه آخر هر سال

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، گفت: استقبال بینظیر مردم ایران در اجتماع بزرگ دف نوازان در روستای تاریخی پالنگان زمینه قرار گرفتن این روستا را در یونسکو به عنوان روستای جهانی گردشگری فراهم کرد.
اسعد فرهادی افزود: آنچه که ما در طول برگزاری این برنامه شاهد بودیم نمونه‌ای کامل از همدلی، مهمان نوازی مردمان شریف، ساعی و تلاشگر پالنگان بود که برای توسعه این دیار تلاش می‌کنند.
وی بیان کرد: باشکوه بودن این رویداد در پالنگان موجب شد هر ساله در جمعه آخر فروردین ماه جشن دف نوازی برگزار شود و تلاش خواهیم کرد در سنوات آتی با تقویت نقاط قوت و رفع نقاظ ضعف و فراهم سازی کامل زیرساخت‌ها و امکانات در جذب این حجم عظیم مخاطب این رویداد را به عنوان یک رویداد جهانی به نام پالنگان ثبت کنیم.
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: حضور نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر و حتی بیشترمردم از سراسر کشور در یک روستا با جغرافیای مختص و خاص بدون کوچکترین اتفاقی ، نمونه‌ای بسیار ارزشمند از سطح بالای فرهنگ گردشگری این دیار بود.
فرهادی  افزود: براین باوریم آنچه که این سختی‌ها را برای مهمانان داخل استان و خارج از استان شیرین خواهد کرد خاطرات شیرینی است که از همدلی و همراهی تمامی اقوام در پالنگان به ثبت رسید خواهد بود. 
فرهادی  از صبر و حوصله مردم منطقه، مهمانان، هنرمندان، مدیران، کارمندان و کارشناسان سطح استان درگیر در خلق این رویداد کم نظیر رزشمند تشکر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • سنندج ،پایتخت دف جهان
  • نخستین اطلس کامل تنها قمر زمین منتشر شد
  • نتایج آزمون استخدامی معلمان منتشر شد | جزئیات مراحل چهارگانه بررسی مدارک، معاینه پزشکی، ارزیابی تکمیلی و گزینش | اعلام مدارک مورد نیاز
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 
  • لحظه غروب خورشید در آسمان چهاربرج از لنز دوربین شهروند خبرنگار + تصاویر
  • دستگیری قاتل فراری پس از یک سال در قشم
  • پالنگان، میزبان جشنواره دف، در جمعه آخر هر سال
  • فراخوان سراسری «وعده صادق» منتشر شد
  • پروژه «وعده صادق» در قالب چهار محتوا منتشر شد
  • (ویدئو) حمله یک گاو به حاضرین در مراسم دف‌نوازی در روستای پالنگان!