Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل گفت: با هدف ارائه خدمات مطلوب به زائران نخستین کاروان موکب اربعین‌حسینی اردبیل به کربلای معلی اعزام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، اسفندیار هوشیار صبح امروز در مراسم اعزام نخستین کاروان موکب اربعین‌حسینی اردبیل به کربلای معلی از جلوی مهدیه اردبیل اظهار داشت: با هدف ارائه خدمات مطلوب به زائران نخستین کاروان موکب اربعین‌ حسینی اردبیل به کربلای معلی اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نقش خیران در این زمینه شایسته تقدیر و قدردانی است چرا که خوشبختانه هر سال پرشورتر از سال گذشته خدمات‌رسانی به زائران مبنای کار قرار می‌گیرد و این کاروان نیز همراه با 50 نفر از خادمان حسینی و چندین دستگاه کامیون حامل مواد غذایی به سمت کربلای معلی اعزم شد تا از این بابت هیچ مشکلی وجود نداشته باشد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل تصریح کرد: اعضای این کاروان در موکب‌های امام رضا(ع) در امامزاده سید محمد بلد عراق و مسیر سامرا برپا شده و در خدمت زائران حسینی خواهد بود و با هدف خدمات‌رسانی مطلوب به زائران در کربلای معلی برنامه‌ و تمهیدات لازم در این راستا اندیشیده شده است.

هوشیار تصریح کرد: افراد حاضر در این کاروان‌ها به خود افتخار می‌کنند که این فرصت نصیبشان شده است که در خدمت عزاداران  حسینی باشند و این موکب در دیوانیه عراق و مسیر سامرا مستقر می‌شود تا امکانات و تجهیزات مورد نیاز زائران را فراهم کند تا مشکلی در این زمینه پیش نیاید و بتوانیم خدمات‌رسانی مطلوبی به زائران داشته باشیم.

وی اظهار کرد: در طی این مدت 250 خادم حسینی، 10 کامیون، 2 تریلی و 8 خاور به موکب عزاداری استان در کشور عراق اعزام می‌شوند که در این زمینه نیز برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته و مرحله به مرحله این کاروان‌ها را برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی اعزام می‌کنیم تا زائران از بابت خوراک و مایحتاج ضروری مشکلی نداشته باشند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۷۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی

نخسین جلسه ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی ۱۴۰۳ در دانشگاه علوم پزشکی آبادان برگزار شد.

در این نشست به بررسی نیازها و چالش های احتمالی در ایام اربعین پرداخته شد.

استقرار ۱۱ پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه، استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری ۷ محل برای ایجاد سالنهای سرد برای رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان ها و موسسات همکار، بخشی از اقدامات پیش‌بینی شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

فعالیت ستاد اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • اعزام کاروان زیارتی زائراولی‌های کربلای معلی ازشهرجدیدرامشار
  • (تصاویر) بارش باران بهاری در کربلای معلی
  • عکس/ بارش باران بهاری در کربلای معلی
  • بارش باران بهاری در کربلای معلی
  • اعزام یک کاروان ۸۵ نفره از گلستان به سفر حج عمره
  • ۱۲ اردیبهشت، اعزام زائران حج عمره از شیراز
  • ازسرگیری عمره پس از ۹ سال