Web Analytics Made Easy - Statcounter

بین الملل > خاورمیانه - ایسنا نوشت: دادگاه فدرال عراق دستور نخست وزیر این کشور درباره برکناری رئیس حشد شعبی از همه سمت‌هایش را لغو کرد.

به گزارش سومریه نیوز، دفتر رسانه‌ای فالح الفیاض، رئیس حشد شعبی در بیانیه‌ای اعلام کرد، دادگاه فدرال عراق حکم لغو دستور حیدر العبادی، نخست وزیر این کشور مبنی بر عزل الفیاض از سمت‌هایش را صادر کرد، این دادگاه حکم داد الفیاض به همه پست‌های دولتی خود بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دفتر اعلام کرد، یک منبع در دادگاه گفته که دلیل لغو دستور العبادی این است که وی ادله محکمه پسندی برای برکناری الفیاض ارائه نکرده و دستورش براساس قانون اساسی نیست.


العبادی ۳۰ اوت دستور عزل الفیاض از سمتش در مشاور امنیت ملی، ریاست حشد شعبی و سازمان امنیت ملی را صادر کرده بود.

49310

کلید واژه‌ها : امنیت عراق - پارلمان عراق - عراق -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: امنیت عراق پارلمان عراق عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۸۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، عدنان درجال، رییس فدراسیون فوتبال عراق، رستم امامعلی، رییس کنفدراسیون فوتبال آسیای مرکزی و احمد ژانوف فورکاتوزف، دبیرکل فدراسیون فوتبال تاجیکستان در نامه‌های جداگانه به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران کسب مقام قهرمانی فوتسال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ – تایلند و راهیابی تیم ملی فوتسال کشورمان را به جام جهانی فوتسال، ازبکستان ۲۰۲۴ تبریک گفتند و برای پیشرفت بیشتر فوتسال ایران آرزوی موفقیت کردند.

دیگر خبرها

  • توافقات جدید گمرکی ایران و عراق برای تسهیل تجارت
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • سواستفاده از کارگران در قراردادهای کاری موقت
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • قاضی آمریکایی ترامپ را برای توهین به دادگاه جریمه کرد
  • ترس سران رژیم صهیونیستی از حکم دادگاه لاهه بالا گرفت
  • دستور ساواک برای بازرسی از عروس امام
  • خروج تمام وسایل نقلیه رسوبی در پارکینگ‌های تهران
  • دستگیری عوامل نزاع خیابانی در میاندوآب
  • فیلم| افشاگری‌های عضو بریده منافقین در دادگاه: ۴۰۰ مستشار نظامی عراق در پادگان اشرف حضور داشتند!