Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مدیرعامل آبفای استان تهران در این مراسم با سپاس و قدردانی از زحمات و تلاش های اصغر کرمی، مدیرعامل پیشین این شرکت گفت: همانگونه که آب برای داشتن طراوت و زایش باید روان باشد و جریان داشته باشد؛ مدیریت هم این گونه است. هر مدیر پس از چهار یا پنج سال خدمت باید جای خود را به شخص دیگری بدهد؛ چرا که مدیریت باید همچون آب، روان و جاری باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک مدیر اگر چند سال یک جا مدیریت کند از کارایی اش کم می شود و علاوه بر آسیب به سیستم و مجموعه تحت مدیریت، به خودش هم ظلم می کند.

   محمدرضا بختیاری با اشاره به اینکه آبفای منطقه شش به دلیل شرایط خاص و دارا بودن ویژگی منحصر به فرد خود، افراد خاصی را برای مدیریت می طلبد و الحمدلله آقای کرمی به دلیل وقوف و اگاهی به شرایط منطقه در این چند سال به خوبی  از این آزمون مدیریتی سربلند و رو سفید بیرون آمدند افزود. یک مدیر هر هنری داشته باشد در طول پنج سال آن را ارائه می کند لذا شایسته است که یک نفر با یک تفکر و هنر مدیریتی جدید جانشین او شود. اگر می خواهیم جامعه همواره  متحول و پویا باشد باید مدیران و تفکر مدیریتی دایم در حال تغییر و چرخش باشد.

   وی آبفای منطقه شش را به دلیل منطقه ای و اقماری بودن آن از شرکت های مهم و پر کار و زحمت آبفای استان تهران برشمرد و با سپاس و قدردانی از زحمات مدیران و کارکنان شرکت در جهت گذر از شرایط سخت آبی سال گذشته افزود: در سال آبی که گذشت؛ به ویژه فصل تابستان گذشته، ما در سطح استان تهران و این منطقه با سه مشکل اساسی گرمای بی سابقه، قطعی برق و خشکسالی روبه رو بودیم اما علی رغم شرایط سختی که داشتیم؛ با مدیریت خوب و همراهی و همدلی شما مدیران و کارکنان توانستیم سال آبی را با سربلندی و روسفیدی سپری کنیم؛ تا جایی که وزیر محترم نیرو نیز بابت این مسئله از مجموعه آبفای استان تهران قدردانی کرد.

    رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل آبفای استان تهران در ادامه سخنان خود ضمن تبریک به حسن حقیقی  مدیر عامل جدید آبفای منطقه شش، وی را از نیروهای بسیار خوب، متدین و خوشنام آبفای استان تهران معرفی کرد و با اشاره به این مطلب که کار در این منطقه و خدمت به زائران حرم حضرت عبدالعظیم و حرم امام راحل توفیقی است که نصیب ایشان شده است گفت: همچنان که عمر و زمان به تندی و سرعت در حال گذر است این مدیریت ها و نشستن پشت میز خدمت و مسئولیت نیز بسیار زود .و سریع می گذرد و فرصت خدمت بسیار محدود و زودگذر است. پس باید از ثانیه ها و دقیقه ها برای خدمت به مردم بهترین بهره را گرفت و استفاده کرد.

 در ادامه این مراسم حسن حقیقی ، مدیر عامل جدید شرکت طی سخنانی با سپاس و قدردانی از مدیرعامل آبفای استان تهران به جهت اعتماد و انتصاب ایشان در این پست مدیریتی و ابراز خرسندی از توفیق خدمت در این منطقه گفت: آبفای  منطقه شش یک شرکت و مجموعه با ویژگی های خاص و دارای قدمت بسیار است که این ویژگی ها معایب و محاسن خاص خود را دارد. این شرکت ظرفیت های کاری و منابع انسانی بسیاری دارد که امیدوارم با بهره گیری از تمامی این ظرفیت ها به سوی رشد و تعالی هر چه بیشتر شرکت حرکت کنیم تا جایی که در بین شرکت های آب و فاضلاب استان تهران و کشور به عنواتن یک الگو معرفی شویم.

در پایان این مراسم محمدرضا بختیاری، مدیرعامل آبفای استان تهران حکم ابلاغی مدیرعامل جدید آبفای منطقه شش را  به مهندس حسن حقیقی تقدیم کرد.

وی همچنین با اهدای لوح سپاس و تقدیر از زحمات و خدمات مدیریتی اصغر کرمی، مدیرعامل سابق شرکت قدردانی شد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان تهران تودیع و معارفه شرکت آب و فاضلاب معارفه هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۸۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد

داوود مخلصی مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آبفای استان یزد  گفت: با توجه به فراخوان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مبنی بر اعزام اکیپ‌های عملیاتی و تجهیزات آبرسانی به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان، شرکت آب و فاضلاب یزد نسبت به اعزام اکیپ آبرسانی سیار به شهرستان کنارک اقدام کرد تا بخشی از مشکلات آبرسانی به روستا‌های این شهرستان مرتفع شود.

او با بیان اینکه این شرکت همواره آماده خدمات رسانی به مردم است، افزود: در سال گذشته نیز اعزام اکیپ آبرسانی سیار به روستا‌های شهرستان زهک در سیستان و بلوچستان به منظور جبران کمبود آب شرب انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • جمع‌آوری ۱۰ فقره انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام
  • ببینید | هشدار جدی مدیریت بحران به مردم تهران!
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد
  • حدود ۹۵ هزار مشترک تازه گاز تهرانی جذب شد
  • اعلام جرم علیه مدیرعامل شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان
  • پنج فوتبالیستی که ماراتن را تجربه کرده‌اند (عکس)
  • خبر مهم مدیرعامل مدیریت پسماند شهرداری در مورد زباله سوز | امضاء پیش قرارداد زباله‌سوز ۶ هزار تنی در ماه جاری
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد