Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@19:36:30 GMT

اعتیاد تمرکز بر زندگی را از خانواده‌ها گرفته است

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۸۱۳۱

اعتیاد تمرکز بر زندگی را از خانواده‌ها گرفته است

عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر کشور گفت: اعتیاد تمرکزبر زندگی را از خانواده‌ها گرفته است.

به گزارش ایسنا، فرج‌الهی در آیین افتتاحیه پیشگیری از اعتیاد اظهار کرد: اقدامات فرهنگی، آموزشی و تربیتی در حوزه پیشگیری از اعتیاد ارزشمند است که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی گفت: در حوزه جوانان جمعیت هلال‌احمر لرستان طی چند سال گذشته اقدامات بسیار خوبی انجام داده و این کارها اثرات ارزشمندی را در پی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرج‌الهی افزود: لذت کار کردن در هلال احمر در جای دیگری وجود ندارد چراکه در اینجا افراد به جز خود، دیگران را می‌بینند و سرنوشت زندگی افراد برای آنها اهمیت دوچندانی دارد.

عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر بیان کرد: حوزه‌های اعتیاد هم اکنون در جامعه گسترش یافته و تمرکز زندگی را از دست افراد و خانواده‌ها گرفته است.

وی اضافه کرد: شروع اعتیاد برای افراد ابتدا تفننی است و از این رو خیلی‌ها متوجه وضعیت خود نمی‌شوند که به مواد مخدر اعتیاد یافته‌اند.

فرج‌الهی بیان کرد: باید افتخار کنیم که در جمعیت هلال احمر برنامه‌ها در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی گسترش یافته است و خدمت رسانی به همه مردم و اقشار آسیب پذیر نیز نسبت به گذشته از رشد زیادی برخوردار بوده است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام اعتياد هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۸۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به بیش از ۵ هزار نفر در سیلاب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان، سیدمحمد مهدی سجادی با اشاره به ادامه عملیات امدادرسانی در سیلاب جنوب استان گفت: از ۲۸ فروردین ماه تاکنون، ۱۱ شهرستان سراوان، سیب و سوران، ایرانشهر، نیکشهر، چابهار، سرباز، کنارک، میرجاوه، زاهدان، خاش و مهرستان شامل ۶۷ روستا تحت تأثیر آبگرفتگی قرار گرفتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: در این مدت ۳۰۸ نیروی عملیاتی کادر و داوطلب در قالب ۶۰ تیم با بکارگیری ۶۰ خودروی امدادی در عملیات‌ها مشارکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: امدادگران به هزار و ۲۱۲ خانوار شامل پنج هزار و ۱۲۰ نفر امدادرسانی کردند و هزار و ۳۹ نفر اسکان داده شدند.

سجادی با اشاره به توزیع اقلام اضطراری میان خانواده‌های تحت تأثیر آبگرفتگی اظهار کرد: ۴۴۲ بسته غذایی ۷۲ ساعته، هزار و ۴۵۸ تخته پتو، ۷۵۸ تخته موکت، ۲۱۶ دستگاه چادر امدادی، ۱۳ شعله والور و دو هزار و ۴۹۰ کیلو نایلون پوششی توزیع شده است.

وی در پایان گفت: امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

کد خبر 6082256

دیگر خبرها

  • هلال احمر به ۱۱ هزار سیل‌زده در سیستان و بلوچستان امدادرسانی کرد
  • ۹ مصدوم در واژگونی یک پیکان
  • وعده صادق یک عملیات دفاعی برای حفاظت از حیثیت و خاک ایران بود
  • پرداخت بیش از ۳۹ میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی به نیازمندان
  • امدادرسانی به بیش از ۵ هزار نفر در سیلاب سیستان و بلوچستان
  • کمک‌ ۳۹ میلیارد تومانی هلال احمر زنجان در حوزه درمان
  • اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه
  • باخت زندگی تاوان یک اعتماد