Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: نهضت عاشورا تا ابد در رگ و پوست مردم جریان می‌یابد و هیچ نهضتی پایدارتر از مکتب حسینی پیدا نمی‌شود. ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پارس‌آباد، حجت‌الاسلام نجات فیاضی بعدازظهر امروز در مراسم سالروز شهادت حضرت رقیه(س) با تسلیت این روز در مسجد المهدی(عج) محله فرودگاه پارس‌آباد اظهار داشت: نهضت عاشورا تا ابد در رگ و پوست مردم جریان می‌یابد و هیچ نهضتی پایدارتر از مکتب حسینی پیدا نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت الگوگیری از شخصیت‌هایی همچون حضرت رقیه(س) در جامعه اسلامی بیان کرد: به برکت خون شهدای پاکی همجون حضرت رقیه(س) است که اسلام در جامعه ماندگار شده است و خانواده‌‌ها در تربیت فرزندان خود با خلاق و منش حضرت رقیه(س) مسئولند.

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: حضور گسترده عاشورائیان در اجتماع بزرگ و گسترده اربعین حسینی نشان از عشق به ولایت و امامت و محبان خاندان ائمه اطهار(ع) است که در دل و خون مردم جاری است و مردم این موضوع را هر سال با حضور خود نشان می‌دهند.

فیاضی تصریح کرد: پیام‌رسانی قیام عاشورا است که سبب شده که چهره یزیدیان عیان شود و مردم بدانند که چه کسانی قصد ضربه زدن به جهان اسلام را دارند و این یک موهبت الهی است که از برکات خون امام حسین(ع) و یارانش به وجود آمده است که به این بصیرت دست یافته‌ایم.

وی اظهار کرد: امنیت و اقتدار کنونی کشورمان وامدار خون پاک شهدای والامقامی است که ادامه دهنده نهضت و مکتب عاشورا بوده‌اند و برای حفظ آرمان‌های اسلامی که نقطه مشترک شهدا است قدم برداشته و از جان و مال خود گذشته‌اند و ایثار و شهادت را به عنوان درس اخلاق به ارمغان گذاشته‌اند.

انتهای پیام/م

R41374/P1486/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۸۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه

متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

برادر ارجمند و انقلابی جناب آقای قربانی نیا احتراما، درگذشت دایی مرحوم شما پیرغلام  سید و سالار شهیدان بوده اند را به شما و بیت معظمتان تسلیت عرض نموده و از خداوند غفار برای آن فقید غفران و بخشش الهی و برای همه بازماندگان آن عزیز صبر را خواستاریم.

انشالله روح پاک آن مرحوم در ایام شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و رحلت حضرت عبدالعظیم حسنی با خاندان پیامبر اسلام محشور شود.

 

منبع: پایگاه خبری شهدای ایران

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل
  • عبور از اروند اوج شکوه رزمنده‌های گیلان در عملیات والفجر ۸
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • مردم در مقابل جنگ نرم دشمن هوشیار باشند
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • سپاه پاسداران نهادی از جنس مردم+فیلم
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری
  • سپاه وجودش را وقف آرمان های الهی و مردم کرده است