Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@17:09:48 GMT

31 کشور جهان در رویداد اینوکس کیش شرکت می کنند

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۸۲۶۴

31 کشور جهان در رویداد اینوکس کیش شرکت می کنند

کیش - ایرنا - 31 کشور از نقاط مختلف جهان در رویداد بین المللی فرصت های سرمایه گذاری کشور با عنوان 'اینوکس کیش 2018 ' حضوری فعال خواهند داشت.

اینوکس کیش 2018 شامل پنجمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی و دهمین نمایشگاه تخصصی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری است و قرار است هفته آینده از30 تا 3 مهر در جزیره کیش برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این رویداد که از ابعاد ملی و بین المللی مهمترین رویداد اقتصادی کشور محسوب می شود، زمینه ها و فرصت های سرمایه گذاری کشور معرفی و360 شرکت داخلی و خارجی آخرین دستاوردهای خود را در زمینه‌های اقتصادی، بورس، بانک، بیمه، خصوصی سازی، سرمایه گذاری و مالی معرفی خواهند کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش بیش از 100 نماینده از کشورهای خارجی از جمله کرواسی، فنلاند، انگلستان، بلغارستان، روسیه، کره جنوبی، عمان، برزیل، آلمان، قطر، افغانستان، پاکستان، آفریقای جنوبی، بنگلادش، قزاقستان، لهستان ، عراق، فیلیپین، الجزایر، مالزی، بحرین، سوئد، پرتغال، گرجستان، غنا، ایتالیا ،کانادا، تاجیکستان و سوئیس در نمایشگاه کیش اینوکس 2018 حضور فعال خواهند داشت.
همچنین در جریان برگزاری نمایشگاه کیش اینوکس، 29 نشست تخصصی و همایش بین المللی با حضور سخنران بلند پایه داخلی و 25 سخنران بین المللی برگزار می شود.
تمرکز بر گسترش تعاملات بین المللی بازار سرمایه، راهکارهای تامین مالی پروژه ها، افزایش تولید داخلی، توسعه کارآفرینی و رشد صادرات کشور از طریق مشارکت بازار سرمایه و توانمند سازی شرکت های بخش خصوصی از جمله محورها و اهداف این نمایشگاه عنوان شده است.
مشارکت و همکاری نهادهای اقتصادی بخش های دولتی و خصوصی کشور از جمله سازمان بورس و اوراق بهادار، سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران، سازمان خصوصی سازی، انجمن مالی اسلامی ایران، REDMoney Group، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، پژوهشکده بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شرکت Capital Intelligence، انجمن شرکت های مشاور سرمایه گذاری و نظارت بر طرح ها، معاونت اقتصادی وزارت امور خارجه، شرکت Dentons Europe LLP، شرکت بورس اوراق بهادار تهران، شرکت فرابورس و بسیاری از شرکت ها و سازمان ها در نشست ها و همایش های جانبی رویداد KishINVEX 2018 از شاحصه های کیفی این نمایشگاه است .
کارشناسان و صاحب نظران مسائل اقتصادی، نمایشگاه کیش اینوکس را فرصتی برای شناسایی اقتصاد ایران به جهانیان ، دروازه ای برای ورود و جذب سرمایه ها می دانند.
نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در واقع امکان تبادل نظر، افزایش آگاهی و شناخت از فرصت‌ها، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بخش مالی و چگونگی تامین منابع مالی . شناسایی زمینه‌های مختلف سرمایه‌گذاری را فراهم کرده و موجب ارتقای روش‌ها و فرآیندهای اجرایی، افزایش ارتباط و تعامل مخاطبان در جایگاه‌های مختلف بازارهای مالی می شود.
نمایشگاه کیش اینوکس با هدف بهره مندی از مزایای تجارت آزاد بین‌المللی، ورود و خروج بدون مانع سرمایه‌ها، انتقال آسان‌تر تکنولوژی و بالاخره ایجاد منفعت برای کشور برپا می شود.
اینگونه نمایشگاهها نه ‌تنها در ایران، بلکه در بسیاری از کشورها بویژه در مناطق آزاد در اولین مرحله به مخاطبان وجود ساختاری پویا، منعطف، قوانین و مقرراتی سهل و کارآ را نشان می‌دهد.
جزیره کیش با 91 کیلومتر مربع مساحت و جمعیتی حدود 37 هزار نفر در 18 کیلومتری سرزمین اصلی و در آب های نیلگون خلیج فارس در استان هرمزگان واقع شده است.
این جزیره مرجانی سالانه میزبان ده ها نمایشگاه، همایش، سمینار و نشست های داخلی و بین المللی است.
1339

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد نمايشگاه اينوكس 2018 كيش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۸۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد «هاکامستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، رویداد چهار روزه «هاکامستر»، هم‌زمان با سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

در این رویداد با ارائه ۸ کارگاه آموزشی و ۴ پنل تخصصی در زمینه‌های مختلف، شرکت کنندگان با مفاهیم کلیدی و ابزار‌های پیشرفته برای تبدیل ایده به واقعیت در زمانی کوتاه، آشنا می‌شوند.

 نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری «اینوتکس» امسال شاهد برگزاری نخستین رویداد هاکامستر است؛ رویدادی که با هدف یادگیری سریع برگزار می‌شود.

هاکامستر فرصتی برای یادگیری سریع موضوعات کاربردی است. این برنامه به شرکت کنندگان کمک می‌کند تا مهارت‌های جدیدی را کسب کنند دانش خود را گسترش دهند و برای چالش‌های دنیای واقعی آماده شوند.

ایجاد شبکه‌ای از نوآوران بر اهداف دیگر این رویداد است. این برنامه فرصتی برای شرکت کنندگان است تا با دیگر نوآوران از سراسر کشور ارتباط برقرار کنند و از تجربیات و ایده‌های یکدیگر بیاموزند.

ارائه ابزار‌های پیشرفته برای تبدیل ایده به واقعیت از دیگر اهداف‌ها مستر اینوتکس ۲۰۲۴ است. در این رویداد به شرکت کنندگان ابزار‌های لازم برای تبدیل ایده‌های خود به واقعیت داده می‌شود. این ابزار‌ها شامل مواردی مانند نرم افزار طراحی، پلتفرم‌های نمونه سازی، و منابع مالی است.

در این رویداد کارگاه‌های مختلفی برگزار می‌شود. ایده‌پردازی، اعتبارسنجی و تحقیق بازار یکی از کارگاه هاست. در این کارگاه شرکت کندگان با تکنیک‌های خلاقانه ایده‌پردازی آشنا می‌شوند و یاد می‌گیرند که چگونه ایده‌های خود را پرورش داده و آنها را به طرح‌های عملی تبدیل کنند.

بیزینس مدل‌های برند از دیگر کارگاه‌های این رویداد است. شرکت‌کنندگان در این کارگاه با انواع مدل‌های کسب و کار آشنا می‌شوند و چگونگی طراحی مدل مناسب برای ایده‌‌ها آشنا می‎شوند.

طراحی MVP افسانه‌ای کارگاه دیگری است که در این رویداد برگزار می‌شود. هدف از برگزاری این کارگاه، آشنایی با روش‌های سریع و کاربردی طراحی محصول و تجربه کاربری (UX/UI)  و چگونگی تولید محصولات کاربر پسند است.

عنوان کارگاه دیگری از رویداد هاکامستر،«بازاریابی برای ایده‌هایی که به دنیا نیامده‌اند» است. افراد، در این کارگاه با تکنیک‌های جذب مشتری و چگونگی استفاده از روش‌های خلاقانه و نوین آشنا می‌شوند.

پنل انتقال تجربه مدیران محصول و مارکتینگ نیز در این رویداد برگزار می‌شود. در این پنل، مدیران محصول و مارکتینگ شرکت‌های موفق تجارب و چالش‌های خود را  با شرکت‌کنندگان، به اشتراک می‌گذارند.

آشنایی با مهم‌ترین روش‌های توسعه سریع برنامه‌نویسی سرور، پنل انتقال دانش و تجربه مدیران، فرصت‌ها و قواعد جذب سرمایه، هنر ارائه به داور و سرمایه‌گذاران، پنل انتقال تجربه مدیران نوآوری صنایع و سرمایه‌گذاران نیز از دیگر برنامه‌های این رویداد است.

شرکت‌کنندگان در این برنامه مهارت استفاده از ابزار‌های نوآورانه را در تبدیل ایده‌های خود به واقعیت در زمانی کوتاه می‌آموزند و به انتقال دانش و تجربه با یکدیگر می‌پردازند.

همچنین محتوای آموزشی این برنامه با مشارکت اساتید و افراد صاحب‌نظر ضبط و منتشر شده و دراختیار دیگر علاقمندان در شبکه نوآوری قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، اینوتکس ۲۰۲۴ از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. این نمایشگاه میزبان بیش از ۴۰۰ شرکت نوآور و فناور در قالب غرفه‌دار، ۱۵۰ سرمایه‌گذار استارت‌آپی، ۴۰۰ جلسه بین کسب‌وکار‌ها و ۲۰ رویداد و بخش جانبی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روابط عمومی؛عامل کلیدی در رونق کسب و کار‌ها
  • نمایش توانمندی‌های صادراتی نخبگان کشور در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • رویداد «هاکامستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • محصول خرما و آبزیان بوشهر در نمایشگاه صادراتی
  • رویداد بین‌المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور برگزار می‌شود
  • آمادگی میزبانی برای رویداد خوشنویسی جهان اسلام/ خبر خوب آقای مدیر
  • دیپلماسی فرهنگی می‌تواند پیوست برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران باشد
  • برگزاری نخستین رویداد استارت‌آپی سال در صنعت نساجی اصفهان
  • نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران الگوی مدیریتی مشارکت در بین رویداد‌های کشور است
  • حل نیازهای صنایع به کمک فناوران داخلی در «ریورس‌ پیچ» اینوتکس