Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری مرکزی با اشاره به جدیدترین جزئیات از فعالیت و انتصاب بخشداران، فرمانداران در استان مرکزی گفت: کمیته رصد نارضایتی‌ها در سطح شهرستان‌های استان مرکزی تشکیل شد. ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵ استانها مرکزی نظرات

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، علی میرزایی ظهر امروز در جلسه هم اندیشی معاونان سیاسی و بخشداران استان مرکزی اظهار داشت: استان مرکزی جمعیتی بالغ بر یک میلیون و 429 هزار و 475 نفر جمعیت دارد، جمعیت روستایی استان 321 هزار و 690 نفر بوده و جمعیت شهری آن هم یک میلیون و 999 هزار و 64 نفر است، یعنی 73.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

9 درصد جمعیت استان شهرنشین هستند.

وی افزود: 12 شهرستان، 23 بخش و 33 شهر در استان داریم، تعداد روستاهای استان یک‌هزار و 112 روستا بوده که 312 روستا از استان فاقد دهیاری است، در سطح استان 58 پاسگاه انتظامی وجود دارد و 22 بخشدار مرد و یک بخشدار زن در استان داریم که با سرپرستی اداره می‌شود، 21 نفر از بخشدارانی که در استان داریم از بدنه خود وزارت کشور هستند و همان موضوع مورد تاکید استاندار و معاون سیاسی وی بوده که سیاست و استراتژی ما هم استفاده از نیروهای داخلی است و سعی می‌کنیم که نیروهای معمول کمتر استفاده کنیم و تنها دو نفر مامور داریم، 20 نفر از بخشداران دارای حکم بوده و مابقی هم داری حکم سرپرستی هستند.

سرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری مرکزی تصریح کرد: رده سنی بخشداران استان 35 تا 54 سال است که میانگین سنی آنها 42.65 درصد است، 15 نفر از بخشداران در محل بخشداری ساکن هستند و 8 نفر از آنها غیرساکن هستند، در استان 33 امام جمعه هم داریم.

وی ادامه داد: چند مشکل را در سطح استان احصاء کرده‌ایم، که بدنه کارشناسی، بخشداران و معاونان فرمانداران باید اهتمام بر این داشته باشند و در نشست آینده که با فرمانداران داریم این مسائل را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

سرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری عنوان کرد: عملکرد بخشداران، معاونان فرمانداران و فرمانداران در راستای ارتقای خدمت رسانی ارزیابی می‌شود، یعنی از این به بعد براساس برنامه عملیاتی که داده می‌شود و پالایشی که در حوزه سیاسی انجام می‌شود مسئولان را ارزیابی می‌کنیم.

میرزایی با اشاره به صحبت‌های شب گذشته رئیس جمهور در دانشگاه تهران گفت: ما به‌عنوان صف نخست ارتباط با مردم و مجموعه نوک پیکان انعکاس برنامه‌های عملیاتی دولت باید امید را به مردم تزریق کنیم و تا جای ممکن در میان مردم حضور داشته باشیم و عملکردهای خوب را بیان کنیم و انفعالی برخورد نکنیم.

سرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری مرکزی عنوان کرد: نکته بعدی این که جلسات با گروه‌های مرجع، احزاب و اقشار مختلف، خانواده شهدا و هنرمندان، ورزشکاران و بانوان هم توسط فرمانداران و بخشداران باید شکل بگیرد چراکه باید بتوانیم بستری برای افزایش سطح حضور نخبگان در تصمیم گیری ها فراهم آوریم.

میرزایی اضافه کرد: کمیته رصد نارضایتی‌ها در سطح شهرستان‌ها تشکیل شده و باید قبل از وقوع هر اتفاقی برای پیشگیری از آن تلاش کنیم تا این که بعد از وقوع برای آن اقدام لازم را داشته باشیم.

انتهای پیام/ن

R41371/P1361/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۸۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه CNN اخیراً اقدام به برگزاری یک نظرسنجی در رابطه با دیدگاه آمریکایی‌ها در مورد شیوه تعامل جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در ارتباط با جنگ غزه کرده است.

بر پایه نتایج این نظرسنجی، ۷۱ درصد آمریکایی‌ها گفته‌اند از شیوه تعامل او با جنگ در غزه رضایت ندارند.

همچنین ۵۳ درصد دموکرات‌ها نیز گفته‌اند از شیوه تعامل او با جنگ در غزه ناراضی هستند.

در مجموع این آمارها بیانگر نارضایتی حداکثری مردم آمریکا از حمایت های بی چون و چرا و علنی نظامی و مالی واشنگتن از رژیم کودک کش صهیونیستی است که این روزها در کف دانشگاه های آمریکایی به طور واضح دیده می شود.

کد خبر 6092297 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • کمیته همکاری‌های کشاورزی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • تشکیل کمیته تدوین سند احیاء ربع رشیدی تبریز
  • تشکیل کمیته تخصصی «سبز و آبی» در راستای اهمیت امنیت غذایی در کشور
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیروهای وظیفه
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه
  • درخواست غزه از گوترش برای تشکیل کمیته تحقیق بین‌المللی درباره کشتار بیمارستان ناصر
  • خواسته‌های بحق جامعه کارگری، تشکیل تشکلات کارگری در واحد‌های تولیدی
  • رشد قیمت دلار در بازار غیررسمی، ارتباط چندانی با بانک مرکزی ندارد