Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علیرضا درویش‌نژاد، رئیس بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان در این جلسه با تأکید بر اینکه جشنواره امسال به صورت ویژه برگزار می شود؛ گفت: امسال هم جشن ۲۵ سالگی جشنواره و هم جشن ۱۰۰ سالگی تئاتر کودک و نوجوان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا درویش‌نژاد افزود: برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان نشاط اجتماعی به همراه دارد که مورد مردم استقبال مردم است.

وی با تأکید بر لزوم همکاری و هم‌افزایی ادارات و نهادهای استان برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره گفت: این جشنواره اعتبار و آبروی استان است و تلاش می‌کنیم جشنواره‌ای در خور شأن نام همدان برگزار کنیم.

انتهای پیام/ د

برنامه های بزرگداشت ربع قرن جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اعلام شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۸۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جشنواره کریمانه در شهرستان جم برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، پویش سفره‌های کریمانه در محلات منازل و مساجد، شب قرآنی کریمانه. شب شعر و مشاعره کریمانه، ایستگاه کریمانه سرپرستی ایتام، رزمایش بسته‌های معیشتی کریمانه، بازارچه خیریه کریمانه، مسابقات قرآنی و فرهنگی کریمانه و مراسم پایانی جشنواره از جمله برنامه‌های جشنواره که از اول ماه مبارک رمضان تا ۱۶ رمضان برگزار خواهد شد..

اولین برنامه جشنواره با حضور مردم و مسؤولان. قاریان. مداحان و شاعران آئینی با سخنرانی امام جمعه شهرستان جم در روستای سرچشمه برگزار شد.

کد خبر 6063252

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه نوروزی «کودک شو» امشب به پایان می‌رسد
  • ویژه برنامه نوروزی «کودک شو» به ایستگاه پایانی رسید
  • مناجات‌خوانی، نقالی، پرده‌خوانی و تعزیه در محوطه باز مرکز تئاتر کانون
  • آثار برگزیده جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی منتشر می شوند
  • جشنواره حلوا و شیرینی‌های محلی ویژه ماه رمضان در اروندکنار
  • اولین جشنواره کریمانه در شهرستان جم برگزار شد
  • نقالی، پرده‌خوانی و تعزیه در محوطه باز مرکز تئاتر کانون
  • مناجات‌خوانی، نقالی، پرده‌خوانی و تعزیه در محوطه مرکز تئاتر کانون
  • سند فرهنگ نوجوان در همدان نگارش می‌شود
  • تئاتر کودک، تقابل تأثیرگذارترین رسانه با تأثیرپذیرترین مخاطب