Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@15:40:25 GMT

تهدید به بمب گذاری سفارت ایران از سوی یک داعشی

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۸۴۳۶

تهدید به بمب گذاری سفارت ایران از سوی یک داعشی

محمد ابراهیم طاهریان فرد سفیر کشورمان در آنکارا در کانال نمایندگی ایران در ترکیه گفت: تهدید توسط یک فردی انجام شده که خود را منتسب به داعش معرفی کرده و پلیس ترکیه در پی این تهدید، اقدامات و تدابیر امنیتی را در اطراف سفارت تشدید کرده است.

وی افزود: تخلیه کارکنان سفارت و هر گونه بمب گذاری و اخبار دیگر در این زمینه تکذیب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سفیر کشورمان خبر مبنی بر بمب گذاری سفارت کشورمان را در آنکارا تکذیب کرد.
طاهریان فرد، گفت: هم اکنون روال عادی در سفارت کشورمان در آنکارا برقرار است و همه کارکنان سفارت مشغول امور جاری سفارت هستند.

براساس این گزارش، در پی اطلاع مقامات امنیتی ترکیه مبنی بر احتمال تحرکات تروریستی علیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در آنکارا، از ساعتی پیش خیابان‌های منتهی به سفارت کشورمان در آنکارا تحت تدابیر امنیتی پلیس ترکیه قرار گرفت.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سفیر ایران در آنکارا سفارت ایران در ترکیه داعش بمب گذاری انتحاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۸۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه در آستانۀ انتخابات محلی و شهرداری‌ها

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  انتخابات محلی ترکیه روز یکشنبه ۳۱ مارس برابر با ۱۲ فروردین برای انتخاب شهرداران و کدخدایان محلی برگزار می‌شود.
روز ۳۱ مارس مردم ترکیه ۵۰ هزار و ۳۳۶ شهردار کلان شهر، شهرداری منطقه ای، اعضای شورا‌های شهر و کدخدایان ۸۱ استان این کشور را انتخاب خواهند کرد.
در این انتخابات نامزد‌های ۳۶ حزب برای تصاحب قدرت در ارگان‌های ذیربط با یکدیگر در حال رقابت هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


رقابت‌های انتخاباتی از ساعت ۱۸ به وقت محلی روز ۳۰ مارس ممنوع و کار اخذ رآی ساعت ۸ صبح تا ۱۷ روز یکشنبه انجام خواهد شد.
کار اخذ رآی در ۳۲ استان در شرق، شمال و جنوب شرقی ترکیه به علت تفاوت طلوع و غروب خورشید یک ساعت زودتر آغاز و به پایان می‌رسد.
احمد ینر رئیس شورای عالی انتخابات ترکیه اعلام کرد ۶۱ میلیون و ۴۴۱ هزار و ۸۸۲ واجد شرایط رآی دهی برای این دوره از انتخابات ثبت شده اند که یک میلیون و ۳۲ هزار و ۶۱۰ تن از این آمار مربوط به رآی اولی هاست.
به گفته ینر در روز انتخابات بیش از ۲۰۶ هزار صندوق رآی در ۸۱ استان ترکیه مستقر خواهد شد.
علی یرلی کایا وزیر کشور ترکیه در یک نشست مطبوعاتی اعلام کرد ۵۹۴ هزار پرسنل امنیتی در روز انتخابات مسئولیت برقراری امنیت را بعهدد خواهند گرفت.
به گفته یرلی کایا ۳۲۴ هزار پلیس، ۱۹۷ هزار نیروی ژاندارمری، دو هزار و ۸۵۰ نیروی گارد ساحلی، ۵۳ هزار نگهبان امنیتی و ۱۷ هزار نیروی داوطلب با پشتیبانی یگان پهبادی و بالگردی وزارت کشور در روز انتخابات مشارکت خواهند داشت.
کارشناسان معتقدند انتخابات محلی در ترکیه از حیث جایگاه و اختیارات شهرداری‌ها در ساختار سیاسی – اجرایی این کشور مهم است، زیرا شهرداری‌ها در حوزه‌هایی همچون استخدام و دریافت بودجه و اعتبارات، امتیازاتی دارند که عملاً آنها را تبدیل به ابزاری می‌کند که یک حزب سیاسی، می‌تواند با استفاده از آن، نشان دهد که از حیث ظرفیت منابع انسانی، کارشناسی و همچنین از نظر رویکرد اجتماعی و فرهنگی، چه امتیازات و ویژگی‌هایی دارد.
به همین خاطر، پیروزی در این رقابت، برای همه احزاب مهم است و نامزد‌های احزاب از ارائه وعده‌های انتخاباتی هیچ حد و مرز نمی‌شناسند.
در حالیکه احزاب مخالف بیشتر بر روی مشکلات اقتصادی بویژه بازنشستگان تمرکز کرده اند، اما ائتلاف جمهور که متشکل از حزب عدالت و توسعه و ملی گراست انرژی خود را بیشتر حول امنیتی سازی انتخابات و تآثیر نتیجه آن بر بقای ترکیه متمرکز کرده اند.

 


باصداها:
اوزگور اوزل - رهبر حزب جمهوریخواه خلق ترکیه
رجب طیب اردوغان - رئیس جمهور ترکیه
علی یرلی کایا - وزیر کشور ترکیه
----------

دیگر خبرها

  • ترکیه، رقابت انتخاباتی دشوار در استانبول و آنکارا
  • ترکیه به اسرائیل سلاح و مهمات صادر می‌کند؟
  • ترکیه: صادرات تسلیحات به اسرائیل نداشتیم
  • جولان داعشی‌ها در ترکیه
  • توضیح آنکارا درباره دو عامل حمله تروریستی مسکو
  • هشدار سفارت آمریکا درباره خطر ترور در فرانسه
  • تکذیب همکاری نظامی با اسرائیل ازسوی وزارت دفاع ترکیه
  • تهران-آنکارا در مسیر تجارت ۳۰ میلیارد دلاری
  • بازداشت ۱۴۷ مظنون داعشی در ترکیه
  • ترکیه در آستانۀ انتخابات محلی و شهرداری‌ها