Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرکندی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با اشاره برگزاری نشست صادرات نرم افزار در حاشیه جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت افزود: این نشست به‌صورت اختصاصی به موضوع صادرات نرم‌افزار‌ها در شرایط تحریم می‌پردازد.

وی گفت: امروز شاید افزایش قیمت دلار باعث بالا رفتن قیمت کالا‌ها برای مصرف‌کنندگان داخلی شده باشد، اما از طرفی هزینه‌هایی مانند برق، اجاره بها و دستمزد‌ها افزایش چشمگیری نداشته است و این باعث تسهیل در صادرات می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرکندی افزود: در این جشنواره تلاش کرده‌ایم تا در نشست‌های تخصصی راهکار‌های کاربردی ارائه شود و علاقه‌مندان حتی بتوانند ماهیت کار خود را تغییر دهند و به سودآوری برسند.

وی افزود: صادرکنندگان موفق، مسئولانی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت بهداشت به ارائه آمار و گزارش خواهند پرداخت و تلاش می‌کنند تا بیش از هر چیز توضیح دهند که چرا نرم‌افزار موبایل اهمیت دارد.

سرکندی گفت: چگونگی موفقیت در بازار‌های جهانی مهارت‌های ویژه‌ای نیاز دارد و بیش از هر چیز صاحبان نرم‌افزار باید به رساندن سطح کیفی نرم‌افزار به استاندارد‌های جهانی فکر کنند.

وی افزود: یکی از کار‌هایی که در این نشست قرار است به آن بپردازیم ارتباط گرفتن با هاب‌های صادرات است، توسعه‌دهندگان نرم‌افزار کسانی هستند که برنامه‌های موجود را تجمیع و درواقع حلقه گمشده شرکت‌های سازنده را به آن‌ها اضافه می‌کنند.

دبیر نشست تخصصی صادرات نرم‌افزار جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت گفت: در منطقه خاورمیانه بیش از ۲۵۰ بیلیون ظرفیت نرم‌افزار‌های موبایل وجود دارد، از طرفی وجود ریشه‌های مشترک فرهنگی کمک بزرگی به شرکت‌های صادرکننده در منطقه خواهد کرد چراکه ساخت نرم‌افزار برای کسانی که با اقلیم‌های گوناگون خاورمیانه هیچ آشنایی ندارد، ساده نیست و این فرصت خوبی را در اختیار ما قرار می‌دهد.

وی افزود: درحال حاضر امکان ایجاد پنج میلیون فرصت شغلی در حوزه نرم‌افزار‌های موبایلی در ایران وجود دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: توسعه بازارهای جهانی نرم افزار ایرانی دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۸۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«تاریخ طب در ایران» معرفی و بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «تاریخ طب در ایران پس از اسلام» نوشته محمود نجم آبادی به عنوان یازدهمین کتاب از سلسله نشست های «صد کتاب ماندگار قرن» روز یکشنبه ۲ اردیبهشت در کتابخانه ملی برگزار می‌شود.

تا کنون کتاب های «تاریخ پیامبر اسلام» نوشته محمدابراهیم آیتی، «نثر طوبی؛ دایره‌المعارف لغات قرآن کریم» نوشته علامه ابوالحسن شعرانی، «بیست مقاله قزوینی» از مجموعه پژوهش های علامه محمد قزوینی، «زندگانی فاطمه زهرا سلام الله علیها» نوشته سید جعفر شهیدی، «مساله حجاب» نوشته شهیدمرتضی مطهری، «واژه و معنای آن از فارسی میانه تا فارسی» نوشته کتایون مزداپور ، «طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن» سلسله جلسات سیدعلی خامنه ای،«حواصل و بوتیمار» نوشته امیرحسن یزدگردی، «خواب آشفته نفت» نوشته محمدعلی موحد، «مفاتیح الجنان» با گردآوری شیخ عباس قمی در سلسله نشست های «صد کتاب ماندگار قرن» معرفی و بررسی شده‌اند.

جلسه بررسی کتاب «تاریخ طب در ایران پس از اسلام» با سخنرانی محمد حسین عزیزی عضو پیوسته فرهنگستان علوم پزشکی و محمد صدر عضو هیات علمی دایرة‌المعارف اسلامی همراه است و امین متولیان استادیار پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی هم دبیری این نشست را به عهده خواهد داشت.

این‌نشست یکشنبه ۲ اردیبهشت از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در کتابخانه ملی برگزار و به‌صورت زنده از صفحه آپارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به نشانی aparat.com/nlai_ir پخش می‌شود.

کد خبر 6079830 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • شناسایی بازار‌های جهانی برای صادرات آبزیان از خوزستان
  • پیش‌بینی رشد ۱۵ درصدی صادرات گاز ایران به عراق
  • عراق؛ شریک تجاری همیشگی ایران/ پیش بینی رشد ۱۵ درصدی صادرات
  • پس از کروم، مرورگر ویوالدی هم به نسخه آرم ویندوز آمد
  • رونق صادرات در جزیره جهانی قشم| تراز تجاری منطقه آزاد قشم به بیش از 313 میلیون دلار رسید
  • ساماندهی و توسعه صادرات از مرز بین المللی مهران ضرورت دارد
  • سایه درگیری‌های جهانی بر سر نشست اقتصادی اروپا
  • درآمد ۵میلیارد دلاری از صادرات خدمات فنی و مهندسی
  • بررسی مشکلات پایانه صادرات کاشی و سرامیک میبد
  • «تاریخ طب در ایران» معرفی و بررسی می‌شود