Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل هماهنگی امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی گفت: تاکنون 53 هزار و 269 هزار زائر از این استان برای حضور در راهپیمایی اربعین حسینی در عراق، از طریق «سامانه سماح» ثبت نام کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ مهدی فروزان صبح امروز در هشتمین جلسه ستاد استانی اربعین حسینی(ع) در شهرستان تایباد، گفت: تاکنون 53 هزار و 269 هزار زائر از این استان برای حضور در راهپیمایی اربعین حسینی در عراق، از طریق سامانه سماح ثبت نام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هماهنگی امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی افزود: از تعداد ثبت نام شدگان تاکنون برای 27 هزار و 542 نفر روادید عراق صادر شده و کار صدور روادید برای سایرین در حال انجام است.
وی حداقل زمان صدور روادید را برای متقاضیان 48 ساعت اعلام و بیان کرد: با توجه به اینکه کنسولگری عراق در مشهد امور مربوط به زائران پیاده روی اربعین استان های خراسان شمالی و خراسان جنوبی را نیز پوشش می دهد لازم است متقاضیان نسبت به ثبت نام و درخواست صدور روادید هرچه زودتر اقدام کنند.
فروزان ادامه داد: دو هزار و 500 دستگاه اتوبوس در پایانه مسافربری استان مستقر است و سه رام قطار نیز به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی می کنند. یک رام قطار نیز از 28 مهر اضافه می شود. پیش بینی می شود روزانه دو هزار نفر از خراسان رضوی جهت شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی با قطار تردد کنند. همچنین 13 پرواز از مشهد به مقصد نجف، بغداد، اهواز، آبادان و ایلام به همین منظور در حال انجام است.
وی همچنین به مراسم پایانی دهه صفر اشاره و بیان کرد: به این منظور نیز چهار هزار و 500 دستگاه اتوبوس پیش بینی شده است. پارسال در دهه پایانی ماه صفر چهار میلیون و 700 نفر وارد خراسان رضوی شدند که از این تعداد 401 هزار نفر زائر پیاده بودند. امسال پیش بینی می شود ورود زائران نسبت به پارسال 30 درصد افزایش یابد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۸۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست احساسی کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!

یکی از پیشکسوتانی که روز جمعه در تمرین استقلال حضور یافته بود، حمید بابازاده دروازه‌بان سابق آبی‌ها بود. بابازاده که سال‌ها به عنوان مربی گلر‌ها در استقلال فعالیت می‌کرد با اعضای استقلال و به خصوص سید حسینی گلر این تیم خوش و بش گرمی داشت.

سید حسین حسینی که دوازدهمین فصل حضور در استقلال را سپری می‌کند همراه با بابازاده عکسی را به یادگار گرفت و ساعتی قبل این تصویر را در صفحه شخصی‌اش به اشتراک گذاشت.

کاپیتان آبی پوشان خطاب به بابازاده در اینستاگرامش نوشت: “حمید خان عزیز دیدن شما بعد از چند سال باعث افتخار بود همیشه مدیون شما هستم”.

کاپیتان استقلال با قلب آبی رنگ در پایان متن خود اراداتش به حمید بابازاده را نشان داد و برای او آرزوی موفقیت کرد.

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • هزار و ۶۰۰ نفر از خراسان جنوبی به حج می روند
  • مرز خسروی روز به روز مورد استقبال بیشتر زائران قرار می‌گیرد
  • همایش زائران حج تمتع خراسان جنوبی به روایت تصویر
  • جزئیاتی از ارائه خدمات به زائران حج تمتع ۱۴۰۳/ ۶۲۲ کاروان عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • زائران حج در واقع سفیران جمهوری اسلامی ایران هستند
  • رفتار زائران ایرانی در حج باید الگو باشد
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • پست احساسی کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین