Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سامان فائزی به دلیل عفونت از ناحیه مچ پا در راستای آسیب دیدگی در تمرینات تیم ملی والیبال، زیر تیغ جراحی رفت.

فائزی در چارچوب یکی از تمرینات تیم ملی، از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شده بود که بنا به نظر پزشک تیم، پیچ خوردگی ساده تشخیص داده شد. مدتی بعد اما مچ پای فائزی با عفونت شدید مواجه شد یه میزانی که وی مجبور شد پای خود را به تیغ جراحان بسپارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است تیم ملی والیبال ایران چندین سال سیامک افروزی را به عنوان پزشک و فیزیوتراپیست تیم ملی روی نیمکت داشت اما یک سال قبل این پزشک از سمت خود استعفا کرد و جای خود را به مهدی احمدی داد.

بیشتر بخوانید:

لیست ملی پوشان والیبال ایران برای مسابقات قهرمانی جهان اعلام شد ماجرای "آزمون و خطای" ایگور به بهانه جوانگرایی /عنوانی که برازنده والیبال نبود!

انتهای پیام/

سامان فائزی جراحی کرد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون والیبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۸۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی بلینگام و واسکز در تهران تکرار شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علاقه سامان نریمان‌جهان به بارسلونا و منچستر سیتی سوژه دیگر بازیکنان پیکان در تمرین این تیم شد و همبازیان او در جریان تمرین خودروسازان در پیکانشهر برای او کُری‌خوانی کردند.

رئال مادرید پس از حذف منچستر سیتی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، موفق به کسب پیروزی سه بر دو در ال‌کلاسیکو شد که شادی جود بلینگام پس از گل سوم مقابل بارسلونا همراه با واسکز جالب توجه بود و همین حرکت در تمرین پیکان نیز اجرا شد!

علی قربانی و ثابت‌ایمانی در جریان تمرین خودروسازان برای سامان نریمان‌جهان که هوادار بارسلونا و منچستر سیتی است و تیم‌های او برابر رئال مادرید شکست خوردند، کُری خواندند و شادی گل بلینگام و واسکز را به اجرا درآوردند.

این حرکت جالب توجه بازیکنان پیکان با هافبک باتجربه تیمشان در تمرین دیروز جلب توجه زیادی کرد و عکس این لحظه به ثبت رسید.

دیگر خبرها

  • عوارض مصرف خودسرانه این دارو‌ها
  • هشدار مصرف خودسرانه دارو‌های بدون نسخه
  • تهدیدات مصرف خودسرانه دارو‌های بدون نسخه
  • عوارض مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه
  • چاقوی هوش مصنوعی چگونه نظام سلامت را جراحی می‎‌کند
  • سنگ کیسه صفرا چیست و چگونه درمان می‌شود؟
  • زیرمیزی نماد ناهنجاری در عرصه سلامت
  • شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • شادی بلینگام و واسکز در تهران تکرار شد! (عکس)