Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کنسرت تريوي رامبرانت و «حسين عليزاده»، چهارم نوامبر 2018 (سيزدهم آذرماه) در برلين برگزار مي‌شود. اين کنسرت در قالب برنامه‌اي با هدفِ «گردهمايي فرهنگ‌ها» انجام مي‌شود.
اين برنامه راWerkstatt der Kulturen برگزار مي‌کند که مرکزي براي برگزاري رويدادهاي فرهنگي-هنري در شهر برلين است و تنها مؤسسه‌ي فرهنگي است که بر رويدادهاي بينافرهنگي تمرکز دارد و منعکس‌کننده‌ي فرم‌هاي گوناگون فرهنگي و هنري است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«حسين عليزاده» را در اين اجرا علي بوستان و صبا عليزاده هم همراهي مي‌کنند. رامبرانت فرايش (پيانو)، توني اورواتر (کنترباس) و وينسنت پلژر (سازهاي کوبه اي) اعضاي گروه «رامبرانت تريو» هستند.
اعضاي گروه رامبرانت در طول 12 سال گذشته در کنار هم ساز زده اند و توانسته‌اند به يکي از اصلي‌ترين گروه‌هاي جز در هلند تبديل شوند. موسيقي آنها غنايي شاد و در عين حال حس قوي ماجراجويي دارد. دستمايه اصلي موسيقي آنها موسيقي جز، موسيقي کلاسيک و موسيقي خاورميانه است که الهام بخش آثار آنهاست و بر اساس قطعات اوريجينال در اين سبک ها، بداهه نوازي مي کنند. علاوه بر اين همواره اين گروه به عنوان يکي از خلاق ترين گروه هاي جز شناخته مي‌شوند.
در طول سال‌ها، اين تريو در بسياري از فستيوال‌هاي بزرگ جز از جمله «بيم هويي»، «نورث سي جز»، «الب جز»، و فستيوال جز مادريد حضور داشته اند. البته تورهاي موفقي در بسياري از کشورهاي اروپايي، خاورميانه، همچنين هند و چين برگزار کرده‌اند.
رامبرانت تريو در سال‌هاي فعاليتش، با بسياري از موسيقيدان‌هاي جز، موسيقي کلاسيک و موسيقي جهاني همچون کيهان کلهر، پائولو فرسو، ليزا فرشمن، نورمن وينستون، خيرالدين مخاچيچه و بسياري ديگر همکاري داشته است.
گروه «رامبرانت تريو» سابقه همکاري با کيهان کلهر و حسام اينانلو را در کارنامه دارند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۸۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارشاد از راه‌اندازی موزه تئاتر و اختصاص بودجه ویژه برای بخش موسیقی خبر داد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران، با اشاره به برنامه این وزارتخانه برای کاهش قیمت بلیط کنسرت‌ها، تصریح کرد: با همکاری خوب تهیه‌کنندگان اجراهای صحنه و معاونت هنری وزارتخانه، کنترل و نظارت قوی‌تر پیدا می‌کند تا قیمت بلیط این مراسم‌ها به زیر یک میلیون تومان و حداکثر ۹۰۰ هزار تومان کاهش یابد.

او با تشریح آخرین اقدامات وزارتخانه تحت امرش برای سند ملی پویانمایی، گفت: با ابلاغ رییس‌جمهور اواخر اسفند ۱۴۰۲ بنیاد ملی پویانمایی را افتتاح کردیم. کارهای توسعه‌ای با مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و مساعدت رییس‌جمهور حل شده است. اعضای پیشنهاد برای هیات امنای بنیاد ملی پونمایی را معرفی کردیم و به زودی اعضای هیات مدیره و مدیرعامل آن تعیین می‌شوند.

اسماعیلی از دنبال کردن شهر جهانی صنایع خلاقیت فرهنگی سخن گفت و افزود: ایجاد مجموعه‌های شهرک‌های تولید صنایع خلاق فرهنگی را در شهرهای اصفهان، کیش، تهران، مشهد، پرند و تبریز که تاثیر بسزایی در جهش اقتصاد فرهنگ‌بنیاد دارند، دنبال می‌کنیم. آثار خوب آن به زودی برای همه قابل مشاهده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به طرح بازسازی تئاتر شهر، گفت: این پروژه از ابتدای دی ۱۴۰۲ آغاز شده است و حداکثر تا سال آینده حریم تئاتر شهر با ایجاد فضاهای جدید نمایشی خارج از محدوده در اختیار اهالی تئاتر قرار می‌گیرد. ساماندهی دست‌فروش‌ها در این منطقه نیز توسط شهرداری در جریان است.

وی ادامه داد: سند هنر نمایشی و تئاتر از قبل از عید نوروز در شورای هنر مطرح شده و ان‌شاءالله به زودی تصویب می‌شود. در بازدید از اداره تئاتر شهر تهران با مخروبه شدن این اداره روبرو بودیم که ان‌شاءالله ۸ پلاتوی جدید تا پایان سالجاری در این اداره در اختیار اهالی تئاتر قرار می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • کنسرت‌ها در انحصار مافیای موسیقی
  • آئین بزرگداشت استاد مصطفی کمال پورتراب برگزار شد
  • توضیحات وزیر فرهنگ درباره بنیاد پویانمایی و قیمت بلیط کنسرت
  • از انتشار آهنگ جدید خواننده انقلابی تا غوغای دروازه بان تیم ملی
  • بلیط کنسرت ارزان می‌شود
  • وزیر ارشاد: قیمت بلیط کنسرت‌ها به زیر یک میلیون تومان کاهش می‌یابد
  • راه‌اندازی موزه تئاتر و اختصاص بودجه ویژه برای بخش موسیقی
  • وزیر ارشاد از راه‌اندازی موزه تئاتر و اختصاص بودجه ویژه برای بخش موسیقی خبر داد
  • بلیط کنسرت‌ ارزان می‌شود
  • (تصاویر) همه چیز درباره مراسم «هزار دف» کردستان در ۱۴۰۳