Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24- وزارت اطلاعات از شناسایی چند باند فعال قاچاق سوخت و دستگیری عوامل اصلی آن به مقامات قضایی خبر داد.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان فارس چند باند فعال قاچاق سوخت شناسائی و 6 نفر از عوامل اصلی آن دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاچاقچیان با استفاده از جاسازی و افزایش ظرفیت باک اتوبوس ها سوخت قاچاق را در مسیر شیرازبه زاهدان،ایرانشهروبندر چابهاربه فروش می‌رساندند.
سربازان گمنام امام زمان (عج) همچنین تعدادی از عوامل تهیه و فروش کارت های سوخت خودروهای غیرفعال و اسقاطی به قاچاقچیان و کارگران جایگاه ها را شناسایی و دستگیر کردند.
بر اساس تحقیقات به عمل آمده تا کنون قاچاق حدود 5 میلیون لیتر سوخت نفت گاز خودروهای دیزلی توسط این باند اثبات گردیده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۸۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۳ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

مهدی حاجیان ر فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران انتظامی قصرشیرین در گشت زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

مهدی حاجیان افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۷۳ هزار و ۴۰۰ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

وی با بیان اینکه طبق نظر کارشناسان ارزش سوخت‌های کشف شده ۱۶ میلیارد و ۸۲۲ میلیون ریال است که در همین رابطه هفت نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، مبارزه با پدیده قاچاق و افراد قاچاقچی را از جمله مهمترین برنامه‌های اولویت دار پلیس عنوان کرد

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کشف ۷۳ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راه‌سازی در هرمزگان
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در هرمزگان
  • انهدام باند سارقان و خریداران شمش فولاد در هرمزگان
  • ۱۲ نفر از اعضای باند قاچاق ماشین آلات راهسازی دستگیر شدند
  • اعضای باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در استان هرمزگان دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۲۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در گیلانغرب